Finančný manažér

Personal servis s.r.o.

Miesto práce
okres Trnava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Riadenie činnosti finančného oddelenia spoločnosti s cieľom zabezpečiť komplexnú účtovnú, daňovú, finančnú a majetkovú agendu spoločnosti v súlade s platnou účtovnou a daňovou legislatívou.
Spolurozhodovanie o financovaní činností spoločnosti a o spôsoboch nakladania s finančnými prostriedkami.
Plánovanie, riadenie a kontrolovanie všetkých finančných aktivít v rámci spoločnosti.

Vypracovávanie vnútropodnikových účtovných metód, ich implementácia, kontrola dodržiavania a aktualizácia podľa platných legislatívnych zmien.
Koordinácia oddelení spoločnosti vo fáze prípravy rozpočtu spoločnosti, spracovanie rozpočtu, kontrola a vyhodnocovanie jeho plnenia.
Tvorba reportov rozpočtu a ich komunikácia v materskej firme.

Vypracovávanie ročného finančného plánu, jeho vyhodnocovanie a korekcie v súlade s obchodným plánom a stratégiou spoločnosti.
Rozbor finančných a ekonomických ukazovateľov, indikátorov ekonomickej výkonnosti.
Posudzovanie investičných zámerov, návratnosti investícií a kontrola realizácie investícií.
Krátkodobé a dlhodobé plánovanie cash-flow (zostavovanie plánov výnosov a nákladov)
Spracovanie účtovnej závierky, uzatváranie nákladových a výnosových účtov a účtov zisku a stratách, práce s hlavnou knihou, prevod účtu aktív a pasív na konečný účet súvahový.

Zodpovednosť za inventarizáciu záväzkov, pohľadávok a peňažných prostriedkov spoločnosti.
Zodpovednosť za kontrolu a dodržiavania termínov finančných transakcií spoločnosti, resp. za určovanie ich priorít.
Zodpovednosť za správu, inventarizáciu a poistenie majetku spoločnosti.
Zodpovednosť za správnosť peňažných tokov, správnosť a včasné uhrádzanie platieb.
Hmotná zodpovednosť za zverené finančné prostriedky, ich efektívne a účelné využívanie.

Poskytovanie podkladov pre vypracovanie výročnej správy spoločnosti, štatistických výkazov
Spolupráca s bankovými a finančnými inštitúciami, daňovými orgánmi a ostatnými štátnej správy, audítormi.

Spracovávanie finančných reportov pre porady managmentu, generálneho riaditeľa a materskú spoločnosť

Informácie o výberovom konaní

Životopisy posielajte v slovenskom jazyku na emailovú adresu.
Kontaktovať budeme uchádzačov, ktorí spĺňajú kritériá.
Za pochopenie ďakujeme.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Strojársky priemysel

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomický

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Vysokoškolské vzdelanie ekonomického zamerania
Minimálne 5 ročná prax na pozícii finančného manažéra
Znalosť účtovných a daňových zákonov
Skúsenosti so zavádzaním zmien v oblasti riadenia nákladov a s implementáciou optimalizačných procesov
Plynulá znalosť anglického jazyka
Veľmi dobré analytické myslenie
Strategické a obchodné zmýšľanie
Výborné komunikačné a argumentačné schopnosti
Zodpovedný, samostatný, precízny prístup k práci

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Agentúra Personal servis je personálno-vzdelávacia spoločnosť, ktorá vznikla v roku 1995.
Ponúka komplexné služby v oblasti personalistiky, sprostredkovania práce a vzdelávacích tréningových programov.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 1960583  Dátum zverejnenia: 3.3.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou