Service Management Coordinator for IT services

Podrobné informácie
Miesto práce
okres Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

  • Zodpovedá za end-to-end kvalitu IT služieb.
  • Analyzuje kvalitatívne problémy mobilných hlasových služieb, navrhuje a manažérsky vedie akčné plány na riešenie detekovaných kvalitatívnych problémov v spolupráci s externými dodávateľmi aj internými OSK tímami.
  • Pravidelne komunikuje stav kvality mobilných hlasových služieb smerom na business partnerov (marketing, predaj, CS...), na základe ich spätnej väzby navrhuje spôsoby vylepšenia kvality služieb.
  • Pravidelne komunikuje stav kvality IT služieb smerom na ITN manažment s cieľom informovať o stave kvality a upozorniť na existujúce aj potenciálne kvalitatívne problémy.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

elektrotechnické

Požadovaná prax

IT, telekomunikácie

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Odborná znalosť IT a telekomunikačnej technológie pouzívanej v OSK, architektúry OSK siete a služieb a princípov fungovania technológie používanej v OSK.
  • Odborná znalosť a schopnosť samostatnej práce s monitorovacími a troubleshooting systémami používanými v OSK.
  • Samostatná práca s PC - MS Windows, MS Office (Excel, Word, Powepoint), UNIX
  • Odborná spôsobilosť na vstup do technologických miestností
  • Odborná spôsobilosť na prácu na elektrickom zariadení - § 22 Samostatný elektrotechnik výhodou
  • Vodičský preukaz skupiny B

Informácie o výberovom konaní

Prvý krok je Vaše rozhodnutie a klik na „chcem túto prácu“. Potom stačí už len vyplniť dotazník a pripojiť životopis.
Každý z Vás dostane od nás odpoveď buď e-mailom alebo telefonicky.

Tešíme sa na Vaše reakcie!


Chcem túto prácu

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

S vyše 2,7 mil. zákazníkov sme najväčším mobilným operátorom na Slovensku a lídrom v poskytovaní telekomunikačných služieb. V minulosti sme ako prví predstavili prelomové inovácie na trhu - mobil za korunu, nekonečné hovory, či 24-hodinovú zákaznícku linku a plánujeme v tom pokračovať.

V prvom rade sme však starostlivý, zodpovedný a ľudský zamestnávateľ, a preto hľadáme rovnakých ľudí do nášho tímu. U nás budete od prvého dňa plnohodnotnou súčasťou firmy a našej komunity. Záleží nám na spoločnosti, v ktorej pôsobíme, vnímame svoju zodpovednosť voči nej, a preto sa angažujeme vo verejnoprospešných aktivitách. Pomáhame nášmu okoliu cez Nadáciu Orange, podporujeme mimovládne organizácie a tiež aktívnych jednotlivcov. Prostredníctvom týchto aktivít sa snažíme meniť svet na lepšie miesto pre všetkých.

Záleží nám na tom, aby sa u nás každý cítil dobre. Veríme, že zamestnanie nie je len o hodnote, ktorú prinášate firme Vy, no i o tej, ktorú prináša firma Vám. Váš rozvoj je pre nás rovnako dôležitý ako pre Vás, preto Vás v ňom budeme podporovať.

Sme hrdí na to, že sme starostlivý a zodpovedný zamestnávateľ. Pokiaľ Vás naša pozícia zaujala a zdieľate s nami rovnaké hodnoty, budeme sa tešiť na Váš životopis

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Telekomunikácie
ID: 3078993  Dátum zverejnenia: 25.5.2017  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou