Vedúci útvaru vnútornej kontroly platobnej inštitúcie

Besteron a.s.

Miesto práce
Líščie údolie, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
30.11.2014
Mzdové podmienky (brutto)
1000 - 1000 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- zodpovednost za pravidelný výkon vnútornej kontroly platobnej inštitúcie;
- vykonávanie priamej a nepriamej procesovej kontroly činnosti platobnej inštitúcie;
- kontrola dodržiavania predpisu vnútornej kontroly spoločnosti;
- kontrola cinnosti spolocnosti, ci su tieto v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi, regulatórnymi opatreniami a vlastnými vnútornými predpismi;
- vykonávanie činnosti v súlade s celkovou stratégiou spoločnosti pri optimálnom vynaložení nákladov a náležitej úrovni zmiernenia rizík vyplývajúcich z činnosti paltobnej inštitúcie;
- výkon činností na zabezpečenie ochrany práv a záujmov klientov, akcionárov, spoločníkov, zamestancov;
- činnosti smerujúce k zamedzeniu nezákonných, nežiadúcich a neetických praktík;
- posudzovanie konkrétnych paltobných operácií;
- hodnotenie a riadenie rizík;
- uskutočňovanie odbornej prípravy zamestnancov;
- uchovávanie záznamov;
- pravidelné informovanie štatutárneho orgánu o výsledku vykonaných kontrol;
- pravidelné vyhodnocovanie kontrolnej činnosti;
- analýza a hodnotenie preverovaných činností, navrhovanie a prijímanie opatrení na odstránenie zistených nedostatkov a skvalitnenie činnosti v preverovaných oblastiach a prijímanie opatrení na odstránenie zistených nedostatkov a príčin ich vzniku, vrátane návrhov na uplatnenie sankcií a sankčný postih voči osobám, ktoré porušili svoje povinnosti a/alebo zodpovedajú za zistené nedostatky;
- poskytovanie poradenstva príslušným orgánom spoločnosti pri zachovaní princípu nezávislosti útvaru vnútornej kontroly v spoločnosti;
- kontrola súladu činnosti spoločnosti so zákonmi a inými všeobecne záväznými právnymi predpismi, regulatórnymi opatreniami, stanovami spoločnosti, pravidlami obozretného podnikania a predpismi zameranými na ochranu pred legalizáciou príjmov z trestnej činnosti a pred financovaním terorizmu a s inými vnútornými predpismi spoločnosti;
- kontrola trvalého súladu a dodržiavania podmienok, za ktorých bolo spoločnosti udelené povolenie na výkon činnosti platobnej inštitúcie, vrátane iných požiadaviek a pravidiel vzťahujúcich sa na činnosť platobnej inštitúcie;
-
kontrola hospodárneho podnikania spoločnosti: hospodárne, efektívne a účelné využívanie prostriedkov platobnej inštitúcie, riadne vedenie účtovníctva v spoločnosti, kontrola vedenia potrebných evidencií v spoločnosti;
- kontrola funkčnosti, účinnosti, hospodárnosti a primeranosti jednotlivých riadacich a kontrolných systémov platobnej inštitúcie, systému účtovníctva, výkazníctva, controllingu a informačného systému;
- kontrola správnosti, efektívnosti a aktuálnosti systému: kontrola vykonávania činností a celkového priebehu procesov v spoločnosti s prihliadnutím na celkovú koncepciu fungovania spoločnosti a pri optimálnom vynaložení nákladov v spoločnosti;
- kontrola organizačných predpokladov a predpokladov správneho riadenia spoločnosti, zameranie kontroly na dodržiavanie zásad riadenia spoločnosti, na celkový postup riadenia spoločnosti, organizačný poriadok a organizačné usporiadanie spoločnosti založené na ucelenom a prehľadom vymedzení činností a s tým spojených povinností a rozhodovacích právomocí, zamedzenie stretu záujmov a nezlučiteľnosti tých funkcií v spoločnosti, pri ktorých je to výslovne zakázané právnym predpiso;
- kontrola eliminácie a minimalizácie rizík spoločnosti, kontrola spôsobu, akým spoločnosť vyhodnocuje a riadi riziká, ktorým môže byť vystavená, a to tak vnútorných, ako aj vonkajších rizík a rizík likvidity, spôsobu a postupov pri rozpoznávaní, vyhodnocovaní, sledovaní a ohlasovaní rizík a prijímaní opatrení na odstránenie a/alebo obmedzenie vzniku rizík v spoločnosti;
- kontrola plnenia úloh a opatrení prijatých na odstránenie nedostatkov, ktoré boli zistené na základe vykonanej kontroly a zisťovanie príčin ich vzniku;

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Pokladňa - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Povinné predkpoklady:

- bezúhonnosť;

- ukončené vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa a trojročné riadiace skúsenosti v oblasti poskytovania platobných služieb, bankovníctva alebo inej oblasti finančného trhu; alebo

- ukončené vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa a trojročné riadiace skúsenosti v inej ekonomickej oblasti; alebo

- ukončené úplné stredné vzdelanie a sedemročná prax v oblasti poskytovania platobných služieb, bankovníctva, v inej oblasti finančného trhu alebo v inej ekonomickej oblasti a najmenej trojročné riadiace skúsenosti v oblasti poskytovania platobných služieb, bankovníctva, v inej oblasti finančného trhu alebo v inej ekonomickej oblasti.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

BESTarostné podnikanie vďaka moderným platobným riešeniam.
Besteron poskytuje komplexné platobné riešenia pre obchodníkov v online aj offline svete. Sme platobná brána a tiež poskytovateľ POS riešení, na trhu pôsobíme od roku 2014. Sme licencovaná platobná inštitúcia, regulovaná Národnou bankou Slovenska. Ročne sprocesujeme milióny platieb a neustále rastieme. Gro nášho klientskeho portfólia tvoria stovky malých a stredných eshopov. Aktuálne pôsobíme v 3 krajinách. Medzi našich klientov patrí Benu lekáreň, Vaša lekáreň, Unilabs, United Fashion Group, Novesta, Merkury Market, Fumbi a mnoho iných.

Sme tiež partia priateľských, dobre naladených mladých ľudí, ktorí majú radi výzvy. Máme jeden spoločný cieľ, a to je spokojnosť klienta, ktorá ide ruka v ruke s poskytnutím kvalitnej služby. Aj keď to vyznie ako klišé, v našej firme vládne pohodová, rodinná atmosféra. Nehráme sa medzi sebou na žiadne formality, snažíme sa veci riešiť priamo a vzájomne sa rešpektovať a pomáhať si.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 1911693  Dátum zverejnenia: 28.10.2014  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1000 - 1000 EUR/mesiac