Referent špecialista

OTP Banka Slovensko, a.s.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Riešenie reklamácií domácich a zahraničných transakcií:
• preverenie reklamovanej transakcie (jej autorizácia v AC FDS, jej zúčtovanie v IBS Profile a v transakčných súboroch)
• kontaktovanie pobočky, inej banky, obchodníka, prípadne AC First Data
• vyžiadanie podkladov k reklamovanej transakcii, ich posúdenie a kontrola korektnosti
• zistenie prebytku, respektíve schodku na bankomate a jeho doriešenie
• riešenie reklamácie v spolupráci s AC First Data, spoloč. VISA a MasterCard
• online zadávanie podkladov pre riešenie reklamácie prostredníctvom spoločnosti VISA
• zasielanie podkladov faxom pre riešenie reklamácie prostredníctvom spoločnosti MasterCard
• zasielanie vyjadrenia o reklamácii s konečným stanoviskom (uznanie/neuznanie reklamácie)
• príprava podkladov pre účtovné vybavenie reklamácie

Denný monitoring podozrivých transakcií:
• kontrola reportov podozrivých transakcií posielaných z First Data, ich preverenie a posúdenie prípadných podozrivých, respektíve podvodných transakcií
• zaslanie žiadosti o kontaktovanie klienta, prevedenie podozrivých transakcií do Call Centra
• v prípade potreby zaslanie odpovedí do First Data
• v prípade zistenia, že klient transakcie nerealizoval, riešenie podvodu

Riešenie podvodných transakcií:
• preverenie podvodných transakcií
• blokácia platobnej karty
• zaradenie PK na medzinárodný stoplist
• kontaktovanie a informovanie pobočky, inej banky, First Data, spoločnosti VISA a MasterCard
• v prípade podania reklamácie zo strany klienta, riešenie podľa bodu 1 a 2
• reportovanie podvodných transakcií
• súčinnosť pri podaní trestného oznámenia

Zamestnanecké výhody, benefity

• možnosť byť pri zrode úspechu – hľadáme ľudí, ktorí majú schopnosť vidieť príležitosť a chcú budovať zmenu k lepšiemu
• možnosť sebarealizácie - hľadáme ľudí, ktorí chcú byť úspešní
• možnosť aktívneho a kreatívneho prístupu – hľadáme ľudí, ktorí chcú prinášať nové riešenia a neboja sa ich prezentovať
• transparentná komunikácia – vieme otvorene a transparentne komunikovať, riešiť veci rýchlo a profesionálne
• tímovosť – sme kolegovia, ktorí si ochotne pomáhajú a riešia veci spoločne
• zaujímavé zľavy na čerpaní bankových a poistných produktov
• priestor na rast a sebarealizáciu
• príjemné pracovné prostredie

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• ukončené minimálne SŠ vzdelanie s maturitou
• schopnosť samostatnej práce a silná orientácia na výsledok
• veľmi dobré komunikačné schopnosti
• aktívna znalosť anglického jazyka
• skúsenosť z oblasti spracovania kartových transakcií
• všeobecný prehľad o problematike platobných kariet
• skúsenosť z oblasti riešenia reklamácií kartových transakcií je veľkou výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

OTP Banka Slovensko a.s. je od 26. novembra 2020 súčasťou ČSOB Finančnej skupiny. Do zlúčenia obidvoch bánk do jednej pod značku ČSOB bude OTP Banka Slovensko na trhu aj naďalej pôsobiť pod vlastným menom. Viac informácií o procese spájania sa OTP Banky Slovensko s ČSOB a o plánovaných krokoch nájdete na stránke www.otpbanka.sk/spajamesa.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov