Office Manager

Persea, s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- zabezpečovanie plynulého chodu kancelárie
- administratívna podpora (spracovanie pošty a pokladne, zabezpečenie kancelárskych potrieb, občerstvenia a pod.)
- asistentská podpora tímu personálnych konzultantov
- selekcia CV (profesia, databáza a iné zdroje), pozývanie kandidátov, správa databázy, spracovanie podkladov pre klienta, headhunting
- príprava prezentácií
- telefonická, mailová a osobná komunikácia s klientmi a kandidátmi
- riešenie úloh ad hoc

Zamestnanecké výhody, benefity

- samostatná a dynamická práca v profesionálnom a príjemnom malom kolektíve personálnej agentúry
- príjemné a priateľské pracovné prostredie
- zaujímavá a rôznorodá práca
- korektný a motivujúci prístup zo strany spoločnosti
- možnosť osobného rozvoja

Informácie o výberovom konaní

Štruktúrovaný životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku zašlite prosím emailom na adresu [email protected]

Do predmetu správy uveďte pozíciu, o ktorú sa uchádzate.

Vo svojom životopise uveďte, že súhlasíte so spracovaním Vašich osobných údajov spoločnosťou Persea, s.r.o. pre účely sprostredkovania práce v súlade so zákonom č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov.

Ďakujeme za Váš životopis, vážime si Váš záujem.
Kontaktovať Vás budeme IBA v tom prípade, ak Váš profil korešponduje so všetkými požiadavkami nášho klienta.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Našim klientom sme my :-). Pozíciu obsadzujeme pre nás a našu agentúru :-).

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Internet(e-mail, www) - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

Office Manager, Asistentka

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- prax na pozícii v administratíve
- aktívna angličtina podmienkou
- multitasking, administratívne znalosti, organizačné schopnosti, samostatnosť
- schopnosť samostatného rozhodovania a riešenia vzniknutých problémov
- dynamickosť a aktívny prístup k práci

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Personálno-poradenská spoločnosť Persea, s.r.o. ponúka profesionálne vyhľadávanie a výber zamestnancov, tréningy v oblasti manažmentu a obchodu ako aj ďalšie služby v oblasti personálneho auditu, Assessmet a Development Centre, sociologické prieskumy, mystery shopping a individuálne personálne a psychologické poradenstvo.

Podrobnejšie informácie o našich službách a kontaktné údaje môžete nájsť na stránke www.persea.sk

Adresa:
Persea, s.r.o.
Grösslingova 4
811 09 Bratislava

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

3-4 zamestnanci
ID: 3095045  Dátum zverejnenia: 7.6.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou