Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Vedúci útvaru vnútornej kontroly platobnej inštitúcie
Besteron a.s.
Miesto práce
Líščie údolie, Bratislava
Líščie údolie, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
30.11.2014
30.11.2014
Mzdové podmienky (brutto)
1000 - 1000 EUR/mesiac
1000 - 1000 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- zodpovednost za pravidelný výkon vnútornej kontroly platobnej inštitúcie;
- vykonávanie priamej a nepriamej procesovej kontroly činnosti platobnej inštitúcie;
- kontrola dodržiavania predpisu vnútornej kontroly spoločnosti;
- kontrola cinnosti spolocnosti, ci su tieto v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi, regulatórnymi opatreniami a vlastnými vnútornými predpismi;
- vykonávanie činnosti v súlade s celkovou stratégiou spoločnosti pri optimálnom vynaložení nákladov a náležitej úrovni zmiernenia rizík vyplývajúcich z činnosti paltobnej inštitúcie;
- výkon činností na zabezpečenie ochrany práv a záujmov klientov, akcionárov, spoločníkov, zamestancov;
- činnosti smerujúce k zamedzeniu nezákonných, nežiadúcich a neetických praktík;
- posudzovanie konkrétnych paltobných operácií;
- hodnotenie a riadenie rizík;
- uskutočňovanie odbornej prípravy zamestnancov;
- uchovávanie záznamov;
- pravidelné informovanie štatutárneho orgánu o výsledku vykonaných kontrol;
- pravidelné vyhodnocovanie kontrolnej činnosti;
- analýza a hodnotenie preverovaných činností, navrhovanie a prijímanie opatrení na odstránenie zistených nedostatkov a skvalitnenie činnosti v preverovaných oblastiach a prijímanie opatrení na odstránenie zistených nedostatkov a príčin ich vzniku, vrátane návrhov na uplatnenie sankcií a sankčný postih voči osobám, ktoré porušili svoje povinnosti a/alebo zodpovedajú za zistené nedostatky;
- poskytovanie poradenstva príslušným orgánom spoločnosti pri zachovaní princípu nezávislosti útvaru vnútornej kontroly v spoločnosti;
- kontrola súladu činnosti spoločnosti so zákonmi a inými všeobecne záväznými právnymi predpismi, regulatórnymi opatreniami, stanovami spoločnosti, pravidlami obozretného podnikania a predpismi zameranými na ochranu pred legalizáciou príjmov z trestnej činnosti a pred financovaním terorizmu a s inými vnútornými predpismi spoločnosti;
- kontrola trvalého súladu a dodržiavania podmienok, za ktorých bolo spoločnosti udelené povolenie na výkon činnosti platobnej inštitúcie, vrátane iných požiadaviek a pravidiel vzťahujúcich sa na činnosť platobnej inštitúcie;
-
kontrola hospodárneho podnikania spoločnosti: hospodárne, efektívne a účelné využívanie prostriedkov platobnej inštitúcie, riadne vedenie účtovníctva v spoločnosti, kontrola vedenia potrebných evidencií v spoločnosti;
- kontrola funkčnosti, účinnosti, hospodárnosti a primeranosti jednotlivých riadacich a kontrolných systémov platobnej inštitúcie, systému účtovníctva, výkazníctva, controllingu a informačného systému;
- kontrola správnosti, efektívnosti a aktuálnosti systému: kontrola vykonávania činností a celkového priebehu procesov v spoločnosti s prihliadnutím na celkovú koncepciu fungovania spoločnosti a pri optimálnom vynaložení nákladov v spoločnosti;
- kontrola organizačných predpokladov a predpokladov správneho riadenia spoločnosti, zameranie kontroly na dodržiavanie zásad riadenia spoločnosti, na celkový postup riadenia spoločnosti, organizačný poriadok a organizačné usporiadanie spoločnosti založené na ucelenom a prehľadom vymedzení činností a s tým spojených povinností a rozhodovacích právomocí, zamedzenie stretu záujmov a nezlučiteľnosti tých funkcií v spoločnosti, pri ktorých je to výslovne zakázané právnym predpiso;
- kontrola eliminácie a minimalizácie rizík spoločnosti, kontrola spôsobu, akým spoločnosť vyhodnocuje a riadi riziká, ktorým môže byť vystavená, a to tak vnútorných, ako aj vonkajších rizík a rizík likvidity, spôsobu a postupov pri rozpoznávaní, vyhodnocovaní, sledovaní a ohlasovaní rizík a prijímaní opatrení na odstránenie a/alebo obmedzenie vzniku rizík v spoločnosti;
- kontrola plnenia úloh a opatrení prijatých na odstránenie nedostatkov, ktoré boli zistené na základe vykonanej kontroly a zisťovanie príčin ich vzniku;
- vykonávanie priamej a nepriamej procesovej kontroly činnosti platobnej inštitúcie;
- kontrola dodržiavania predpisu vnútornej kontroly spoločnosti;
- kontrola cinnosti spolocnosti, ci su tieto v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi, regulatórnymi opatreniami a vlastnými vnútornými predpismi;
- vykonávanie činnosti v súlade s celkovou stratégiou spoločnosti pri optimálnom vynaložení nákladov a náležitej úrovni zmiernenia rizík vyplývajúcich z činnosti paltobnej inštitúcie;
- výkon činností na zabezpečenie ochrany práv a záujmov klientov, akcionárov, spoločníkov, zamestancov;
- činnosti smerujúce k zamedzeniu nezákonných, nežiadúcich a neetických praktík;
- posudzovanie konkrétnych paltobných operácií;
- hodnotenie a riadenie rizík;
- uskutočňovanie odbornej prípravy zamestnancov;
- uchovávanie záznamov;
- pravidelné informovanie štatutárneho orgánu o výsledku vykonaných kontrol;
- pravidelné vyhodnocovanie kontrolnej činnosti;
- analýza a hodnotenie preverovaných činností, navrhovanie a prijímanie opatrení na odstránenie zistených nedostatkov a skvalitnenie činnosti v preverovaných oblastiach a prijímanie opatrení na odstránenie zistených nedostatkov a príčin ich vzniku, vrátane návrhov na uplatnenie sankcií a sankčný postih voči osobám, ktoré porušili svoje povinnosti a/alebo zodpovedajú za zistené nedostatky;
- poskytovanie poradenstva príslušným orgánom spoločnosti pri zachovaní princípu nezávislosti útvaru vnútornej kontroly v spoločnosti;
- kontrola súladu činnosti spoločnosti so zákonmi a inými všeobecne záväznými právnymi predpismi, regulatórnymi opatreniami, stanovami spoločnosti, pravidlami obozretného podnikania a predpismi zameranými na ochranu pred legalizáciou príjmov z trestnej činnosti a pred financovaním terorizmu a s inými vnútornými predpismi spoločnosti;
- kontrola trvalého súladu a dodržiavania podmienok, za ktorých bolo spoločnosti udelené povolenie na výkon činnosti platobnej inštitúcie, vrátane iných požiadaviek a pravidiel vzťahujúcich sa na činnosť platobnej inštitúcie;
-
kontrola hospodárneho podnikania spoločnosti: hospodárne, efektívne a účelné využívanie prostriedkov platobnej inštitúcie, riadne vedenie účtovníctva v spoločnosti, kontrola vedenia potrebných evidencií v spoločnosti;
- kontrola funkčnosti, účinnosti, hospodárnosti a primeranosti jednotlivých riadacich a kontrolných systémov platobnej inštitúcie, systému účtovníctva, výkazníctva, controllingu a informačného systému;
- kontrola správnosti, efektívnosti a aktuálnosti systému: kontrola vykonávania činností a celkového priebehu procesov v spoločnosti s prihliadnutím na celkovú koncepciu fungovania spoločnosti a pri optimálnom vynaložení nákladov v spoločnosti;
- kontrola organizačných predpokladov a predpokladov správneho riadenia spoločnosti, zameranie kontroly na dodržiavanie zásad riadenia spoločnosti, na celkový postup riadenia spoločnosti, organizačný poriadok a organizačné usporiadanie spoločnosti založené na ucelenom a prehľadom vymedzení činností a s tým spojených povinností a rozhodovacích právomocí, zamedzenie stretu záujmov a nezlučiteľnosti tých funkcií v spoločnosti, pri ktorých je to výslovne zakázané právnym predpiso;
- kontrola eliminácie a minimalizácie rizík spoločnosti, kontrola spôsobu, akým spoločnosť vyhodnocuje a riadi riziká, ktorým môže byť vystavená, a to tak vnútorných, ako aj vonkajších rizík a rizík likvidity, spôsobu a postupov pri rozpoznávaní, vyhodnocovaní, sledovaní a ohlasovaní rizík a prijímaní opatrení na odstránenie a/alebo obmedzenie vzniku rizík v spoločnosti;
- kontrola plnenia úloh a opatrení prijatých na odstránenie nedostatkov, ktoré boli zistené na základe vykonanej kontroly a zisťovanie príčin ich vzniku;
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Pokladňa - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Pokladňa - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Povinné predkpoklady:
- bezúhonnosť;
- ukončené vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa a trojročné riadiace skúsenosti v oblasti poskytovania platobných služieb, bankovníctva alebo inej oblasti finančného trhu; alebo
- ukončené vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa a trojročné riadiace skúsenosti v inej ekonomickej oblasti; alebo
- ukončené úplné stredné vzdelanie a sedemročná prax v oblasti poskytovania platobných služieb, bankovníctva, v inej oblasti finančného trhu alebo v inej ekonomickej oblasti a najmenej trojročné riadiace skúsenosti v oblasti poskytovania platobných služieb, bankovníctva, v inej oblasti finančného trhu alebo v inej ekonomickej oblasti.
