Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent spracovania fakturácie
Miesto práce
Mikušovská cesta 26, 984 01 Lučenec, okres Lučenec
Mikušovská cesta 26, 984 01 Lučenec, okres Lučenec
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- komunikuje s obchodnými partnermi v oblasti fakturácie
- spracováva podklady pre analýzy a prehľady z oblasti fakturácie
- robí spracovanie fakturácie
- vedie evidenciu daňových dokladov
- plní ďalšie úlohy vyplývajúce z dohodnutého druhu práce zadaného príslušným vedúcim zamestnancom
- zodpovedá za skoré a správne spracovanie faktúr a dobropisov vrátane fakturácie prepravných obalov
- zodpovedá za správnu evidenciu internej nekvality výrobkov a tovarov
- zodpovedá za vykonávanie činností v požadovanej kvalite a v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi a vnútornými predpismi spoločnosti
- spracováva podklady pre analýzy a prehľady z oblasti fakturácie
- robí spracovanie fakturácie
- vedie evidenciu daňových dokladov
- plní ďalšie úlohy vyplývajúce z dohodnutého druhu práce zadaného príslušným vedúcim zamestnancom
- zodpovedá za skoré a správne spracovanie faktúr a dobropisov vrátane fakturácie prepravných obalov
- zodpovedá za správnu evidenciu internej nekvality výrobkov a tovarov
- zodpovedá za vykonávanie činností v požadovanej kvalite a v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi a vnútornými predpismi spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
- prosperujúca spoločnosť so stabilným postavením na Slovenskom aj Českom trhu hľadá kolegu do tímu, ktorému vieme ponúknuť:
- istotu a dlhodobé zamestnanie
- zvýhodnené PZP a havarijné poistenie pre všetkých zamestnancov a ich rodinných príslušníkov
- zamestnanecké zľavnené lístky pre nákup produktov spoločnosti
- istotu a dlhodobé zamestnanie
- zvýhodnené PZP a havarijné poistenie pre všetkých zamestnancov a ich rodinných príslušníkov
- zamestnanecké zľavnené lístky pre nákup produktov spoločnosti
Informácie o výberovom konaní
Životopisy prosím zasielajte elektronicky mailom na uvedenú adresu.
U všetkých dokumentov zasielaných našej spoločnosti uvádzajte prosím nasledujúci súhlas so spracovaním osobných údajov.
Súhlasím, aby spoločnosť PENAM SLOVAKIA, a.s. so sídlom Štúrova 74/138, 949 35 Nitra spracovával moje osobné údaje pre účely sprostredkovania práce, t.j. s ukladaním na nosiče dát, upravovaním, vyhľadávaním v nich, poskytovaním tretím osobám, triedením, kombinovaním a likvidáciou v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších právnych predpisov, po dobu 6 mesiacov.
Vzhľadom k veľkému počtu žiadostí, nie je možné odpovedať všetkým uchádzačom. Budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú všetky naše požiadavky. V prípade, že Vás do 1 týždňa od zaslania Vášho životopisu telefonicky neskontaktujeme, nepostúpili Ste do užšieho výberového konania a želáme Vám veľa úspechov v budúcnosti.
Za pochopenie ďakujeme.
U všetkých dokumentov zasielaných našej spoločnosti uvádzajte prosím nasledujúci súhlas so spracovaním osobných údajov.
Súhlasím, aby spoločnosť PENAM SLOVAKIA, a.s. so sídlom Štúrova 74/138, 949 35 Nitra spracovával moje osobné údaje pre účely sprostredkovania práce, t.j. s ukladaním na nosiče dát, upravovaním, vyhľadávaním v nich, poskytovaním tretím osobám, triedením, kombinovaním a likvidáciou v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších právnych predpisov, po dobu 6 mesiacov.
Vzhľadom k veľkému počtu žiadostí, nie je možné odpovedať všetkým uchádzačom. Budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú všetky naše požiadavky. V prípade, že Vás do 1 týždňa od zaslania Vášho životopisu telefonicky neskontaktujeme, nepostúpili Ste do užšieho výberového konania a želáme Vám veľa úspechov v budúcnosti.
Za pochopenie ďakujeme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Ostatné znalosti
Fakturácia - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- skúsenosti s prácou v účtovnom programe a fakturáciou
- dôslednosť, zodpovednosť, zameranie sa na detail
- ochota učiť sa nové veci
- dôslednosť, zodpovednosť, zameranie sa na detail
- ochota učiť sa nové veci
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť AGROTEC Slovensko s.r.o. vznikla 25. 11. 1993. Je autorizovaným predajcom nákladných a úžitkových vozidiel značky IVECO a FIAT PROFESSIONAL, osobných automobilov značky JEEP a importérom poľnohospodárskej techniky značky NEW HOLLAND. Pôvodné obchodné meno spoločnosti – BMC, spol. s r.o. sa od 1.5.2016 zmenilo na AGROTEC Slovensko s.r.o. V januári 2011 sa spoločnosť stala členom skupiny AGROTEC, ktorá je jedným z najvýznamnejších dodávateľov poľnohospodárskej, stavebnej a dopravnej techniky pre Českú, Slovenskú a Maďarskú republiku.
AGRI CS Slovakia s.r.o. je súčasťou skupiny AGROTEC GROUP, najväčšieho dodávateľa pozemnej techniky (poľnohospodárskej a stavebnej techniky, nákladných a osobných áut) na území CZ, SK a HU s tradíciou od roku 1990.
Stratégiou AGRI CS Slovakia je rozširovať ponuku služieb pre poľnohospodárov. Neustále posilňuje svoje postavenie v predaji a servise poľnohospodárskej a stavebnej techniky na Slovensku.
AGRI CS Slovakia s.r.o. je súčasťou skupiny AGROTEC GROUP, najväčšieho dodávateľa pozemnej techniky (poľnohospodárskej a stavebnej techniky, nákladných a osobných áut) na území CZ, SK a HU s tradíciou od roku 1990.
Stratégiou AGRI CS Slovakia je rozširovať ponuku služieb pre poľnohospodárov. Neustále posilňuje svoje postavenie v predaji a servise poľnohospodárskej a stavebnej techniky na Slovensku.
Kontakt
ID: 2028032
Dátum zverejnenia: 26.2.2015
2015-02-26
lokalita: okres Lučenec Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Fakturant Spoločnosť: člen koncernu AGROFERT
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou