Obchodno-ekonomický pracovník

PERSONALITY, s.r.o.

Miesto práce
miesto výkonu práce sú Topoľčany!!!, Trenčiansky kraj, Nitriansky kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou na základe relevantných skúseností

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ste komunikatívny a dôsledný pracovník so skúsenosťami s priamym predajom (môže byť aj forma telemarketingu); administratívou a máte prehľad o ekonomických veličinách v obchodnom styku (fakturácia, úhrady..) Ak máte záujem pracovať v mladom a dynamickom kolektíve v úspešnej obchodnej spoločnosti s pôsobením aj v zahraničí? Potom nám zašlite váš štruktúrovaný životopis..

  • Všeobecná ekonomická práca na zvolenom úseku v obchodnej spoločnosti
  • Aktívna komunikácia s pridelenými firemnými zákazníkmi ohľadom platobných podmienok
  • Sledovanie platobnej disciplíny jednotlivých odberateľov
  • Spracovávanie vybraných platieb
  • Agenda súvisiaca so správou pohľadávok (príprava a zasielanie upomienok, zápočty)
  • Príprava a spracovávanie interných dokumentov
  • Úzka spolupráca s ekonomickým oddelením
  • Vytváranie štatistických prehľadov a príprava reportov
  • Ďalšie úlohy na základe pokynov nadriadeného

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Príležitosť pracovať pre expandujúcu obchodnú spoločnosť
  • Samostatná a zodpovedná pozícia
  • Možnosť odborného rastu
  • Firemné akcie pre zamestnancov

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Maloobchod

Našim klientom je úspešná obchodná energetická spoločnosť. Pre svoje finančný úsek hľadá dynamického človeka, ktorý je tímovým hráčom a dokáže kvalitne spravovať pridelenú agendu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Ostatné znalosti

Fakturácia - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • SŠ alebo VŠ vzdelanie /ekonomický,obchodný smer/
  • Znalosť ekonomických veličín
  • Ovládanie MS Word, MS Excel na užívateľskej úrovni
  • Veľmi dobrý komunikačný level a reprezentatívne vystupovanie
  • Znalosť anglického jazyka je výhodou, nie podmienkou
  • Samostatnosť a zodpovednosť, dôslednosť
  • Analytické myslenie

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Skupina PERSONALITY® je lídrom v HR a ponúka unikátnu kombináciu služieb: HEADHUNTING, RECRUITMENT, PERSONÁLNY LEASING, INTERIM MANAGEMENT, TEMPORARY PLACEMENT, CAREER ADVISORY a vytváranie profi LINKEDIN profilov.

PERSONALITY® vznikla v roku 2006 ako profesionálny partner v oblasti HR. Náš stabilný team Headhunterov a Recruiterov má bohaté skúsenosti s obsadzovaním rôznych pozícií pri splnení tých najprísnejších kritérií. Sme k dispozícii na pobočkách v Bratislave, Nitre, Prahe a Dubaji.

Našim úspešným Klientom a Kandidátom poskytujeme komplexné služby, individuálne poradenstvo a dlhodobé partnerstvo. Sme zameraní na vysokú úroveň služieb. Viac informácií o nás nájdete na www.PersonalityHR.com

V rámci služby CAREER ADVISORY vám radi vytvoríme alebo vylepšíme váš Profesionány Linkedin profil na mieru: www.ProfileLinked.in

Peter Križan
CEO

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Peter Križan
E-mail: poslať životopis
ID: 2540210  Dátum zverejnenia: 29.4.2016  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou na základe relevantných skúseností