Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Accounts Receivables Clerk
Miesto práce
Komárňanská cesta 7, Nové Zámky, okres Nitra, okres Nové Zámky
Komárňanská cesta 7, Nové Zámky, okres Nitra, okres Nové Zámky
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Marec 2015
Marec 2015
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vašou úlohou bude vykonávanie činností spojených s manažmentom pohľadávok a odberateľskou učtárňou. Vaším hlavným cieľom bude zabezpečiť, aby:
- platby od zákazníkov boli obdržané včas, a to v súlade s dohodnutými platobnými podmienkami
- zákaznícke kontá/účty boli spravované efektívne a prijaté platby boli zúčtované správne
- všetky vzniknuté nezrovnalosti a reklamácie zákazníkov boli objasnené a čo najskôr vyriešené
- daná činnosť bola vykonávaná v súlade s pravidlami Credit - a Risk manažmentu spoločnosti
Hlavné úlohy:
- starostlivosť o včasné platby a preverovanie otvorených faktúr po lehote splatnosti
- zúčtovanie prijatých platieb s otvorenými faktúrami, t.j. správna alokácia platieb na zákaznícke kontá
- účtovanie vzniknutých rozdielov z titulu reklamácií, resp. iných nezrovnalostí na zákaznícke kontá, a následné zabezpečenie procesu ich evidencie, preverenia a objasnenia
- kontakt so zákazníkmi a s ostatnými internými oddeleniami spoločnosti, ktoré sú zainteresované v procese starostlivosti o pohľadávky (Predaj, Zákaznícky servis, Kvalita, ..). Poskytovanie príslušných informácií.
- reporting
- ďalšie zlepšovanie procesov.
- platby od zákazníkov boli obdržané včas, a to v súlade s dohodnutými platobnými podmienkami
- zákaznícke kontá/účty boli spravované efektívne a prijaté platby boli zúčtované správne
- všetky vzniknuté nezrovnalosti a reklamácie zákazníkov boli objasnené a čo najskôr vyriešené
- daná činnosť bola vykonávaná v súlade s pravidlami Credit - a Risk manažmentu spoločnosti
Hlavné úlohy:
- starostlivosť o včasné platby a preverovanie otvorených faktúr po lehote splatnosti
- zúčtovanie prijatých platieb s otvorenými faktúrami, t.j. správna alokácia platieb na zákaznícke kontá
- účtovanie vzniknutých rozdielov z titulu reklamácií, resp. iných nezrovnalostí na zákaznícke kontá, a následné zabezpečenie procesu ich evidencie, preverenia a objasnenia
- kontakt so zákazníkmi a s ostatnými internými oddeleniami spoločnosti, ktoré sú zainteresované v procese starostlivosti o pohľadávky (Predaj, Zákaznícky servis, Kvalita, ..). Poskytovanie príslušných informácií.
- reporting
- ďalšie zlepšovanie procesov.
Informácie o výberovom konaní
Vaše životopisy v SJ a NJ spolu so žiadosťou zasielajte poštou alebo e-mailom ([email protected]). Do predmetu listu alebo e-mailu prosím uveďte názov pozície, o ktorú sa uchádzate.
Kontaktovať budeme len úspešných uchádzačov, spĺňajúcich požiadavky a to telefonicky alebo mailom.
Kontaktovať budeme len úspešných uchádzačov, spĺňajúcich požiadavky a to telefonicky alebo mailom.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika,účtovníctvo,financie,obchod
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- komunikatívnosť, proaktívny prístup k práci, schopnosť pracovať samostatne a zodpovedne,
- dôslednosť a presnosť v dodržiavaní procesov a pracovných postupov.
- Prax v oblasti účtovníctva alebo zákazníckeho servisu vítaná.
- Z dôvodu primárnej komunikácie so zahraničím, je plynulá znalosť nemeckého jazyka podmienkou.
- dôslednosť a presnosť v dodržiavaní procesov a pracovných postupov.
- Prax v oblasti účtovníctva alebo zákazníckeho servisu vítaná.
- Z dôvodu primárnej komunikácie so zahraničím, je plynulá znalosť nemeckého jazyka podmienkou.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
AMS Group, vznikla spojením spoločností AMS AG ako materskej spoločnosti a OSRAM Licht AG, je svetovým lídrom v optických riešeniach.
Pridaním inteligencie k svetlu a vášňou k inováciám obohacujeme životy ľudí. To máme na mysli pod pojmom Sensing is Life.
Našich približne 30 000 zamestnancov na celom svete sa zameriava na inovácie v oblasti snímania, osvetlenia a vizualizácie, aby boli cesty bezpečnejšie, lekárska diagnostika presnejšia a každodenné komunikačné chvíle bohatšie.
Viac informácií o nás sa dozviete na https://ams-osram.com
Pridaním inteligencie k svetlu a vášňou k inováciám obohacujeme životy ľudí. To máme na mysli pod pojmom Sensing is Life.
Našich približne 30 000 zamestnancov na celom svete sa zameriava na inovácie v oblasti snímania, osvetlenia a vizualizácie, aby boli cesty bezpečnejšie, lekárska diagnostika presnejšia a každodenné komunikačné chvíle bohatšie.
Viac informácií o nás sa dozviete na https://ams-osram.com
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
Kontakt
ID: 1983995
Dátum zverejnenia: 19.1.2015
2015-01-19
lokalita: Komárňanská cesta 7, Nové Zámky, okres Nitra, okres Nové Zámky Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Ekonóm, Účtovník Spoločnosť: OSRAM, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou