Srdce firmy- Back office asistent
PAY s.r.o.
Bratislava
plný úväzok
čo najskôr
Od 1 450 EUR/mesiacUvádzaná mzda je vrátane osobnostnej odmeny (200EUR), ktorá je vyplácaná každý mesiac.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Koho hľadáme?
Pre inovatívnu spoločnosť, ktorá sa zaoberá modernou architektúrou stavieb a svojimi výrobkami výrazne ovplyvňuje ich dizajn, hľadáme najdôležitejšiu osobu na svete!
Príjemnú, s kultivovaným prejavom, bystrú a šikovnú, so zmyslom pre detail, ktorá má vzťah k ľuďom i k administratíve, má rada poriadok a vie si sama zorganizovať svoju prácu. Hľadáme osôbku „do voza i do koča“, ktorá si vie poradiť v každej situácii, je spoľahlivá a hravo zvládne niekoľko činností naraz. A pri tom všetkom jej ostane aj čas na úsmev a prívetivé slovo pre návštevy i kolegov.
Aby si bol/-a úspešná/-ý na tejto pozícii, mal/-a by si:
ovládať bežnú prácu s PC (budeš často písať emaily, pracovať s Wordom i Excelom- napríklad pri príprave a vyhodnocovaní cenových ponúk),
ovládať výborne slovenský jazyk a vedieť pekne formulovať obsah písaného slova
vedieť si sama zorganizovať jednotlivé činnosti v office a vedieť rýchlo reagovať na požiadavky kolegov a zákazníkov (chýbajúci papier v tlačiarni, rozliata káva v kuchynke, prichádzajúci zákazník a zvoniaci telefón...)
mať reprezentatívne vystupovanie a pro-zákaznícku orientáciu
mať nastavenú myseľ na to, ako sa veci dajú urobiť a nie hľadať dôvody, prečo to nejde
ovládať anglický jazyk na takej úrovni, aby si vedel/-la preposlať email konkrétnemu kolegovi na centrálu mimo SK, alebo privítať zahraničnú návštevu a zabezpečiť všetko okolo nej – lepšia B1 bude stačiť:-)
Čo budeš robiť?
Celkovo nás je 5 vo firme, kde všetci pracujeme v „open space“ a pracujeme v rodinnej atmosfére, hoc sme korporátna spoločnosť.
Tvoja práca bude pestrá a bude aj na Tebe samom/ na Tebe samotnej, do čoho všetkého sa budeš chcieť zapájať.
Budeš zodpovedať za celý chod nášho office. Aby sme sa v ňom všetci cítili príjemne, aby bol udržiavaný, mali sme všetko k práci, čo potrebujeme a keď nám príde na chuť káva, aby sme si ju mohli spoločne vychutnať.
Budeš môcť ovplyvňovať aj to ako a kde budeme v rámci marketingových aktivít komunikovať náš brand (ak Ťa to bude zaujímať).
Súčasťou priestoru, v ktorom pracujeme, je aj „show room“. Budeš zastrešovať celú agendu okolo prezentácií, komunikovať s projektantami či architektami.
Okrem komunikácie s našimi zákazníkmi, sa budeš venovať aj nahrávaniu objednávok do systému a riešeniu reklamácií zo strany zákazníkov. Ak bude treba spraviť cenovú ponuku, porovnať ceny a vyhodnotiť ich, radi to na Teba necháme tiež.
A tu to zďaleka nekončí. Keďže budeš mať najlepší prehľad o všetkom, čo sa u nás v office deje, budú sa na teba obracať Tvoji kolegovia s rôznymi drobnými požiadavkami a prosbami .
Počas adaptácie Ťa plánujeme poslať na 2 týždne mimo SK na centrálu, kde pracuje „dvojička pozície, na ktorú k nám nastúpiš“ a ktorá Ti ukáže všetko potrebné.
Pracovnú dobu máme od pondelka do piatka od 8.30 hod., no ak prídeš skôr, napríklad o 7:30, bude to len na Tebe.
Home office je možný len na základe dohody s nadriadeným a v nevyhnutnom prípade ho vieme umožniť.
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ti ponúkame?
Záleží nám, aby si sa u nás cítil/-a čo najlepšie, usilujeme sa o príjemnú firemnú kultúru, ktorú tvoria fajn ľudia.
Ponúkame Ti služobný telefón a notebook, aby sa ti lepšie pracovalo.
Tvoja mzda bude 1450€/ brutto vrátane osobnostného ohodnotenia (200€/ mes), na ktoré siahame iba vo veľmi výnimočných situáciách.
Pracovnú zmluvu budeš mať najprv na 1 rok dobu určitú, následne predĺžime na dobu neurčitú.
Informácie o výberovom konaní
Výberový proces bude minimálne 2-kolový. Prvé stretnutie sa uskutoční s nami (Personálna agentúra). Druhé a prípadné ďalšie kolo je už priamo u nášho klienta.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Sme inovatívna firma, ktorá sa zaoberá modernou architektúrou. Participujeme na dizajne stavieb a nechávame silný odkaz pre budúce generácie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
Počet rokov praxe
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.