Senior asistentka výkonného riaditeľa

Persea, s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1.200€ (minimálna hranica)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- komplexná asistencia výkonnému riaditeľovi a manažmentu
- organizácia mítingov, workshopov, konferencií a porád
- starostlivosť o administratívnu agendu spoločnosti
- vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie
- administrácia ekonomickej agendy (ekonomické podklady, faktúry, inventarizácia)
- príprava podkladov pre pracovné porady, support na poradách a vypracovávanie zápisníc z porád a rokovaní
- príprava prezentácií
- zabezpečovanie kompletnej starostlivosti o obchodných partnerov, uvítanie návštev, príprava a podávanie občerstvenia, príprava zasadačiek
- komunikácia v anglickom jazyku

Zamestnanecké výhody, benefity

- bohatý súbor benefitov, Kafetéria

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme za Váš životopis, vážime si Vašu dôveru a záujem.
Radi by sme Vás upozornili, že kontaktovať Vás budeme IBA v tom prípade, ak Váš profil korešponduje so všetkými požiadavkami.

Štruktúrovaný životopis v slovenskom jazyku zašlite prosím e-mailom na adresu [email protected].

Do predmetu správy uveďte pozíciu, o ktorú sa uchádzate.

Vo svojom životopise uveďte, že súhlasíte so spracovaním Vašich osobných údajov spoločnosťou Persea, s.r.o. pre účely sprostredkovania práce v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Našim klientom je významná IT a banková spoločnosť pôsobiaca v regióne CEE.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Vzdelanie v odbore

SEŠ / OA

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- znalosť nemeckého jazyka je výhodou
- skúsenosť s ekonomickými agendami je výhodou

Osobnostná charakteristika vhodného kandidáta je:
- charizmatická osobnosť s reprezentatívnym vzhľadom
- zmysel pre zodpovednosť
- samostatnosť a svedomitosť
- systematickosť a organizačné zručnosti
- odolnosť voči stresu
- schopnosť robiť na 100% "dve veci naraz"
- proaktivita, dynamika
- príjemné vystupovanie a schopnosť komunikovať s klientmi
- vzťah k asistentskej náplni práce, ekonomickej problematike
- výhodou je záujem o uplatnenie v IT oblasti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Personálno-poradenská spoločnosť Persea, s.r.o. ponúka profesionálne vyhľadávanie a výber zamestnancov, tréningy v oblasti manažmentu a obchodu ako aj ďalšie služby v oblasti personálneho auditu, Assessmet a Development Centre, sociologické prieskumy, mystery shopping a individuálne personálne a psychologické poradenstvo.

Podrobnejšie informácie o našich službách a kontaktné údaje môžete nájsť na stránke www.persea.sk

Adresa:
Persea, s.r.o.
Grösslingova 4
811 09 Bratislava

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

3-4 zamestnanci
ID: 2845457  Dátum zverejnenia: 27.7.2018  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1.200€ (minimálna hranica)