Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/ka s aktívnou nemčinou a angličtinou
Persea, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Administratívna podpora konateľa spoločnosti v oblasti
pracovno-právnej administratívy a projektovej kancelárie
• Podpora účtovnej kancelárie
- registrácia zamestnávateľov, prípadne ich zamestnancov na daňovom úrade, zdravotných poisťovniach, sociálnej poisťovni, prípadne v inej inštitúcií podľa potreby
- zber údajov k dochádzke zamestnancov
- spracovanie vyúčtovaní pracovných ciest
- nahrávanie jednoduchých účtovných prípadov do účtovného softvéru
- nahrávanie skladovej evidencie vybraných klientov
- spracovanie a evidencia agendy vratiek zahraničnej DPH
- poštová agenda, prevzatie a doručenie dohodnutých písomností osobne (napr. na daňovom úrade)
- vedenie pokladne a agendy stravných lístkov
- sledovanie spotreby a objednávanie/ nákup kancelárskych a PC potrieb, komunikácia v prípade potreby servisu PC, resp. iného vybavenia kancelárie
- online bankové prevody
- správa CRM systému
- fakturácia a zasielanie upomienok
- organizácia firemných školení
- uvítanie klientov, servis občerstvenia, udržiavanie firemných priestorov v poriadku
- preklad textov, zmlúv z NJ/ AJ do SJ a naopak
- rozosielanie hromadných mailov klientom
- rozosielanie cenových ponúk, vzorových dokumentov a komunikácia s klientom v prípade nejasností
- správa archívu účtovných dokumentov, likvidácia nepotrebných dokumentov
- správa webstránky
pracovno-právnej administratívy a projektovej kancelárie
• Podpora účtovnej kancelárie
- registrácia zamestnávateľov, prípadne ich zamestnancov na daňovom úrade, zdravotných poisťovniach, sociálnej poisťovni, prípadne v inej inštitúcií podľa potreby
- zber údajov k dochádzke zamestnancov
- spracovanie vyúčtovaní pracovných ciest
- nahrávanie jednoduchých účtovných prípadov do účtovného softvéru
- nahrávanie skladovej evidencie vybraných klientov
- spracovanie a evidencia agendy vratiek zahraničnej DPH
- poštová agenda, prevzatie a doručenie dohodnutých písomností osobne (napr. na daňovom úrade)
- vedenie pokladne a agendy stravných lístkov
- sledovanie spotreby a objednávanie/ nákup kancelárskych a PC potrieb, komunikácia v prípade potreby servisu PC, resp. iného vybavenia kancelárie
- online bankové prevody
- správa CRM systému
- fakturácia a zasielanie upomienok
- organizácia firemných školení
- uvítanie klientov, servis občerstvenia, udržiavanie firemných priestorov v poriadku
- preklad textov, zmlúv z NJ/ AJ do SJ a naopak
- rozosielanie hromadných mailov klientom
- rozosielanie cenových ponúk, vzorových dokumentov a komunikácia s klientom v prípade nejasností
- správa archívu účtovných dokumentov, likvidácia nepotrebných dokumentov
- správa webstránky
Zamestnanecké výhody, benefity
- aktívne používanie cudzích jazykov na dennej báze
- v prípade záujmu ďalší rozvoj jazykových znalostí (NJ, AJ)
- ďalšie benefity v závislosti od výsledkov spoločnosti
- v prípade záujmu ďalší rozvoj jazykových znalostí (NJ, AJ)
- ďalšie benefity v závislosti od výsledkov spoločnosti
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme za Váš životopis, vážime si Vašu dôveru a záujem.
Radi by sme Vás upozornili, že kontaktovať Vás budeme IBA v tom prípade, ak Váš profil korešponduje so všetkými požiadavkami nášho klienta.
Štruktúrovaný životopis v slovenskom jazyku zašlite prosím e-mailom na adresu [email protected].
Do predmetu správy uveďte pozíciu, o ktorú sa uchádzate.
Vo svojom životopise uveďte, že súhlasíte so spracovaním Vašich osobných údajov spoločnosťou Persea, s.r.o. pre účely sprostredkovania práce v súlade so zákonom č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov.
Radi by sme Vás upozornili, že kontaktovať Vás budeme IBA v tom prípade, ak Váš profil korešponduje so všetkými požiadavkami nášho klienta.
Štruktúrovaný životopis v slovenskom jazyku zašlite prosím e-mailom na adresu [email protected].
Do predmetu správy uveďte pozíciu, o ktorú sa uchádzate.
Vo svojom životopise uveďte, že súhlasíte so spracovaním Vašich osobných údajov spoločnosťou Persea, s.r.o. pre účely sprostredkovania práce v súlade so zákonom č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Účtovnícke a auditorské činnosti
Stabilná spoločnosť pôsobiaca v oblasti účtovníctva pre zahraničných korporátnych klientov.
Stabilná spoločnosť pôsobiaca v oblasti účtovníctva pre zahraničných korporátnych klientov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- znalosť nemeckého jazyka aktívna
- znalosť anglického jazyka aktívna
- základné znalosti z oblasti pracovného práva, zákona o cestovných náhradách, z oblasti vysielania zamestnancov na výkon práce do zahraničia, z oblasti vrátenia DPH platenej v zahraničí prípadne ZÁUJEM o dané oblasti
- organizačné schopnosti, flexibilita
- zvládnutý time management
- zodpovednosť, spoľahlivosť, samostatnosť
- lojalita, stabilita
- proklientska orientácia
- znalosť anglického jazyka aktívna
- základné znalosti z oblasti pracovného práva, zákona o cestovných náhradách, z oblasti vysielania zamestnancov na výkon práce do zahraničia, z oblasti vrátenia DPH platenej v zahraničí prípadne ZÁUJEM o dané oblasti
- organizačné schopnosti, flexibilita
- zvládnutý time management
- zodpovednosť, spoľahlivosť, samostatnosť
- lojalita, stabilita
- proklientska orientácia
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Personálno-poradenská spoločnosť Persea, s.r.o. ponúka profesionálne vyhľadávanie a výber zamestnancov, tréningy v oblasti manažmentu a obchodu ako aj ďalšie služby v oblasti personálneho auditu, Assessmet a Development Centre, sociologické prieskumy, mystery shopping a individuálne personálne a psychologické poradenstvo.
Podrobnejšie informácie o našich službách a kontaktné údaje môžete nájsť na stránke www.persea.sk
Adresa:
Persea, s.r.o.
Grösslingova 4
811 09 Bratislava
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Podrobnejšie informácie o našich službách a kontaktné údaje môžete nájsť na stránke www.persea.sk
Adresa:
Persea, s.r.o.
Grösslingova 4
811 09 Bratislava
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
3-4 zamestnanci
ID: 2428826
Dátum zverejnenia: 9.2.2016
2016-02-09
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent, HR asistent, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: Persea, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou