Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny pracovník Bratislava - centrála
PCexpres, s.r.o.
Miesto práce
Osadná 11, Bratislava
Osadná 11, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1 100 EUR/mesiac900 - 1100 EUR/mesiac - podľa preukázaných znalostí uchádzača
900 - 1 100 EUR/mesiac900 - 1100 EUR/mesiac - podľa preukázaných znalostí uchádzača
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Starostlivosť o bežný chod firmy v rozsahu:
- triedenie a evidencia (email, pošta) dodávateľských faktúr a zadávanie úhrad do informačného systému/internetbankingu, kontrola úhrad
- kontrola dochádzky zamestnancov
- vystavovanie faktúr za servis
- triedenie obsahu balíkov doručovaných z pobočiek a od zákazníkov a následné zadeľovanie na príslušné stredisko
- príležitostné overovanie dostupnosti náhradných dielov u dodávateľa
- objednávanie kancelárskych a reklamných materiálov na základe dopytu pobočiek
- reportovanie nedostatkov a návrhov na zlepšenie vedeniu spoločnosti
- základné upratovanie prijímacej kancelárie
PRIAMY a telefonický kontakt so zákazníkmi v rozsahu:
- priama komunikácia so zákazníkmi (bežná komunikácia so zákazníkmi a technikmi, riešenie reklamácií, oboznamovanie zákazníkov so stavom zákazky a pod.)
- prijímanie, výdaj zákazok a podávanie informácií o ich stave
- telefonické podávanie informácií zákazníkom o ponuke služieb
- triedenie a evidencia (email, pošta) dodávateľských faktúr a zadávanie úhrad do informačného systému/internetbankingu, kontrola úhrad
- kontrola dochádzky zamestnancov
- vystavovanie faktúr za servis
- triedenie obsahu balíkov doručovaných z pobočiek a od zákazníkov a následné zadeľovanie na príslušné stredisko
- príležitostné overovanie dostupnosti náhradných dielov u dodávateľa
- objednávanie kancelárskych a reklamných materiálov na základe dopytu pobočiek
- reportovanie nedostatkov a návrhov na zlepšenie vedeniu spoločnosti
- základné upratovanie prijímacej kancelárie
PRIAMY a telefonický kontakt so zákazníkmi v rozsahu:
- priama komunikácia so zákazníkmi (bežná komunikácia so zákazníkmi a technikmi, riešenie reklamácií, oboznamovanie zákazníkov so stavom zákazky a pod.)
- prijímanie, výdaj zákazok a podávanie informácií o ich stave
- telefonické podávanie informácií zákazníkom o ponuke služieb
Zamestnanecké výhody, benefity
- zamestnanecké zľavy na príslušenstvo, náhradné diely a servis z našej ponuky
- multisport karta na rôzne športové a nešportové podujatia
- teambuildingy
- multisport karta na rôzne športové a nešportové podujatia
- teambuildingy
Informácie o výberovom konaní
Kontaktujeme len vybraných uchádzačov na základe doručenia životopisu. Pohovory prebiehajú na centrále PCexpres s.r.o., ulica Osadná 11, Bratislava.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomický
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Pokročilý
Pokladňa - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Windows - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Pokladňa - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Windows - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- veľmi dobrá komunikatívnosť a príjemné vystupovanie
- samostatnosť a iniciatíva
- odolnosť voči stresu
- flexibilita
- schopnosť a ochota učiť sa novým veciam
Výhodou:
- technické myslenie
- prehľad o najnovších trendoch vo sfére smartfónov
- predošlá skúsenosť aktívnej komunikácie so zákazníkmi aspoň 2 roky
- samostatnosť a iniciatíva
- odolnosť voči stresu
- flexibilita
- schopnosť a ochota učiť sa novým veciam
Výhodou:
- technické myslenie
- prehľad o najnovších trendoch vo sfére smartfónov
- predošlá skúsenosť aktívnej komunikácie so zákazníkmi aspoň 2 roky
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Najväčší servis mobilnej elektroniky a predaj príslušenstva pre mobilné telefóny s 15. ročnou históriou. Jasným cieľom je spokojný zákazník a neustála progresivita. Náš tím tvorí mladý a dynamický kolektív.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 2293685
Dátum zverejnenia: 27.8.2019
2019-08-27
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: PCexpres, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 900 - 1 100 EUR/mesiac900 - 1100 EUR/mesiac - podľa preukázaných znalostí uchádzača