Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Accounts Receivable clerk s talianským jazykom
Miesto práce
Komárňanská cesta 7, 94093 Nové Zámky, okres Nové Zámky
Komárňanská cesta 7, 94093 Nové Zámky, okres Nové Zámky
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.06.2014
01.06.2014
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vašou úlohou bude vykonávanie činností spojených s manažmentom pohľadávok a odberateľskou učtárňou. Vaším hlavným cieľom bude zabezpečiť, aby:
- platby od zákazníkov boli obdržané včas, a to v súlade s dohodnutými platobnými podmienkami
- zákaznícke kontá/účty boli spravované efektívne a prijaté platby boli zúčtované správne
- všetky vzniknuté nezrovnalosti a reklamácie zákazníkov boli objasnené a čo najskôr vyriešené
- daná činnosť bola vykonávaná v súlade s pravidlami Credit- a Risk manažmentu spoločnosti.
- starostlivosť o včasné platby a preverovanie otvorených faktúr po lehote splatnosti
- zúčtovanie prijatých platieb s otvorenými faktúrami, t.j. správna alokácia platieb na zákaznícke kontá
- účtovanie vzniknutých rozdielov z titulu reklamácií, resp. iných nezrovnalostí na zákaznícke kontá, a následné zabezpečenie procesu ich evidencie, preverenia a objasnenia.
- kontakt so zákazníkmi a s ostatnými internými oddeleniami spoločnosti, ktoré sú zainteresované v procese starostlivosti o pohľadávky (Predaj, Zákaznícky servis, Kvalita, ..). Poskytovanie príslušných informácií.
- reporting
- ďalšie zlepšovanie procesov.
- platby od zákazníkov boli obdržané včas, a to v súlade s dohodnutými platobnými podmienkami
- zákaznícke kontá/účty boli spravované efektívne a prijaté platby boli zúčtované správne
- všetky vzniknuté nezrovnalosti a reklamácie zákazníkov boli objasnené a čo najskôr vyriešené
- daná činnosť bola vykonávaná v súlade s pravidlami Credit- a Risk manažmentu spoločnosti.
- starostlivosť o včasné platby a preverovanie otvorených faktúr po lehote splatnosti
- zúčtovanie prijatých platieb s otvorenými faktúrami, t.j. správna alokácia platieb na zákaznícke kontá
- účtovanie vzniknutých rozdielov z titulu reklamácií, resp. iných nezrovnalostí na zákaznícke kontá, a následné zabezpečenie procesu ich evidencie, preverenia a objasnenia.
- kontakt so zákazníkmi a s ostatnými internými oddeleniami spoločnosti, ktoré sú zainteresované v procese starostlivosti o pohľadávky (Predaj, Zákaznícky servis, Kvalita, ..). Poskytovanie príslušných informácií.
- reporting
- ďalšie zlepšovanie procesov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika, účtovníctvo, financie, obchod
Jazykové znalosti
Taliansky jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
SAP - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
SAP - Základy
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- komunikatívnosť, proaktívny prístup k práci, schopnosť pracovať samostatne a zodpovedne, dôslednosť a presnosť v dodržiavaní procesov a pracovných postupov.
- Prax v oblasti účtovníctva alebo zákazníckeho servisu vítaná.
- Z dôvodu primárnej komunikácie so zahraničím, je plynulá znalosť talianskeho jazyka podmienkou. Ďalší jazyk - prioritne anglický je výhodou.
- Prax v oblasti účtovníctva alebo zákazníckeho servisu vítaná.
- Z dôvodu primárnej komunikácie so zahraničím, je plynulá znalosť talianskeho jazyka podmienkou. Ďalší jazyk - prioritne anglický je výhodou.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
AMS Group, vznikla spojením spoločností AMS AG ako materskej spoločnosti a OSRAM Licht AG, je svetovým lídrom v optických riešeniach.
Pridaním inteligencie k svetlu a vášňou k inováciám obohacujeme životy ľudí. To máme na mysli pod pojmom Sensing is Life.
Našich približne 30 000 zamestnancov na celom svete sa zameriava na inovácie v oblasti snímania, osvetlenia a vizualizácie, aby boli cesty bezpečnejšie, lekárska diagnostika presnejšia a každodenné komunikačné chvíle bohatšie.
Viac informácií o nás sa dozviete na https://ams-osram.com
Pridaním inteligencie k svetlu a vášňou k inováciám obohacujeme životy ľudí. To máme na mysli pod pojmom Sensing is Life.
Našich približne 30 000 zamestnancov na celom svete sa zameriava na inovácie v oblasti snímania, osvetlenia a vizualizácie, aby boli cesty bezpečnejšie, lekárska diagnostika presnejšia a každodenné komunikačné chvíle bohatšie.
Viac informácií o nás sa dozviete na https://ams-osram.com
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
Kontakt
ID: 1721301
Dátum zverejnenia: 24.4.2014
2014-04-24
lokalita: okres Nové Zámky Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: OSRAM, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou