Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/-ka na obchodnom oddelení s nemeckým jazykom (vhodné aj pre Absolventov)
PERSONALITY, s.r.o.
Miesto práce
Nitra, Lužianky, Trnavský kraj, Nitriansky kraj
Nitra, Lužianky, Trnavský kraj, Nitriansky kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
Fixný plat + bonusy, 13.+14.plat
Fixný plat + bonusy, 13.+14.plat
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
► Vašou hlavnou úlohou bude administratívna podpora obchodného oddelenia v zahraničnej pobočke (nemecky hovoriaci). Našim Klientom je stabilná medzinárodnú spoločnosť, ktorá vyrába zváracie zariadenia .
► Pozícia je vhodná aj pre absolventov VŠ , vítané sú skúsenosti s administratívou,nie sú však podmienkou.
► HLAVNÉ PRACOVNÉ ČINNOSTI:
► Pozícia je vhodná aj pre absolventov VŠ , vítané sú skúsenosti s administratívou,nie sú však podmienkou.
► HLAVNÉ PRACOVNÉ ČINNOSTI:
- Administratívna podpora obchodného oddelenia (pre nemecky hovoriaci trh)
- Spracovanie odberateľských objednávok vrátane všetkých rabatových ukazovateľov
- Kontrola a následné odoslanie objednávky na spracovanie do Nemecka
- Spracovávanie a vybavovanie požiadaviek od klientov
- Práca s ERP systémom (sledovanie objednávok)
- Príprava reportov
- V prípade potreby vyhotovenie cenových ponúk pre zákazníkov
- Pravidelná komunikácia s obchodným oddelením v Nemecku
- Aktívna komunikácia s ostatnými oddeleniami v spoločnosti
- Plnenie operatívnych úloh od nadriadeného
- Kandidát bude dôkladne zaškolený na pracovnú pozíciu
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti s dlhodobou tradíciou
- Zaujímavý sociálny program, 13. plat, odmeny
- Odborné školenia, príspevok na jazykové vzdelávanie
- Príspevok na stravovanie nad rámec Zákonníka práce
- Príspevok do III. piliera
- Príjemná firemná kultúra a pracovné prostredie
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o pracovnú pozíciu nám pošlite, prosím, Váš štruktúrovaný životopis v slovenskom a NEMECKOM jazyku.
Kontaktovať budeme iba vybraných kandidátov v priebehu 14 dní, ktorí spĺňajú najbližšie požiadavky a kritéria nášho klienta.
Kontaktovať budeme iba vybraných kandidátov v priebehu 14 dní, ktorí spĺňajú najbližšie požiadavky a kritéria nášho klienta.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Elektrotechnický priemysel
Našim Klientom je stabilná medzinárodnú spoločnosť, ktorá vyrába zváracie zariadenia .
Našim Klientom je stabilná medzinárodnú spoločnosť, ktorá vyrába zváracie zariadenia .
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie
- Aktívna znalosť nemeckého jazyka je nevyhnutnou podmienkou
- Pracovné skúsenosti z oblasti administratívy sú výhodou
- Pozícia je vhodná pre absolventov (aj pre externého študenta, ktorý má záujem pracovať na trvalý pracovný pomer popri štúdiu)
- Ovládanie MS Office na užívateľskej úrovni
- Komunikatívnosť a príjemné vystupovanie
- Zodpovedný a korektný prístup k práci
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Skupina PERSONALITY® je lídrom v HR a ponúka unikátnu kombináciu služieb: HEADHUNTING, RECRUITMENT, PERSONÁLNY LEASING, INTERIM MANAGEMENT, TEMPORARY PLACEMENT, CAREER ADVISORY a vytváranie profi LINKEDIN profilov.
PERSONALITY® vznikla v roku 2006 ako profesionálny partner v oblasti HR. Náš stabilný team Headhunterov a Recruiterov má bohaté skúsenosti s obsadzovaním rôznych pozícií pri splnení tých najprísnejších kritérií. Sme k dispozícii na pobočkách v Bratislave, Nitre, Prahe a Dubaji.
Našim úspešným Klientom a Kandidátom poskytujeme komplexné služby, individuálne poradenstvo a dlhodobé partnerstvo. Sme zameraní na vysokú úroveň služieb. Viac informácií o nás nájdete na www.PersonalityHR.com
V rámci služby CAREER ADVISORY vám radi vytvoríme alebo vylepšíme váš Profesionány Linkedin profil na mieru: www.ProfileLinked.in
Peter Križan
CEO
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
PERSONALITY® vznikla v roku 2006 ako profesionálny partner v oblasti HR. Náš stabilný team Headhunterov a Recruiterov má bohaté skúsenosti s obsadzovaním rôznych pozícií pri splnení tých najprísnejších kritérií. Sme k dispozícii na pobočkách v Bratislave, Nitre, Prahe a Dubaji.
Našim úspešným Klientom a Kandidátom poskytujeme komplexné služby, individuálne poradenstvo a dlhodobé partnerstvo. Sme zameraní na vysokú úroveň služieb. Viac informácií o nás nájdete na www.PersonalityHR.com
V rámci služby CAREER ADVISORY vám radi vytvoríme alebo vylepšíme váš Profesionány Linkedin profil na mieru: www.ProfileLinked.in
Peter Križan
CEO
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Kontakt
ID: 2581208
Dátum zverejnenia: 6.7.2016
2016-07-06
lokalita: Nitra, Lužianky, Trnavský kraj, Nitriansky kraj Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Obchodný referent, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: PERSONALITY, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Fixný plat + bonusy, 13.+14.plat