Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Finančný manažér / Vedúci účtovníctva / hlavný účtovník - English
Orex Travel s. r. o.
Dunajská 8, Old Town
full-time
Ihneď
2 750 EUR/month
Information about the position
Job description, responsibilities and duties
EN:
Responsibilities:
- Responsibility for preparation and submission of tax declarations.
- Payroll calculation.
- Supervise, support and coordinate activities of assigned accountants in the day-to-day maintenance of processing transactions and in the preparing of standard reports and statements.
- Ensure that general ledger accounting complies with generally accepted accounting principles best practices.
- Ensure timely closing of accounts.
- Develop and maintain internal control and effective accounting system and policies for the set up
- Assist in the development and implementation of goals, policies, priorities, and procedures relating to, accounting, other assigned areas.
- Work consultatively with the respective departments
- Creating and enhancing financial policies and procedures across the accounting department as well as the wider Finance department.
- Collaborates with external partners such as tax & accounting firm personnel, auditors, and in all matters regarding auditing , taxation, statistical reports.
- Perform other job-related duties as assigned
Requirements and skills:
- Bachelor’s degree in accounting or finance
- Minimum 3 years’ experience in finance and accountancy
- Extensive corporate and personal tax experience
- Good command of English (level C1)
- Proficiency with accounting software (NAVISION BC, an advantage)
- Ability to think and plan ahead, be flexible, accurate and quickly shift gears in a dynamic environment, to cope with tight deadlines.
_____________________________________________________________________________________
SK:
Zodpovednosti:
- Zodpovednosť za prípravu a podávanie daňových priznaní.
- Výpočet miezd.
- Dohľad, podpora a koordinácia činností pridelených účtovníkov pri každodennom spracovaní transakcií a pri príprave štandardných výkazov a hlásení.
- Zabezpečenie súladu účtovníctva hlavnej účtovnej knihy s overenými postupmi všeobecne uznávaných účtovných zásad.
- Zabezpečenie včasnej účtovnej uzávierky.
- Vyvíjať a udržiavať vnútornú kontrolu a účinný účtovný systém s nastavenými zásadami
- Pomáhať pri vypracovaní a implementácii cieľov, zásad, priorít a postupov týkajúcich sa, účtovníctva a iných pridelených oblastí.
- Konzultatívne spolupracovať s príslušnými oddeleniami
- Vytváranie a zlepšovanie finančných zásad a postupov v rámci účtovného oddelenia, ako aj širšieho finančného oddelenia.
- Spolupráca s externými partnermi, ako sú pracovníci daňových a účtovných firiem, audítori, a to vo všetkých záležitostiach týkajúcich sa auditu , zdaňovania, štatistických výkazov.
- Vykonávanie ďalších povinností súvisiacich s prácou podľa zadania
Požiadavky a zručnosti:
- Bakalársky titul v oblasti účtovníctva alebo financií
- Minimálne 3 roky praxe v oblasti financií a účtovníctva
- Rozsiahle skúsenosti v oblasti daní z príjmov právnických a fyzických osôb
- Dobrá znalosť anglického jazyka (úroveň C1)
- Znalosť účtovného softvéru (NAVISION BC, výhodou)
- Schopnosť myslieť a plánovať dopredu, byť flexibilný, presný a rýchlo sa presúvať v dynamickom prostredí, zvládať krátkodobé termíny.
Employee perks, benefits
- work in a prosperous company with an international background
- team building activities abroad
- discounted holidays
- work in a young, friendly, and dynamic team
______________________________________________________________________________
SK:
- práca v prosperujúcej spoločnosti s medzinárodným zázemím
- teambuildingové aktivity v zahraniči
- zľavy na dovolenky
- práca v mladom, priateľskom a dynamickom kolektíve
Requirements for the employee
Candidates with education suit the position
University education (Master's degree)
Postgraduate (Doctorate)
Educational Specialization
Language skills
Other knowledge
Jednoduché účtovníctvo / Accounting - Advanced
Podvojné účtovníctvo / Double-entry bookkeeping - Advanced
Pokladňa / Cash Desk - Advanced
Financial management / finančné riadenie - Advanced
Financial analysis / Finančná analýza - Advanced
Microsoft Navision - Advanced
Microsoft Excel - Advanced
Microsoft Office - Advanced
Statistica - Basic
SAP Financial Asset Management (FAM) - Basic
Driving licence
Experience in the position/sector
Number of years of experience
Personality requirements and skills
- Bachelor’s degree in accounting or finance
- Minimum 3 years’ experience in finance and accountancy
- Extensive corporate and personal tax experience
- Good command of English (level C1)
- Proficiency with accounting software (Navision BC, an advantage)
- Ability to think and plan ahead, be flexible, accurate and quickly shift gears in a dynamic environment, to cope with tight deadlines.
__________________________________________________
SK:
- Bakalársky titul v oblasti účtovníctva alebo financií
- Minimálne 3 roky praxe v oblasti financií a účtovníctva
- Rozsiahle skúsenosti v oblasti daní z príjmov právnických a fyzických osôb
- Dobrá znalosť anglického jazyka (úroveň C1)
- Znalosť účtovného softvéru (Navision BC, výhodou)
- Schopnosť myslieť a plánovať dopredu, byť flexibilný, presný a rýchlo sa presúvať v dynamickom prostredí, zvládať krátkodobé termíny.osť
Advertiser
Brief description of the company
Orex Travel travel agency belongs to the well-known network of the company Anex Tour, which has twenty-two years of experience in the field of tourism. It has been operating on the Slovak and Czech markets since 2010 and, in addition to the Slovak and Czech branches, Orex Travel also operates on the Polish and Hungarian markets.
_____________________________________________________________________________
SK:
Cestovná kancelária Orex Travel patrí do známej siete spoločnosti Anex Tour, ktorá má dvadsaťdvaročné skúsenosti v oblasti cestovného ruchu. Na slovenskom a českom trhu pôsobí od roku 2010 a okrem slovenskej a českej pobočky, pôsobí Orex Travel aj na poľskom a maďarskom trhu.