Špecialista pre mzdy a personalistiku

PERSONALITY, s.r.o.

Miesto práce
Nitriansky kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou / podľa skúseností kandidáta

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Spracovanie a vedenie mzdovej agendy
  • Komunikácia s príslušnými úradmi a príprava dokumentov pre SP, ZP, ...
  • Kontrola a spracovávanie dochádzky
  • Spracovanie ročného zúčtovania dane z príjmov pre zamestnancov
  • Administratívne činnosti mzdového oddelenia (príprava pracovno-právnych dokladov, spracovávanie a zasielanie výkazov, štatistík, potvrdenia o príjme, PN,...)
  • Agenda spojená so vznikom, zmenou a zánikom pracovno-právnych vzťahov zamestnancov (prihlášky a odhlášky SP, ZP...)
  • Zabezpečenie činností týkajúcich sa personálnej agendy, výber kandidátov a komunikácia s nimi
  • Sledovanie platných legislatívnych predpisov a noriem
  • Komunikácia s klientmi
  • Reporting

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Práca v stabilnej spoločnosť
  • Možnosť profesijného rastu
  • Zaujímavé finančné ohodnotenie

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Ostatná priemyselná výroba

Našim klientom je stabilná výrobná spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • SŠ alebo VŠ vzdelanie ekonomického smeru
  • Skúsenosť s prácou mzdového účtovníka min. 3 roky
  • Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni (slovom aj písmom)
  • Ovládanie príslušnej legislatívy v oblasti pracovno-právnych vzťahov
  • Spoľahlivosť, dôslednosť, analytické myslenie, flexibilita
  • Dynamická osobnosť, ktorá je otvorená novým výzvam

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Skupina PERSONALITY® je lídrom v HR a ponúka unikátnu kombináciu služieb: HEADHUNTING, RECRUITMENT, PERSONÁLNY LEASING, INTERIM MANAGEMENT, TEMPORARY PLACEMENT, CAREER ADVISORY a vytváranie profi LINKEDIN profilov.

PERSONALITY® vznikla v roku 2006 ako profesionálny partner v oblasti HR. Náš stabilný team Headhunterov a Recruiterov má bohaté skúsenosti s obsadzovaním rôznych pozícií pri splnení tých najprísnejších kritérií. Sme k dispozícii na pobočkách v Bratislave, Nitre, Prahe a Dubaji.

Našim úspešným Klientom a Kandidátom poskytujeme komplexné služby, individuálne poradenstvo a dlhodobé partnerstvo. Sme zameraní na vysokú úroveň služieb. Viac informácií o nás nájdete na www.PersonalityHR.com

V rámci služby CAREER ADVISORY vám radi vytvoríme alebo vylepšíme váš Profesionány Linkedin profil na mieru: www.ProfileLinked.in

Peter Križan
CEO

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mária Jančovičová Gyepes
E-mail: poslať životopis
ID: 2303900  Dátum zverejnenia: 26.10.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou / podľa skúseností kandidáta