Referent spracovania fakturácie

Miesto práce
Mikušovská cesta 26, 984 01 Lučenec, okres Lučenec
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- komunikuje s obchodnými partnermi v oblasti fakturácie
- spracováva podklady pre analýzy a prehľady z oblasti fakturácie
- robí spracovanie fakturácie
- vedie evidenciu daňových dokladov
- plní ďalšie úlohy vyplývajúce z dohodnutého druhu práce zadaného príslušným vedúcim zamestnancom
- zodpovedá za skoré a správne spracovanie faktúr a dobropisov vrátane fakturácie prepravných obalov
- zodpovedá za správnu evidenciu internej nekvality výrobkov a tovarov
- zodpovedá za vykonávanie činností v požadovanej kvalite a v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi a vnútornými predpismi spoločnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

- prosperujúca spoločnosť so stabilným postavením na Slovenskom aj Českom trhu hľadá kolegu do tímu, ktorému vieme ponúknuť:
- istotu a dlhodobé zamestnanie
- zvýhodnené PZP a havarijné poistenie pre všetkých zamestnancov a ich rodinných príslušníkov
- zamestnanecké zľavnené lístky pre nákup produktov spoločnosti

Informácie o výberovom konaní

Životopisy prosím zasielajte elektronicky mailom na uvedenú adresu.

U všetkých dokumentov zasielaných našej spoločnosti uvádzajte prosím nasledujúci súhlas so spracovaním osobných údajov.

Súhlasím, aby spoločnosť PENAM SLOVAKIA, a.s. so sídlom Štúrova 74/138, 949 35 Nitra spracovával moje osobné údaje pre účely sprostredkovania práce, t.j. s ukladaním na nosiče dát, upravovaním, vyhľadávaním v nich, poskytovaním tretím osobám, triedením, kombinovaním a likvidáciou v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších právnych predpisov, po dobu 6 mesiacov.

Vzhľadom k veľkému počtu žiadostí, nie je možné odpovedať všetkým uchádzačom. Budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú všetky naše požiadavky. V prípade, že Vás do 1 týždňa od zaslania Vášho životopisu telefonicky neskontaktujeme, nepostúpili Ste do užšieho výberového konania a želáme Vám veľa úspechov v budúcnosti.
Za pochopenie ďakujeme.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Ostatné znalosti

Fakturácia - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- skúsenosti s prácou v účtovnom programe a fakturáciou
- dôslednosť, zodpovednosť, zameranie sa na detail
- ochota učiť sa nové veci

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť AGROTEC Slovensko s.r.o. vznikla 25. 11. 1993. Je autorizovaným predajcom nákladných a úžitkových vozidiel značky IVECO a FIAT PROFESSIONAL, osobných automobilov značky JEEP a importérom poľnohospodárskej techniky značky NEW HOLLAND. Pôvodné obchodné meno spoločnosti – BMC, spol. s r.o. sa od 1.5.2016 zmenilo na AGROTEC Slovensko s.r.o. V januári 2011 sa spoločnosť stala členom skupiny AGROTEC, ktorá je jedným z najvýznamnejších dodávateľov poľnohospodárskej, stavebnej a dopravnej techniky pre Českú, Slovenskú a Maďarskú republiku.

AGRI CS Slovakia s.r.o. je súčasťou skupiny AGROTEC GROUP, najväčšieho dodávateľa pozemnej techniky (poľnohospodárskej a stavebnej techniky, nákladných a osobných áut) na území CZ, SK a HU s tradíciou od roku 1990.
Stratégiou AGRI CS Slovakia je rozširovať ponuku služieb pre poľnohospodárov. Neustále posilňuje svoje postavenie v predaji a servise poľnohospodárskej a stavebnej techniky na Slovensku.

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Zuzana Dadová
Tel.: +421911066340
E-mail: poslať životopis
ID: 2028032  Dátum zverejnenia: 26.2.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou