Back Office Support/Konzultant s nemeckým jazykom - Bratislava

PERSONALITY, s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
800 - 1100 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pozícia sa obsadzuje pre nášho klienta na oddelenie ZÁKAZNÍCKY SERVIS.

● Zodpovednosť za vybavovanie prichádzajúcich hovoroch od nemecky hovoriacich klientov (inboud - pasívna linka)
● Poskytovanie informácií a poradenstva klientom
● Evidencia údajov v internom systéme
● Komunikácia medzi oddeleniami v rámci spoločnosti
● Pracovná doba: 09:00 - 17:00

Zamestnanecké výhody, benefity

● Práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti s dlhodobou tradíciou
● Zaujímavé finančné ohodnotenie
● Využívanie cudzích jazykov na dennej báze
● Príjemná firemná kultúra a pracovné prostredie

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Medzinárodná obchodná spoločnosť

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

nezáleží

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

● Stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie
● Nemecký jazyk na aktívnej úrovni je nevyhnutnou podmienkou (písomná aj ústna komunikácia)
● Výhodou je ovládanie anglického jazyka, nie podmienkou
● Znalosť MS Office na užívateľskej úrovni
● Komunikatívnosť a príjemné vystupovanie
● Výhodou sú pracovné skúsenosti z oblasti zákazníckeho servisu

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Skupina PERSONALITY® je lídrom v HR a ponúka unikátnu kombináciu služieb: HEADHUNTING, RECRUITMENT, PERSONÁLNY LEASING, INTERIM MANAGEMENT, TEMPORARY PLACEMENT, CAREER ADVISORY a vytváranie profi LINKEDIN profilov.

PERSONALITY® vznikla v roku 2006 ako profesionálny partner v oblasti HR. Náš stabilný team Headhunterov a Recruiterov má bohaté skúsenosti s obsadzovaním rôznych pozícií pri splnení tých najprísnejších kritérií. Sme k dispozícii na pobočkách v Bratislave, Nitre, Prahe a Dubaji.

Našim úspešným Klientom a Kandidátom poskytujeme komplexné služby, individuálne poradenstvo a dlhodobé partnerstvo. Sme zameraní na vysokú úroveň služieb. Viac informácií o nás nájdete na www.PersonalityHR.com

V rámci služby CAREER ADVISORY vám radi vytvoríme alebo vylepšíme váš Profesionány Linkedin profil na mieru: www.ProfileLinked.in

Peter Križan
CEO

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Peter Križan
E-mail: poslať životopis
ID: 1804838  Dátum zverejnenia: 17.7.2014  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 800 - 1100 EUR/mesiac