Asistent zákazníckeho servisu (na čiastočný (0.75) alebo plný uväzok)

Pernod Ricard Slovakia s.r.o.

Miesto práce
Mlynské Nivy 49, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
26.12.2016

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

1. Prijímanie, zadávanie, spracovanie objednávok, fakturácia.
2. Zodpovednosť za fakturované ceny a zľavy – prijímať a spracovávať objednávky obchodných partnerov, sledovať realizáciu dodávky až po fakturáciu, kontrolovať plnenie obchodných podmienok, zodpovedať za zadávanie cien, 3D zliav a akčných zliav v systéme.
3. Komunikácia so zákazníkmi (ceny, stavy zásob) – zabezpečovať komunikáciu so zákazníkmi o objednávkách, dodacích termínoch, skladových položkách a cenách.
4. Komunikácia so skladom za účelom zabezpečovania dodávok tovaru v požadovanom množstve a kvalite.
5. Spracovanie a vybavovanie reklamácií – množstevných, kvalitatívnych a cenových. Spolupracovať pri riešení reklamácií dodávok s ostatnými oddeleniami, aktívne o nich komunikovať so zákazníkmi, zaisťovať všetky doklady potrebné k spracovaniu reklamácií, evidovať všetky reklamácie. V prípade uznanie reklamácie vystaviť dobropis.
6. Zodpovednosť za obalové konto – spracovávať paletové konto všetkých zákazníkov, zadávať vrátené palety do systému podľa dodacích listov, párovať dodacie listy s faktúrami, aktívne vymáhat dlhované palety.
7. Údržba databázy Scaly (zodpovednosť za správnosť údajov o zákazníkoch) – spravovať databázu zákazníkov v systéme, kontrolovať správnosť všetkých zadaných údajov, vrátane zaistenia dohľadu nad schválenými kreditnými limitmi.
8. Spracovanie rozdielových správ od zákazníkov.
9. Denne aktualizovať saldo pohľadávok zákazníkov, aktívne vymáhat dlhy, informovať kolegov zodpovedných za jednotlivých zákazníkov.
10. Pravidelné spracovanie a aktualizácia reportov (saldo, obalové konto, prehľad reklamácií, scorecard).
11. Spracovanie interných a zamestnaneckých objednávok.Koordinuje rozvoz POS a kompenzácií s obchodnými zástupcami.
12. Administratívne činnosti zamerané na podporu logistiky.
13. Rôzne administratívne činnosti zamerané na administratívnu podporu obchodných zástupcov a regionálných manažérov.

Zamestnanecké výhody, benefity

 3 dny Sick days
 Príspevok na stravovanie
 Možnosť nákupu firemných produktov za zvýhodnené ceny
 Dalšie príspevky:
- mesačný príspevok k doplnkovému penzijnému sporeniu
- ročný príspevok na aktivity vo voľnom čase

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Skúsenosti s prácou v zákazníckom alebo v obchodnom oddelení
- Dobré komunikačné schopnosti, skúsenosti s jednaním so zákazníkom po telefóne
- Príjemné a profesionálne vystupovanie
- Logické myslenie a presnosť
- Tímový duch

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Pernod Ricard Slovakia je súčasťou nadnárodného koncernu Pernod Ricard, celosvetovej dvojky v oblasti výroby a distribúcie liehovín a vína. Pernod Ricard Slovakia vznikla 1. januára 2014 premenou zo spoločnosti Jan Becher Slovensko, ktorá má svoje korene v Českej republike ako výrobca tradičného bylinného likéru Becherovka Original.

V súčasnosti Pernod Ricard Slovakia na náš trh distribuuje viac ako 40 známych svetových značiek alkoholu. Patrí medzi ne napr. Becherovka Original, Absolut, Jameson, Ballantine´s, Chivas Regal, Ararat, Havana Club, Beefeater, Martell, Olmeca, Malibu, vína Jacob´s Creek Campo Viejo a mnohé ďalšie renomované značky alkoholických nápojov.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 2704322  Dátum zverejnenia: 1.12.2016