Administratívny asistent - v oblasti zdravotníctva
Persona Grata HR s.r.o.
Miesto práce
Klemensova 11, Bratislava
Klemensova 11, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiac2 krát do roka finančné odmeny 50 % z platu.
1 300 EUR/mesiac2 krát do roka finančné odmeny 50 % z platu.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Administratívna a telefonická komunikácia s klientmi a lekármi.
- Prijímanie objednávok.
- Zabezpečenie termínov pre klientov.
- Evidencia objednávok, realizovaných návštev v excely, príprava podkladov vo worde, e-mailová komunikácia.
- Práca v internom informačnom systéme.
- Odvoz vakcín, materiálu k lekárom 1-krát za mesiac.
- Občasné osobné stretnutia s klientmi a lekármi.
- Pracovný čas PO- PIA 7:30 - 15:30
- Prijímanie objednávok.
- Zabezpečenie termínov pre klientov.
- Evidencia objednávok, realizovaných návštev v excely, príprava podkladov vo worde, e-mailová komunikácia.
- Práca v internom informačnom systéme.
- Odvoz vakcín, materiálu k lekárom 1-krát za mesiac.
- Občasné osobné stretnutia s klientmi a lekármi.
- Pracovný čas PO- PIA 7:30 - 15:30
Zamestnanecké výhody, benefity
- Flexibilná práca v menšom priateľskom kolektíve.
- Firemné akcie.
- Vzdelávanie – coaching pre oddelenie.
- 2 krát do roka finančné odmeny 50 % z platu.
- Školenie prvej pomoci.
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o túto pozíciu zašlite prosím svoj životopis v slovenskom jazyku.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Nemocnice, ambulantná lekárska činnosť, ostatná zdravotná starostlivosť
Klientom je spoločnosť poskytujúca privátnu asistenčnú službu dostupnú 24 hodín 7 dní v týždni, prostredníctvom konzultácie a služby popredných lekárskych špecialistov. Ponúka svojim klientom, ich rodinám a priateľom, firmám a business partnerom jedinečnú službu, komplexného riešenia zdravotných problémov na mieru, ako aj individuálnu pomoc na ceste ku všetkým oblastiam lekárskeho ošetrenia a prístup k odborným konzultáciám prostredníctvom rozsiahlej siete popredných klinických medicínskych špecialistov.
Klientom je spoločnosť poskytujúca privátnu asistenčnú službu dostupnú 24 hodín 7 dní v týždni, prostredníctvom konzultácie a služby popredných lekárskych špecialistov. Ponúka svojim klientom, ich rodinám a priateľom, firmám a business partnerom jedinečnú službu, komplexného riešenia zdravotných problémov na mieru, ako aj individuálnu pomoc na ceste ku všetkým oblastiam lekárskeho ošetrenia a prístup k odborným konzultáciám prostredníctvom rozsiahlej siete popredných klinických medicínskych špecialistov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
administratívy
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- systematickosť,
- dôslednosť,
- individuálne pracovať,
- flexibilita,
- proklientský prístup,
- time manažment,
- myslenie v súvislostiach
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Personálna agentúra. Obsadzujeme pozície v zastúpení našich klientov vo viacerých oblastiach. Úspešný kandidát sa stáva priamo zamestnancom nášho klienta.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
Kontakt
ID: 4803626
Dátum zverejnenia: 9.4.2024
2024-04-09
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Sestra Spoločnosť: Persona Grata HR s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac