Senior účtovník/účtovníčka

Performia s. r. o.

Miesto práce
Pezinok
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
1. 6. 2024
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 - 2 000 EUR/mesiacpo výsledkoch postupné zvýšenie + odmeny

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Od júna 2024 potrebuje spoločnosť HYCA s.r.o. spoľahlivého a pracovitého senior účtovníka od ktorého očakáva, že bude dobre zvládať tieto úlohy:

- spolupráca pri spracovaní mesačných a ročných účtovných závierok, 

 -spracovanie daňových priznaní k dani z príjmov a k DPH, 

 -spracovávanie podkladov do banky podľa požiadaviek banky,

 -zadávanie platobných príkazov,

 -správna evidencia, odpisovanie a účtovanie majetku,

- účtovanie interných dokladov,

 -spracovanie podkladov, reportov a analýz podľa požiadaviek      nadriadeného a vedenia spoločnosti,

 -odsúhlasovanie zostatkov účtov a hlavnej knihy, dokladová inventarizácia účtov, 

 - aktívna účasť na dosahovaní spoločných cieľov spoločnosti HYCA s.r.o

Zamestnanecké výhody, benefity

• budete súčasťou stredne veľkého tímu s priamym vzájomným prístupom
• budete sa podieľať na reprezentatívnych výsledkoch spoločnosti
• firma má na trhu zvučné meno a veľmi silné postavenie
• výhodou je, že budete spolupracovať s odborníkom v oblasti financií
• na zaučenie budete mať k dispozícii výborného zaučeného senior účtovníka
• firma veľmi podporuje vzdelávanie a osobný rast
• ročné odmeny sú pravideľnou súčasťou práce
• sídlo je v Pezinku vo vlastnej budove
• ak budete chcieť vedieť viac, ostatné osobné výhody prejdeme osobne ...

Informácie o výberovom konaní

Pozícia senior účtovníka je zaujímavá vzhľadom na šírku rozsahu zamerania spoločnosti. Očakáva sa výkon, rýchlosť, presnosť, spoľahlivosť a ochotu kandidáta tímu skutočne pomáhať. Ak ste rozhodnutý/rozhodnutá nebyť priemerní a chcete to svojimi výsledkami aj dokázať, ste vítaný.
Na pozíciu sa hodí osoba, ktorá:
• rozumie oblasti účtovníctva,
• sa rýchlo učí a má zmysel pre detail a zodpovednosť,
• sa dokáže vysporiadať s organizáciou svojej práce a v pracovnom nasadení udržať dávku pokoja a sústredenosti pre výkon svojich povinností.

Táto práca je závislá na dodržiavaní termínov a úloh, a je pre človeka, ktorý rád robí administratívnu prácu bez veľkého kontaktu s okolím.

Ak sa považujete za úspešnú osobnosť, ktorá už v predchádzajúcej práci dosiahla preukázateľné výsledky a naša výzva Vás zaujala, dajte nám o sebe vedieť!

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

8.5.2024 (ostáva ešte 8 dní)

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Automobilový priemysel, výroba dopravných prostriedkov

Náš klient spoločnosť HYCA s.r.o je výnimočná výrobou originálnych, technicky a konštrukčne náročných nadstavieb nákladných podvozkov. Výsledkom práce celého tímu sú kontajnery, cisterny, hydraulické ruky, montážne plošiny, skriňové a valníkové nosiče, sklápacie nadstavby. Dodáva špičkové služby a kvalitné riešenia v oblasti nadstavieb nákladných podvozkov na Slovensku i v zahraničí.
Už viac ako 25 rokov stabilne fungujú, rozrastajú sa a v tomto období ju tvorí sto členný tím konštruktérov, obchodníkov, výrobárov, sevisých technikov, admin pracovníkov ... a ťahájú za jeden koniec. Vedia si spolu užiť guláš či motokáry ale zároveň aj potiahnuť, keď treba.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

účtovné, ekonomické

Ostatné znalosti

Microsoft Office - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
účtovný program MONEY S4 - Mierne pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

minimálne 2-3

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- schopnosť dotiahnuť veci do požadovaného konca

- mať dobrú schopnosť sústrediť sa

- ochotu prekonať počiatočné ťažkosti, čeliť začiatkom so vztýčenou hlavou a robiť to, čo Vás privedie k úspešnému zvládnutiu pozície



Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Performia s.r.o sa špecializuje na budovanie tímu. Nie sme personálna agentúra a ani nerobíme personálny leasing. Orientujeme sa predovšetkým na kvalitu dodávaných kandidátov. Robíme pre našich klientov výber, prípadne ďalšie výberové procesy a pomocou našich on - line nástrojov urýchľujeme a skvalitňujeme komunikáciu počas výberového procesu. Podľa výsledkov je kandidát doporučený klientovi. Konečné rozhodnutie o prijatí kandidáta urobí klient sám a takisto samostatne a priamo s ním podpisuje pracovnú zmluvu.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Erika Botlíková
Tel.: +421905264297
E-mail: poslať životopis
ID: 4698085  Dátum zverejnenia: 8.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac