CRM / Campaign Management Analyst

Podrobné informácie
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

  • Tvorí stratégiu v oblasti CRM, omni-channel marketing and personalization
  • Podieľa sa na plánovaní, príprave a efektívnom cielení kampani a vylepšovaní personalizovanej komunikácie
  • Sleduje aktuálne trendy, navrhuje rozvoj, tvorí stratégiu a vyhodnocuje projekty v oblastiach omni-channel marketing and real-time personalization, analytical CRM, campaign management, nextbest action/offer, datamining, advaced analytics
  • Spolupracuje s Business a IT útvarmi na implementácii projektov
  • Iniciuje a navrhuje vylepšenia existujúcich analytických nástrojov, automatizovaného vyhodnocovania a potrebných dátových zdrojov
  • Pripravuje datové analýzy, interpretuje výsledky a navrhuje odporúčania

Požiadavky na zamestnanca

Požadovaná prax

omni-channel marketing and real-time personalization

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Vysokoškolské vzdelanie a minimálne 3-ročná skúsenosť v oblastiach omni-channel marketing and real-time personalization, analytical CRM, campaign management, dataminig / advanced analytics
  • Pokročilá znalosť SQL, skúsenosti s analýzou dát a s prácou s databázovými riešeniami
  • Skúsenosť so systémami typu IBM Unica, Exponea, IBM SPSS Modeler, SAS Enterprise Miner, Hadoop / Big Data výhodou
  • Anglický jazyk – pokročilá znalosť
  • Analytické myslenie, samostatnosť, lojalita

Informácie o výberovom konaní

Prvý krok je Vaše rozhodnutie a klik na „chcem túto prácu“. Potom stačí už len vyplniť dotazník a pripojiť životopis.
Každý z Vás dostane od nás odpoveď buď e-mailom alebo telefonicky.

Tešíme sa na Vaše reakcie!


Chcem túto prácu

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

S vyše 2,7 mil. zákazníkov sme najväčším mobilným operátorom na Slovensku a lídrom v poskytovaní telekomunikačných služieb. V minulosti sme ako prví predstavili prelomové inovácie na trhu - mobil za korunu, nekonečné hovory, či 24-hodinovú zákaznícku linku a plánujeme v tom pokračovať.

V prvom rade sme však starostlivý, zodpovedný a ľudský zamestnávateľ, a preto hľadáme rovnakých ľudí do nášho tímu. U nás budete od prvého dňa plnohodnotnou súčasťou firmy a našej komunity. Záleží nám na spoločnosti, v ktorej pôsobíme, vnímame svoju zodpovednosť voči nej, a preto sa angažujeme vo verejnoprospešných aktivitách. Pomáhame nášmu okoliu cez Nadáciu Orange, podporujeme mimovládne organizácie a tiež aktívnych jednotlivcov. Prostredníctvom týchto aktivít sa snažíme meniť svet na lepšie miesto pre všetkých.

Záleží nám na tom, aby sa u nás každý cítil dobre. Veríme, že zamestnanie nie je len o hodnote, ktorú prinášate firme Vy, no i o tej, ktorú prináša firma Vám. Váš rozvoj je pre nás rovnako dôležitý ako pre Vás, preto Vás v ňom budeme podporovať.

Sme hrdí na to, že sme starostlivý a zodpovedný zamestnávateľ. Pokiaľ Vás naša pozícia zaujala a zdieľate s nami rovnaké hodnoty, budeme sa tešiť na Váš životopis

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Telekomunikácie
ID: 3131354  Dátum zverejnenia: 14.7.2017  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou