Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka predsedu predstavenstva
Persea, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• sledovanie a organizácia kalendára nadriadeného
• udržiavanie prehľadu činnosti predsedu predstavenstva a jednotlivých zamestnancov (cca 10)
• organizačné zabezpečenie stretnutí a porád
• príprava zápisov z porád, ich distribúcia a evidencia
• riadenie a organizácia administratívnych a prevádzkovo-technických prác na sekretariáte
• zakladanie korešpondencie a ostatných záznamov a dokumentov
• vybavovanie telefonátov a informovanie volajúcich, prepájanie hovorov na príslušných pracovníkov
• dojednávanie schôdzok, informovanie návštevníkov a pomoc vedúcim zamestnancom tým, že ich zbavuje nutnosti venovať sa drobným administratívnym a prevádzkovým záležitostiam
• objednávanie kancelárskych potrieb a občerstvenia
• zabezpečenie pracovných ciest (rezervácia hotelov, leteniek, súvisiaca administratíva)
• spracovanie internej a externej korešpondencie
• príprava jednoduchších štatistík, prehľadov, tabuliek, grafov
• udržiavanie prehľadu činnosti predsedu predstavenstva a jednotlivých zamestnancov (cca 10)
• organizačné zabezpečenie stretnutí a porád
• príprava zápisov z porád, ich distribúcia a evidencia
• riadenie a organizácia administratívnych a prevádzkovo-technických prác na sekretariáte
• zakladanie korešpondencie a ostatných záznamov a dokumentov
• vybavovanie telefonátov a informovanie volajúcich, prepájanie hovorov na príslušných pracovníkov
• dojednávanie schôdzok, informovanie návštevníkov a pomoc vedúcim zamestnancom tým, že ich zbavuje nutnosti venovať sa drobným administratívnym a prevádzkovým záležitostiam
• objednávanie kancelárskych potrieb a občerstvenia
• zabezpečenie pracovných ciest (rezervácia hotelov, leteniek, súvisiaca administratíva)
• spracovanie internej a externej korešpondencie
• príprava jednoduchších štatistík, prehľadov, tabuliek, grafov
Zamestnanecké výhody, benefity
• práca v stabilnej spoločnosti
Informácie o výberovom konaní
Štruktúrovaný životopis zašlite prosím e-mailom na adresu [email protected].
Do predmetu správy uveďte pozíciu, o ktorú sa uchádzate.
Vo svojom životopise uveďte, že súhlasíte so spracovaním Vašich osobných údajov spoločnosťou Persea, s.r.o. pre účely sprostredkovania práce v súlade so zákonom č. 122/2013 Zb.
o ochrane osobných údajov.
Do predmetu správy uveďte pozíciu, o ktorú sa uchádzate.
Vo svojom životopise uveďte, že súhlasíte so spracovaním Vašich osobných údajov spoločnosťou Persea, s.r.o. pre účely sprostredkovania práce v súlade so zákonom č. 122/2013 Zb.
o ochrane osobných údajov.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Finančné poradenstvo, sprostredkovanie finančných služieb a poistenia
Našim klientom je spoločnosť pôsobiaca v oblasti poradenstva a správy investícií.
Našim klientom je spoločnosť pôsobiaca v oblasti poradenstva a správy investícií.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• VŠ vzdelanie, externá študentka VŠ (ekonomický smer výhodou)
• anglický jazyk aktívne
• skúsenosť na podobnej pracovnej pozícii
• znalosť práce s PC na pokročilej úrovni
• výborné prezentačné zručnosti
• asertívne vystupovanie
• výborné komunikačné a organizačné zručnosti
• precíznosť, spoľahlivosť
• samostatnosť, zodpovednosť
• iniciatíva, časová flexibilita
• chuť pracovať na sekretárskej pozícii
• príjemný vzhľad a korektné vystupovanie
• anglický jazyk aktívne
• skúsenosť na podobnej pracovnej pozícii
• znalosť práce s PC na pokročilej úrovni
• výborné prezentačné zručnosti
• asertívne vystupovanie
• výborné komunikačné a organizačné zručnosti
• precíznosť, spoľahlivosť
• samostatnosť, zodpovednosť
• iniciatíva, časová flexibilita
• chuť pracovať na sekretárskej pozícii
• príjemný vzhľad a korektné vystupovanie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Personálno-poradenská spoločnosť Persea, s.r.o. ponúka profesionálne vyhľadávanie a výber zamestnancov, tréningy v oblasti manažmentu a obchodu ako aj ďalšie služby v oblasti personálneho auditu, Assessmet a Development Centre, sociologické prieskumy, mystery shopping a individuálne personálne a psychologické poradenstvo.
Podrobnejšie informácie o našich službách a kontaktné údaje môžete nájsť na stránke www.persea.sk
Adresa:
Persea, s.r.o.
Grösslingova 4
811 09 Bratislava
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Podrobnejšie informácie o našich službách a kontaktné údaje môžete nájsť na stránke www.persea.sk
Adresa:
Persea, s.r.o.
Grösslingova 4
811 09 Bratislava
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
3-4 zamestnanci
ID: 1839644
Dátum zverejnenia: 19.8.2014
2014-08-19
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: Persea, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou