Business Development manager (medzinárodná spoločnosť)

PERSONALITY, s.r.o.

Miesto práce
miesto výkonu práce je Bratislava !!!, Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Po dohode (veľmi motivačný systém odmeňovania)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Kandidát by mal mať niekoľko rokov skúseností v oblasti predaja a rozvoja obchodných vzťahov (produkt, služba s vyššou pridanou hodnotou). Nie je nutná znalosť v oblasti real estate, vítané sú skúsenosti z oblasti leasingu, finančný/bankový sektor, consulting a pod.. K úspešnému výkonu pozície je dôležitý dôraz na detail, efektívna komunikácia a dobré interpersonálne zručnosti. Bude mať možnosť pracovať samostatne, s podporou tímu a manažmentu.
V prípade, že vás pozícia oslovila, PROSÍME o zaslanie štruktúrovaného životopisu vrátane aktuálnej fotografie!

  • Vykonávanie obchodných aktivít (vrátane akvizičnej činnosti)
  • Reprezentácia spoločnosti
  • Určovanie akvizičných stratégií a vyjednávanie v záujme dosiahnutia cieľov spoločnosti
  • Riešenie záležitostí týkajúcich sa činnosti v oblasti nehnuteľností
  • Pochopenie a vhodná reakcia na zmeny trhových podmienok, určovanie marketingovej stratégie
  • Stretnutia a komunikácia s potenciálnymi a existujúcimi nájomníkmi
  • Poskytovanie včasných systémových aktualizácií a efektívna komunikácia so všetkými zákazníkmi
  • Koordinácia, poradenstvo, komunikácia s komunitou v oblasti nehnuteľností a majiteľmi nehnuteľností za účelom riešenia problémov a navrhovania alternatívnych riešení
  • Komunikácia a riešenie náležitostí s majiteľmi nehnuteľností s cieľom zlepšenia kvality vzájomných vzťahov
  • Vedenie a organizácia prehliadok nehnuteľností
  • Príprava návrhov podmienok prenájmu
  • Vyjednávanie podmienok prenájmu, rokovania o nájomnej zmluve
  • Zadávanie a aktualizácia dát do systému CRM
  • Zodpovednosť za dohľad nad dohodami o zastúpení (exkluzívne, neexkluzívne)
  • Spolupráca s oddelením správy nehnuteľností a tímom pre riadenie projektov
  • Plnenie rozpočtu

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Možnosť pracovať v dynamickej a úspešnej medzinárodnej spoločnosti (pravidelne oceňovaňá v rôznych kategóriách)
  • Osobný rast a sebarealizácia, priestor pre uplatňovanie vlastného systému práce
  • Komunikácia a kontakt s významnými firemnými zákazníkmi zo SK aj zahraničia
  • Participácia na zaujímavých projektoch
  • Zázemie silnej spoločnosti s dlhou tradíciou
  • Firemné vozidlo
  • Flexibilný pracovný čas
  • Firemná kultúra na vysokej úrovni

Informácie o výberovom konaní

Klient pre danú pozíciu vyžaduje silný obchodnícky background a preferuje bydlisko v okrese Bratislava. Dôkladne posúdime všetky zaslané životopisy a vhodných uchádzačov budeme kontaktovať telefonicky v priebehu 14 dní.
V prípade, že vás pozícia oslovila, PROSÍME o zaslanie štruktúrovaného životopisu vrátane aktuálnej fotografie!

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Maloobchod

Úspešná medzinárodná spoločnosť poskytujúca služby a servis v oblasti Real Estate.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické, obchodné príp. technické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Niekoľkoročné skúseností v oblasti predaja, business development sú nevyhnutné, nie je potrebné aby to bola oblasť real estate, môže byť aj iná oblasť
  • Silná orientácia na zákazníka
  • Výborné komunikačné a vyjednávacie schopnosti
  • Zmysel pre detail, otvorená myseľ
  • Reprezentatívne vystupovanie a celkový prejav
  • Nevyhnutnou podmienkou je aktívna komunikácia v angličtine

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Skupina PERSONALITY® je lídrom v HR a ponúka unikátnu kombináciu služieb: HEADHUNTING, RECRUITMENT, PERSONÁLNY LEASING, INTERIM MANAGEMENT, TEMPORARY PLACEMENT, CAREER ADVISORY a vytváranie profi LINKEDIN profilov.

PERSONALITY® vznikla v roku 2006 ako profesionálny partner v oblasti HR. Náš stabilný team Headhunterov a Recruiterov má bohaté skúsenosti s obsadzovaním rôznych pozícií pri splnení tých najprísnejších kritérií. Sme k dispozícii na pobočkách v Bratislave, Nitre, Prahe a Dubaji.

Našim úspešným Klientom a Kandidátom poskytujeme komplexné služby, individuálne poradenstvo a dlhodobé partnerstvo. Sme zameraní na vysokú úroveň služieb. Viac informácií o nás nájdete na www.PersonalityHR.com

V rámci služby CAREER ADVISORY vám radi vytvoríme alebo vylepšíme váš Profesionány Linkedin profil na mieru: www.ProfileLinked.in

Peter Križan
CEO

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Peter Križan
E-mail: poslať životopis
ID: 2580347  Dátum zverejnenia: 26.5.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Po dohode (veľmi motivačný systém odmeňovania)