- bezúhonnosť;
- ukončené vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa a trojročné riadiace skúsenosti v oblasti poskytovania platobných služieb, bankovníctva alebo inej oblasti finančného trhu; alebo
- ukončené vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa a trojročné riadiace skúsenosti v inej ekonomickej oblasti; alebo
- ukončené úplné stredné vzdelanie a sedemročná prax v oblasti poskytovania platobných služieb, bankovníctva, v inej oblasti finančného trhu alebo v inej ekonomickej oblasti a najmenej trojročné riadiace skúsenosti v oblasti poskytovania platobných služieb, bankovníctva, v inej oblasti finančného trhu alebo v inej ekonomickej oblasti.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
BESTarostné podnikanie vďaka moderným platobným riešeniam.
Besteron poskytuje komplexné platobné riešenia pre obchodníkov v online aj offline svete. Sme platobná brána a tiež poskytovateľ POS riešení, na trhu pôsobíme od roku 2014. Sme licencovaná platobná inštitúcia, regulovaná Národnou bankou Slovenska. Ročne sprocesujeme milióny platieb a neustále rastieme. Gro nášho klientskeho portfólia tvoria stovky malých a stredných eshopov. Aktuálne pôsobíme v 3 krajinách. Medzi našich klientov patrí Benu lekáreň, Vaša lekáreň, Unilabs, United Fashion Group, Novesta, Merkury Market, Fumbi a mnoho iných.
Sme tiež partia priateľských, dobre naladených mladých ľudí, ktorí majú radi výzvy. Máme jeden spoločný cieľ, a to je spokojnosť klienta, ktorá ide ruka v ruke s poskytnutím kvalitnej služby. Aj keď to vyznie ako klišé, v našej firme vládne pohodová, rodinná atmosféra. Nehráme sa medzi sebou na žiadne formality, snažíme sa veci riešiť priamo a vzájomne sa rešpektovať a pomáhať si.
Besteron poskytuje komplexné platobné riešenia pre obchodníkov v online aj offline svete. Sme platobná brána a tiež poskytovateľ POS riešení, na trhu pôsobíme od roku 2014. Sme licencovaná platobná inštitúcia, regulovaná Národnou bankou Slovenska. Ročne sprocesujeme milióny platieb a neustále rastieme. Gro nášho klientskeho portfólia tvoria stovky malých a stredných eshopov. Aktuálne pôsobíme v 3 krajinách. Medzi našich klientov patrí Benu lekáreň, Vaša lekáreň, Unilabs, United Fashion Group, Novesta, Merkury Market, Fumbi a mnoho iných.
Sme tiež partia priateľských, dobre naladených mladých ľudí, ktorí majú radi výzvy. Máme jeden spoločný cieľ, a to je spokojnosť klienta, ktorá ide ruka v ruke s poskytnutím kvalitnej služby. Aj keď to vyznie ako klišé, v našej firme vládne pohodová, rodinná atmosféra. Nehráme sa medzi sebou na žiadne formality, snažíme sa veci riešiť priamo a vzájomne sa rešpektovať a pomáhať si.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 1911693
Dátum zverejnenia: 28.10.2014
2014-10-28
lokalita: Bratislava Pozícia: Audítor, Controller Spoločnosť: Besteron a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1000 - 1000 EUR/mesiac