prečo
Orange?
výberový
proces
výhody a
benefity
aktuálna
ponuka

Team leader/Couch obchodnej skupiny predajcov Orange Doma

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce
Prešovský kraj, Prešov, Košický kraj, Košice, Michalovce

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Informácie o pracovnom mieste

- Riadenie tímu obchodných zástupcov, ktorí predávajú produkty Orange Doma zákazníkov v KE kraji (Prešovský kraj, Bardejov, Humenné, Levoča, Prešov, Sabinov, Stropkov, Svidník, Vranov nad Topľou, Košice, Košický kraj, Trebišov, Michalovce).
- riadiť, koordinovať a rozvíjať zverený team, riadiť dosahovanie predajných, a kvalitatívnych cieľov teamu
- vyhodnocovať predaj, navrhovať a realizovať aktivity vedúce k zlepšeniu predajných výsledkov a kvality predaja
- koordinovať aktivity na riešenie pracovných úloh
- zlepšovať úroveň odborných znalostí a zručností teamu
- poskytovať metodickú podporu a poradenstvo svojmu teamu
- zodpovedať za výber, rozvoj teamu a personálnu agendu
- zodpovedať za výkon, motiváciu a hodnotenie teamu
- zodpovedať za zverené projekty a aktivity

- ORANGE DOMA je unikátna služba pre zákazníkov ORANGE SLOVENSKO, ktorej hlavným cieľom je postarať sa o telekomunikačné služby zákazníkov v pohodlí jeho domova.
Všetci naši obchodníci prešli školením PROFESSIONAL CUSTOMER SERVICE®, na základe ktorého majú dokonalý prehľad o všetkých službách, s ktorými sa u zákazníka môžu stretnúť a preto vedia vždy zákazníkovi ponúknuť to najvýhodnejšie riešenie.
Zákazník sa môže spoľahnúť na serióznosť značky Orange, odbornú a rýchlu inštaláciu služby.
A to všetko u seba DOMA!

Zamestnanecké výhody, benefity:
- mobilný telefón s neobmedzeným paušálom a internetom aj na súkromné účely
- tablet s neobmedzeným internetom aj na súkromné účely
- služobný automobil
- možnosť kariérneho postup na pozíciu AREA MANAGER
- stabilný finančný príjem

Informácie o výberovom konaní
Výberové konanie pozostáva z týchto častí:
1. osobný pohovor
2. pozorovací "TRAINING DAY" pod vedením manažéra prevádzky
3. absolvovanie školenia PROFESSIONAL CUSTOMER SERVICE® - 2-5 dní (školenie je bezplatné)
4. proces implementácie do obchodného tímu
5. zverenie obchodnej skupiny

Pozíciu obsadzujeme pre nášho obchodného partnera : COM2BIZ SLOVENSKO spol. s r.o.
Ponúkaný plat (brutto)
dohodou
Termín nástupu
dohodou
Druh pracovného pomeru
živnosť

Informácie o výberovom konaní
Zaujala Vás táto ponuka?
Vyplnením a odoslaním osobného dotazníka v slovenskom alebo anglickom jazyku budete automaticky zaradený do našej databázy.
Informácie o spracúvaní Vašich osobných údajov.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou

Osobnostné predpoklady a zručnosti
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- 2 roky praxe v oblasti riadenia predaja alebo obchodného tímu
- práca na živnosť
- znalosti z obchodnej alebo telekomunikačnej oblasti
- organizačné, prezentačné a školiace zručnosti
- schopnosť motivovať a viesť obchodný tím
- zodpovednosť, dôslednosť, flexibilita, lojálnosť, kreativita, sebareflexia
- analytické myslenie
- orientácia na výsledok, cieľ

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti
O spoločnosti Orange Slovensko

Orange je vedúcou telekomunikačnou spoločnosťou a najväčším mobilným operátorom na Slovensku. K 31.3. 2015 evidoval 2,854 mil. zákazníkov mobilných služieb a takmer 228 000 zákazníkov pevného internetu a digitálnej televízie, z toho 91 tisíc zákazníkov mobilnej TV. Mobilné služby poskytuje prostredníctvom 2G siete, ktorá pokrýva 99,8% populácie, prostredníctvom 3G siete s maximálnou rýchlosťou 42 Mbit/s, ktorá je dostupná pre viac než 90 % populácie a prostredníctvom 4G siete najnovšej generácie pokrýva 34 miest a obcí, čo je takmer tretina populácie Slovenska. Orange Slovensko je prvý telekomunikačný operátor na Slovensku, ktorý spustil najmodernejšiu pevnú sieť novej generácie na báze FTTH (Fiber To The Home – optika do bytu), ktorá v súčasnosti pokrýva takmer 336 tisíc domácností v 18 mestách. Pevný internet a digitálnu televíziu poskytuje Orange taktiež prostredníctvom technológie DSL, ktorá je dostupná na väčšine územia Slovenska. Spoločnosť Orange Slovensko je držiteľom certifikátu environmentálneho manažérstva podľa normy ISO 14001:2004, ako aj certifikátu informačnej bezpečnosti podľa normy ISO 27001:2005 so zameraním na služby elektronického obchodu a mobilnej dátovej komunikácie. Na Slovensku je lídrom v oblasti CSR a firemnej filantropie, ktorú zastrešuje prostredníctvom Nadácie Orange – najznámejšej a najdôveryhodnejšej firemnej nadácie na Slovensku. Vďaka svojim rozsiahlym a dlhodobým aktivitám v oblasti spoločenskej zodpovednosti bol Orange už trikrát ocenený mimoriadne významným ocenením – Hlavnou cenou Via Bona Slovakia pre veľké podniky za komplexný prístup k zodpovednému podnikaniu. Kvalita služieb spoločnosti Orange Slovensko spĺňa kritériá certifikátu ISO 9001:2000 podľa medzinárodného štandardu kvality. Nezávislí audítori potvrdili, že Orange Slovensko má vybudovaný systém riadenia, ktorý zákazníkom zaručuje kvalitné, stabilné a konzistentné poskytovanie služieb. Orange je jediná spoločnosť na Slovensku, ktorá sa umiestnila šesťkrát po sebe na stupni víťazov rebríčka Firma roka, ktorý každoročne zostavuje ekonomický týždenník Trend.

Majiteľom 100 % akcií spoločnosti Orange Slovensko je skupina Orange. Informácie o spoločnosti Orange Slovensko sa nachádzajú na stránke www.orange.sk, www.facebook.com/OrangeSlovensko alebo nás môžete sledovať cez Twitter na @orange_sk, prípadne na Orange blogu na www.orange.sk/blog.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Telekomunikácie
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov


> Späť na zoznam pozícií
Orange Slovensko viac ako operátor Orange a France Telecom spoločenská zodpovednosť
ID: 2827666   Dátum zverejnenia: 25.11.2016  
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.