Zákaznícka podpora Orange – Dátová podpora

Podrobné informácie
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

- Vybavuje požiadavky zákazníkov týkajúce sa primárne dátových služieb (služby TV na optike, Pevný internet DSL, ...) prostredníctvom telefonickej linky alebo inými spôsobmi (napr. cez E-mail, SMS), okrajovo podporuje aj business zákazníkov.
- V prípade potreby rieši požiadavky aj rezidenčných zákazníkov týkajúce sa hlasových a dátových služieb (Level1) podľa pokynov nadriadeného manažéra.
- Ponúka a predáva produkty a služby cez telefón – Telesales.
- Spolupracuje s inými oddeleniami OSK pri riešení náročnejšej požiadavky zákazníka.
- Dáva podnety nadriadenému na zlepšenie kvality poskytovania služieb.
- Snaží sa o zotrvanie zákazníka v spoločnosti OSK.

Požiadavky na zamestnanca

Požadovaná prax

zákaznícka starostlivosť

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- požadovaná prax v oblasti zákazníckeho servisu aspoň rok
- skúsenosti s poskytovaním technického poradenstva výhodou
- anglický jazyk na mierne pokročilej úrovni slovom aj písmom
- Komunikatívnosť, zodpovednosť, dochvíľnosť, tímový hráč, dynamická osobnosť, odolnosť voči stresu

Informácie o výberovom konaní

Prvý krok je Vaše rozhodnutie a klik na „chcem túto prácu“. Potom stačí už len vyplniť dotazník a pripojiť životopis.
Každý z Vás dostane od nás odpoveď buď e-mailom alebo telefonicky.

Tešíme sa na Vaše reakcie!


Chcem túto prácu

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

S vyše 2,7 mil. zákazníkov sme najväčším mobilným operátorom na Slovensku a lídrom v poskytovaní telekomunikačných služieb. V minulosti sme ako prví predstavili prelomové inovácie na trhu - mobil za korunu, nekonečné hovory, či 24-hodinovú zákaznícku linku a plánujeme v tom pokračovať.

V prvom rade sme však starostlivý, zodpovedný a ľudský zamestnávateľ, a preto hľadáme rovnakých ľudí do nášho tímu. U nás budete od prvého dňa plnohodnotnou súčasťou firmy a našej komunity. Záleží nám na spoločnosti, v ktorej pôsobíme, vnímame svoju zodpovednosť voči nej, a preto sa angažujeme vo verejnoprospešných aktivitách. Pomáhame nášmu okoliu cez Nadáciu Orange, podporujeme mimovládne organizácie a tiež aktívnych jednotlivcov. Prostredníctvom týchto aktivít sa snažíme meniť svet na lepšie miesto pre všetkých.

Záleží nám na tom, aby sa u nás každý cítil dobre. Veríme, že zamestnanie nie je len o hodnote, ktorú prinášate firme Vy, no i o tej, ktorú prináša firma Vám. Váš rozvoj je pre nás rovnako dôležitý ako pre Vás, preto Vás v ňom budeme podporovať.

Sme hrdí na to, že sme starostlivý a zodpovedný zamestnávateľ. Pokiaľ Vás naša pozícia zaujala a zdieľate s nami rovnaké hodnoty, budeme sa tešiť na Váš životopis

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Telekomunikácie
ID: 3100567  Dátum zverejnenia: 13.6.2017  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou