Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent
Perfect Consulting s.r.o.
Miesto práce
Hviezdoslavova 7, Košice
Hviezdoslavova 7, Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
Ihneď
Ihneď
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Riadenie registratúry - pošta, skenovanie pošty, archív, smerovanie pošty medzi kolegov.
Riadenie chodu kancelárie - nákupy spotrebného tovaru, pošta atď..
Organizácia - služobné cesty, letenky, lístky
Riadenie kalendára riaditela spoločnosti - prídávanie udalostí, riadenie udalostí, zmena termínov, príprava udalostí, support udalostí
Riadenie toku informácií - zápisy z porád, kontrola prijatých opatrení a termínov, riadenie toku informácií medzi spolupracovníkov.
Support pre spolupracovníkov - podpora činností jednotlivých spolupracovníkov, kopírovanie, viazanie, a podobne
Distribúcia dobrej nálady medzi členov tímu.
Riadenie chodu kancelárie - nákupy spotrebného tovaru, pošta atď..
Organizácia - služobné cesty, letenky, lístky
Riadenie kalendára riaditela spoločnosti - prídávanie udalostí, riadenie udalostí, zmena termínov, príprava udalostí, support udalostí
Riadenie toku informácií - zápisy z porád, kontrola prijatých opatrení a termínov, riadenie toku informácií medzi spolupracovníkov.
Support pre spolupracovníkov - podpora činností jednotlivých spolupracovníkov, kopírovanie, viazanie, a podobne
Distribúcia dobrej nálady medzi členov tímu.
Zamestnanecké výhody, benefity
Veľmi zaujímavá práca so zaujímavými ľuďmi. Najväčším benefitom sú neuveriteľne skúsenosti, získané na danom pracovnom poste.
Významným benefitom je aj skutočnosť, že naša spoločnosť je orientovaná na výsledok, a nie na spôsob dosiahnutia výsledku. Z toho vyplýva relatívne liberálny postoj k pracovnému času, k potrebám jednotlivcov a veľká podpora spolupracovníkov.
Z materiálnych výhod poskytneme smart telefón, notebook , časom služobné vozidlo.
Výhodou je aj to že sme malý kolektív, ktorý tvoria fajn ľudia.
Významným benefitom je aj skutočnosť, že naša spoločnosť je orientovaná na výsledok, a nie na spôsob dosiahnutia výsledku. Z toho vyplýva relatívne liberálny postoj k pracovnému času, k potrebám jednotlivcov a veľká podpora spolupracovníkov.
Z materiálnych výhod poskytneme smart telefón, notebook , časom služobné vozidlo.
Výhodou je aj to že sme malý kolektív, ktorý tvoria fajn ľudia.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Ruský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Tento post vyzaduje empatiu, veľký zmysel pre synergiu a spoluprácu, lojalitu, porozumenie. Uchádzač by mal mať schopnosť spájať rôzne informácie, náznaky, do logických celkov a akcií. Mal by byť schopný prevziať zodpovednosť a nečakať na inštrukcie a príkazy.
Mal by mať schopnosť spájať ľudí vo firme a nie ich rozdeľovať.
Mal by to byť človek kreatívny, ktorý si vždy vie poradiť s riešením problémov.
Mal by to byť človek aktívny, navrhujúci riešenia a schopný riešenia realizovať.
Mal by to byť človek otvorený, priamy, pozitívny, mal by oplývať dobrou náladou a konať bez postranných úmyslov.
Mal by mať schopnosť spájať ľudí vo firme a nie ich rozdeľovať.
Mal by to byť človek kreatívny, ktorý si vždy vie poradiť s riešením problémov.
Mal by to byť človek aktívny, navrhujúci riešenia a schopný riešenia realizovať.
Mal by to byť človek otvorený, priamy, pozitívny, mal by oplývať dobrou náladou a konať bez postranných úmyslov.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť sa zaoberá prípravou projektových zámerov, identifikáciou možnosti a príležitosti pre čerpanie financií z fondov EU, ale aj ostatných dostupných zdrojov.
Spoločnosť pripravuje pre svojich partnerov komplexný produkt vrátane identifikácie produktu, prípravy žiadosti, implementácie, kompletného inžinieringu, post projektovej práce, finančného, právneho poradenstva.
Našimi oblasťami sú vzdelávanie, výskum a vývoj, oblast verejného sektora.
Našimi partnermi sú univerzity, stredné školy, SAV, súkromné firmy realizujúce výskum a vývoj, mestá a obce.
Spoločnosť pripravuje pre svojich partnerov komplexný produkt vrátane identifikácie produktu, prípravy žiadosti, implementácie, kompletného inžinieringu, post projektovej práce, finančného, právneho poradenstva.
Našimi oblasťami sú vzdelávanie, výskum a vývoj, oblast verejného sektora.
Našimi partnermi sú univerzity, stredné školy, SAV, súkromné firmy realizujúce výskum a vývoj, mestá a obce.
ID: 2240565
Dátum zverejnenia: 2.9.2015
2015-09-02
lokalita: Košice Pozícia: Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: Perfect Consulting s.r.o.