Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Operátor call centra
PCenter, s.r.o.
Miesto práce
Hlavná 419, 92502 Dolné Saliby, okres Galanta
Hlavná 419, 92502 Dolné Saliby, okres Galanta
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Prijímanie a spracovanie telefonických hovorov,
- Telefonické poskytovanie informácií o produktoch, službách
- Práca s databázovými systémami.
- Vybavovanie elektronických objednávok, e-mailová komunikácia, vybavovanie písomných požiadaviek zákazníkov
- Evidencia, rozdelenie úloh a servisných zásahov medzi technikov
- Starostlivosť o pridelenú databázu zákazníkov, telefonický a písomný kontakt so zákazníkmi spoločnosti, aktívne volania zákazníkom
- Evidencia telefonických hovorov a e-mailovej komunikácie, zapisovanie výsledku telefonátu ta tabuľky
- Telefonické poskytovanie informácií o produktoch, službách
- Práca s databázovými systémami.
- Vybavovanie elektronických objednávok, e-mailová komunikácia, vybavovanie písomných požiadaviek zákazníkov
- Evidencia, rozdelenie úloh a servisných zásahov medzi technikov
- Starostlivosť o pridelenú databázu zákazníkov, telefonický a písomný kontakt so zákazníkmi spoločnosti, aktívne volania zákazníkom
- Evidencia telefonických hovorov a e-mailovej komunikácie, zapisovanie výsledku telefonátu ta tabuľky
Zamestnanecké výhody, benefity
dalsie financne ohodnotenie na zaklade vykonu
Informácie o výberovom konaní
vhodné aj pre zdravotne znevýhodnenú osobu
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) a Maďarský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Výhodpu je prax na call centre
- Administratívne úkony
- Efektívne narábanie s časom, flexibilita k zmenám a požadovaným ulohám
- Technické znalostí vítané
- Aktívny prístup
- Administratívne úkony
- Efektívne narábanie s časom, flexibilita k zmenám a požadovaným ulohám
- Technické znalostí vítané
- Aktívny prístup
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť PCenter, s.r.o. (obchodná značka MAXIT) pôsobí na trhu informačných technológií 13 rokov a patrí k progresívne rastúcim spoločnostiam v oblasti poskytovania IT služieb. Inovatívny prístup k technológiám a službám vypĺňa medzery v zaužívaných postupoch pri implementácii IT systémov. Cieĺom spoločnosti je ponúknuť pre klientov služby v najvyššej kvality a individuálnym prístupom navrhnúť riešenia, ktoré maximalizujú výsledný efekt implemetovaných technológií.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 2921576
Dátum zverejnenia: 4.2.2017
2017-02-04
lokalita: okres Galanta Pozícia: Supervízor call centra Spoločnosť: PCenter, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou