prečo
Orange?
výberový
proces
výhody a
benefity
aktuálna
ponuka

Zákaznícka podpora Orange

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce
Banskobystrický kraj, Banská Bystrica, Brezno, Detva, Zvolen

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Orange Slovensko aktuálne hľadá nových kolegov na oddelenie Customer Service v Banskej Bystrici, ktorí zapadnú do našej “Orange rodiny”.

Komunikuješ rád s ľuďmi a baví Ťa hľadať tie najvhodnejšie riešenia pre zákazníkov? Zaujímaš sa o nové technológie alebo si otvorený novým znalostiam z oblasti telekomunikácií? So sebavedomím ponúkneš a predáš zákazníkovi naše produkty a služby?
Ak si odpovedal trikrát ÁNO, toto je ponuka pre Teba.

Naša práca je dynamická a plná nových výziev. Tvojou úlohou bude poradiť našim zákazníkom s výberom paušálov, smartfónov či tabletov a pomôcť im nastaviť naše služby tak, aby mohli byť stále on-line a v kontakte so svojimi blízkymi.
Súčasťou Tvojej práce bude aj aktívny predaj produktov a služieb, v ktorom Ťa chceme motivovať. Veríme, že to bude pre Teba skvelá príležitosť, ako ušiť zákazníkovi riešenie na mieru a pracovať na svojej kariére u lídra v telekomunikačnej oblasti.

V našom tíme sa pracuje na zmeny a rovnako aj cez víkendy a sviatky. Na začiatok budeš mať zmluvu na zástup počas materskej dovolenky, s perspektívou predĺženia na dobu neurčitú. Ak máš chuť s nami pracovať, no musíš sa do Banskej Bystrice presťahovať, máme u nás aj skvelý benefit - príspevok na ubytovanie.

Po nástupe máme pre Teba pripravené školenie a zaučenie na pozíciu od našich trénerov, počas ktorého získaš všetky dôležité informácie a zručnosti. V Orangei Ťa čaká aj veľa kariérnych príležitostí – je len na Tebe, čo Ťa zaujme a ako sa rozhodneš pracovať na svojej kariére. My Ťa v tom určite podporíme.

Prečo by si mal byť súčasťou Orange tímu?
- nadštandardné pracovné prostredie a priateľské vzťahy
- pravidelné teambuildingy a benefity, ktoré potešia celú Tvoju rodinu
- práca v stabilnej nadnárodnej spoločnosti
- nadobudnutie zručností, ktoré dokážeš využiť aj pri ďalších pracovných príležitostiach
Ponúkaný plat (brutto)
dohodou
Termín nástupu
dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Informácie o výberovom konaní
Pozícia je na zástup počas MD/RD
Zaujala Vás táto ponuka?
Vyplnením a odoslaním osobného dotazníka v slovenskom alebo anglickom jazyku budete automaticky zaradený do našej databázy.
Informácie o spracúvaní Vašich osobných údajov.

Požiadavky na zamestnanca

Požadovaná prax
zákaznícka starostlivosť, predaj

Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme komunikatívnych ľudí a s orientáciou na zákazníka. Predchádzajúce skúsenosti v oblasti komunikácie so zákazníkmi a s predajom produktom alebo služieb sú veľkou výhodou.

Dôležité je, aby si mal/mala chuť pracovať a ďalej sa zlepšovať, motivovali Ťa spokojní zákazníci a Tvoje predajné výsledky a videl/videla túto pozíciu ako skvelý začiatok pre Tvoju ďalšiu kariéru.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti
O spoločnosti Orange Slovensko

Orange je vedúcou telekomunikačnou spoločnosťou a najväčším mobilným operátorom na Slovensku. K 31.3. 2015 evidoval 2,854 mil. zákazníkov mobilných služieb a takmer 228 000 zákazníkov pevného internetu a digitálnej televízie, z toho 91 tisíc zákazníkov mobilnej TV. Mobilné služby poskytuje prostredníctvom 2G siete, ktorá pokrýva 99,8% populácie, prostredníctvom 3G siete s maximálnou rýchlosťou 42 Mbit/s, ktorá je dostupná pre viac než 90 % populácie a prostredníctvom 4G siete najnovšej generácie pokrýva 34 miest a obcí, čo je takmer tretina populácie Slovenska. Orange Slovensko je prvý telekomunikačný operátor na Slovensku, ktorý spustil najmodernejšiu pevnú sieť novej generácie na báze FTTH (Fiber To The Home – optika do bytu), ktorá v súčasnosti pokrýva takmer 336 tisíc domácností v 18 mestách. Pevný internet a digitálnu televíziu poskytuje Orange taktiež prostredníctvom technológie DSL, ktorá je dostupná na väčšine územia Slovenska. Spoločnosť Orange Slovensko je držiteľom certifikátu environmentálneho manažérstva podľa normy ISO 14001:2004, ako aj certifikátu informačnej bezpečnosti podľa normy ISO 27001:2005 so zameraním na služby elektronického obchodu a mobilnej dátovej komunikácie. Na Slovensku je lídrom v oblasti CSR a firemnej filantropie, ktorú zastrešuje prostredníctvom Nadácie Orange – najznámejšej a najdôveryhodnejšej firemnej nadácie na Slovensku. Vďaka svojim rozsiahlym a dlhodobým aktivitám v oblasti spoločenskej zodpovednosti bol Orange už trikrát ocenený mimoriadne významným ocenením – Hlavnou cenou Via Bona Slovakia pre veľké podniky za komplexný prístup k zodpovednému podnikaniu. Kvalita služieb spoločnosti Orange Slovensko spĺňa kritériá certifikátu ISO 9001:2000 podľa medzinárodného štandardu kvality. Nezávislí audítori potvrdili, že Orange Slovensko má vybudovaný systém riadenia, ktorý zákazníkom zaručuje kvalitné, stabilné a konzistentné poskytovanie služieb. Orange je jediná spoločnosť na Slovensku, ktorá sa umiestnila šesťkrát po sebe na stupni víťazov rebríčka Firma roka, ktorý každoročne zostavuje ekonomický týždenník Trend.

Majiteľom 100 % akcií spoločnosti Orange Slovensko je skupina Orange. Informácie o spoločnosti Orange Slovensko sa nachádzajú na stránke www.orange.sk, www.facebook.com/OrangeSlovensko alebo nás môžete sledovať cez Twitter na @orange_sk, prípadne na Orange blogu na www.orange.sk/blog.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Telekomunikácie
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
Adresa
Orange Slovensko, a.s.
Metodova 8
821 08 Bratislava
http://www.orange.sk

E-mail: poslať životopis


> Späť na zoznam pozícií
Orange Slovensko viac ako operátor Orange a France Telecom spoločenská zodpovednosť
ID: 2949242   Dátum zverejnenia: 27.2.2017  
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.