Administratívny pracovník Bratislava - centrála

PCexpres, s.r.o.

Miesto práce
Osadná 11, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1 100 EUR/mesiac900 - 1100 EUR/mesiac - podľa preukázaných znalostí uchádzača

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Starostlivosť o bežný chod firmy v rozsahu:
- triedenie a evidencia (email, pošta) dodávateľských faktúr a zadávanie úhrad do informačného systému/internetbankingu, kontrola úhrad
- kontrola dochádzky zamestnancov
- vystavovanie faktúr za servis
- triedenie obsahu balíkov doručovaných z pobočiek a od zákazníkov a následné zadeľovanie na príslušné stredisko
- príležitostné overovanie dostupnosti náhradných dielov u dodávateľa
- objednávanie kancelárskych a reklamných materiálov na základe dopytu pobočiek
- reportovanie nedostatkov a návrhov na zlepšenie vedeniu spoločnosti
- základné upratovanie prijímacej kancelárie

PRIAMY a telefonický kontakt so zákazníkmi v rozsahu:
- priama komunikácia so zákazníkmi (bežná komunikácia so zákazníkmi a technikmi, riešenie reklamácií, oboznamovanie zákazníkov so stavom zákazky a pod.)
- prijímanie, výdaj zákazok a podávanie informácií o ich stave
- telefonické podávanie informácií zákazníkom o ponuke služieb

Zamestnanecké výhody, benefity

- zamestnanecké zľavy na príslušenstvo, náhradné diely a servis z našej ponuky
- multisport karta na rôzne športové a nešportové podujatia
- teambuildingy

Informácie o výberovom konaní

Kontaktujeme len vybraných uchádzačov na základe doručenia životopisu. Pohovory prebiehajú na centrále PCexpres s.r.o., ulica Osadná 11, Bratislava.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomický

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Fakturácia - Pokročilý
Pokladňa - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Windows - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- veľmi dobrá komunikatívnosť a príjemné vystupovanie
- samostatnosť a iniciatíva
- odolnosť voči stresu
- flexibilita
- schopnosť a ochota učiť sa novým veciam
Výhodou:
- technické myslenie
- prehľad o najnovších trendoch vo sfére smartfónov
- predošlá skúsenosť aktívnej komunikácie so zákazníkmi aspoň 2 roky

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Najväčší servis mobilnej elektroniky a predaj príslušenstva pre mobilné telefóny s 15. ročnou históriou. Jasným cieľom je spokojný zákazník a neustála progresivita. Náš tím tvorí mladý a dynamický kolektív.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 2293685  Dátum zverejnenia: 27.8.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 900 - 1 100 EUR/mesiac900 - 1100 EUR/mesiac - podľa preukázaných znalostí uchádzača