Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Junior Office Manažérka
Personal service, s.r.o.
Miesto práce
okres Trnava
okres Trnava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou podľa skúseností uchádzača
dohodou podľa skúseností uchádzača
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- administratívna práca na dennej báze
- osobný, telefonický a mailový kontakt s klientmi spoločnosti
- fakturácia
- registrácia kurzov
- objednávky kancelárskych potrieb
- vybavovanie korešpondencie
- osobný, telefonický a mailový kontakt s klientmi spoločnosti
- fakturácia
- registrácia kurzov
- objednávky kancelárskych potrieb
- vybavovanie korešpondencie
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás táto pracovná pozícia oslovila zašlite nám prosím Váš životopis na emailovú adresu : [email protected] v slovenskom jazyku. Ak máte nejaké otázky informujte sa na tel. číslach : 033 / 55 11 111, 0903 727 040, 0918 538 055 (Po-Pi medzi 8:00-16:00 hod.). V prípade že Váš zaslaný životopis bude spĺňať požiadavky zadané našim klientom, prizveme Vás na osobný pohovor. Kontaktovať budeme len tých uchádzačov, ktorí budú spĺňať požiadavky (v opačnom prípade si Váš životopis zaradíme do evidencie). Za pochopenie ďakujeme. Viac pracovných pozícií nájdete na www.personalservice.sk ! Tím Personal service
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Služby v oblasti vzdelávania
Služby v oblasti vzdelávania
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Expert
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax na podobnej / rovnakej pozícií minimálne 2 roky
- znalosť komunikácie v anglickom jazyku (minimálne úroveň B1)
- pracovitosť, dôslednosť, zodpovednosť, pedantnosť, flexibilita
- ochota učiť sa novým veciam
- znalosť práce so sociálnymi sieťami
- vyhľadávanie informácií na webe (youtube a iné)
- výborné organizačné schopnosti !!!
- znalosť komunikácie v anglickom jazyku (minimálne úroveň B1)
- pracovitosť, dôslednosť, zodpovednosť, pedantnosť, flexibilita
- ochota učiť sa novým veciam
- znalosť práce so sociálnymi sieťami
- vyhľadávanie informácií na webe (youtube a iné)
- výborné organizačné schopnosti !!!
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Agentúra Personal service s.r.o. je personálno-vzdelávacia spoločnosť.
Ponúka komplexné služby v oblasti personalistiky, sprostredkovania práce a vzdelávacích tréningových programov.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Ponúka komplexné služby v oblasti personalistiky, sprostredkovania práce a vzdelávacích tréningových programov.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
3-4 zamestnanci
ID: 3117115
Dátum zverejnenia: 29.6.2017
2017-06-29
lokalita: okres Trnava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: Personal service, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou podľa skúseností uchádzača