Administratíva-Obchod s dobrou AJ, v TN

PAY s.r.o.

Miesto práce
Trenčín, Trenčiansky kraj, okres Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP podľa dohody
Mzdové podmienky (brutto)
platové podmienky sú predmetom pohovorového konania

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Denne, pondelok až piatok zodpovedá za chod predajne ktorá zároveň slúži ako show-room.
Komunikácia so zákazníkmi priamo na dizajn-interiér predajni, telefonicky, mailom...
Práca s pokladňou
Vybavovanie firemnej korešpondencie
Evidencia faktúr, stavu PHM,
Spolupráca s ekonómom spoločnosti
Evidencia personálnej agendy
Proaktívne vyhľadávanie nových možností predaja.
Príprava cenových ponúk pre klienta.
Udržiavanie vzťahov s dodávateľmi
Účasť na obchodných rokovaniach
Organizovanie podujatí pre architektov, prípadné iné akcie v show-room spoločnosti.
Ďalšie potrebné asistentské a obchodné práce pre majiteľku spoločnosti.

Zamestnanecké výhody, benefity

Možnosť vzdelávať sa a pohybovať v "top" spoločnosti čo sa týka interiérového desingu.
Možnosť učiť sa priamo od majiteľky spoločnosti a čerpať z jej dlhoročných skúseností.
Možnosť uplatniť a prehlbovať anglický jazyk - so zahraničnými klientmi.
Možnosť zaujímavých odmien v prípade priameho predaja, resp. predaja cez novo-akvizovaného klienta.
Príležitosť zúčastniť sa na výstavách, či firemných akciách.

Informácie o výberovom konaní

Ak máte o danú pozíciu seriózny záujem a spĺňate všetky základné požiadavky, prosím, zašlite nám Váš životopis na adresu [email protected] čím skôr, aby sme Vás vedeli zaradiť do úvodného kola.
Do textu mailu prosím uveďte odpovede na všetky tieto otázky:
1.Čo Vás na tejto pozícii zaujalo?
2. Prečo ste podľa Vás na danú pozíciu vhodný /vhodná?
3. Od akého termínu ste k dispozícii?
4. Akú máte skúsenosť s predajom?
5. Kedy, ako dlho a kde ste používali anglický jazyk
V prípade, že si potrebujete doplniť nejaké údaje, môžete písať na uvedenú adresu, resp. využite tel. číslo: 0915 575 801.
Kontaktovať budeme uchádzačov, ktorí nás zaujali v súvislosti s touto pozíciou. V prípade, že by ste si chceli overiť Váš status a my sa Vám neozveme do 7-10 dní po odoslaní žiadosti, môžete sa informovať telefonicky alebo mailom na čísle: 0915 575 801 u pani Ondruškovej.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné administratívne a podporné služby

Pozíciu ASISTENT/ka v dizajn-interiér predajni obsadzujeme pre nášho klienta, Slovenskú spoločnosť, ktorá na SR aj v zahraničí už dlhodobo figuruje v oblasti zariaďovania a dizajnu interiérov pre súkromných spotrebiteľov i pre veľké nadnárodné spoločnosti.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Fakturácia - Základy
Pokladňa - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Hľadáme človeka, ktorý vyhľádáva denný kontakt s ľuďmi, má prirodzené predajné zručnosti, vie si udržať poriadok a prehľad v dokladoch a v korešpodencii. Je proaktívny, nápaditý, promptný, príjemný v komunikácii s ľuďmi, pritom si dôkladne a načas vykonáva bežné denné povinnosti. Mal by zvládať nárazový stres pri množstve objednávok. Je dôležité, aby bol samostatný a zodpovedný. Ovláda anglický jazyk na pokročilej úrovni slovom aj písmom. Má prax ako asistent, obchodník, office manažér či recepčná. Ovláda základy hospodárskej korešpodencie (náležitosti faktúry, marža, podklady pre účto..). Ideálny je kandidát /kandidátka, ktorý má obchodného a inovatívneho ducha a hľadá si dlhodobú a perspektívnu prácu v Trenčíne /neďaleko od centra/.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme personálka. Založená na dlhoročných skúsenostiach z oblasti personalistiky. Nie sme obyčajní. Sme iní. Dávame si záležať a robíme to srdcom a usilujeme sa dosiahnuť perfect match - dokonalé spojenie, z ktorého majú radosť obidve strany.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

3-4 zamestnanci
ID: 1865331  Dátum zverejnenia: 11.9.2014  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: platové podmienky sú predmetom pohovorového konania