Project Leader

Podrobné informácie
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

  • Riadi a má odborný dohľad nad zvereným projektom v oblasti technického riešenia služieb pre B2B zákazníka, a následnou implementáciou riešenia, príp. testovacou prevádzkou.
  • Dohliada nad zavedením nových a zabezpečením zmien existujúcich biznis služieb a aplikácií s dôrazom na súlad s ostatnými službami a procesným
zabezpečením zriaďovania, prevádzky a využívaním novej služby alebo aplikácie
  • Konzultuje so zákazníkom, resp. predajcom ďalšie požiadavky a sumarizuje vstupné podklady.
  • Koordinuje aktivity v rámci zvereného projektu spolu s ostatnými členmi projektového tímu, sleduje plnenie čiastkových a celkových úloh.
  • Spracováva vstupné informácie k vypracovaniu projektu (analýzy a porovnania).
  • Spracováva časový rozvrh realizácie projektu a náklady s ním spojené.
  • Zodpovedá za včasnosť, koncepčnosť, kompletnosť a správnosť predloženého návrhu projektu po stránke finančnej a technologickej.
  • Vedie administratívu súvisiacu so zákazníkom a projektovú administrativu.
  • Vypracováva podklady pre obchodné ponuky a konzultuje ich so svojim priamym nadriadeným.
  • Pravidelne informuje o priebehu projektov zainteresovaných členov projektového tímu a oddelenia priameho predaja.
  • Vytvára a spracováva reporty súvisiace s projektom alebo pridelenými produktami a aplikáciami.
  • Zodpovedá za efektívnu spoluprácu s partnerskými spoločnosťami a internými oddeleniami.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Požadovaná prax

Telekomunikácie, IT, Projektový manažment
3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Skúsenosti s vedením projektových tímov, prípravou technických projektov
  • Skúsenosti s prácou s B2B zákazníkom
  • Orientácia v Telco produktoch
  • Prozákaznícky prístup
  • Schopnosť viesť ľudí
  • Aktívne počúvanie

Informácie o výberovom konaní

Prvý krok je Vaše rozhodnutie a klik na „chcem túto prácu“. Potom stačí už len vyplniť dotazník a pripojiť životopis.
Každý z Vás dostane od nás odpoveď buď e-mailom alebo telefonicky.

Tešíme sa na Vaše reakcie!


Chcem túto prácu

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

S vyše 2,7 mil. zákazníkov sme najväčším mobilným operátorom na Slovensku a lídrom v poskytovaní telekomunikačných služieb. V minulosti sme ako prví predstavili prelomové inovácie na trhu - mobil za korunu, nekonečné hovory, či 24-hodinovú zákaznícku linku a plánujeme v tom pokračovať.

V prvom rade sme však starostlivý, zodpovedný a ľudský zamestnávateľ, a preto hľadáme rovnakých ľudí do nášho tímu. U nás budete od prvého dňa plnohodnotnou súčasťou firmy a našej komunity. Záleží nám na spoločnosti, v ktorej pôsobíme, vnímame svoju zodpovednosť voči nej, a preto sa angažujeme vo verejnoprospešných aktivitách. Pomáhame nášmu okoliu cez Nadáciu Orange, podporujeme mimovládne organizácie a tiež aktívnych jednotlivcov. Prostredníctvom týchto aktivít sa snažíme meniť svet na lepšie miesto pre všetkých.

Záleží nám na tom, aby sa u nás každý cítil dobre. Veríme, že zamestnanie nie je len o hodnote, ktorú prinášate firme Vy, no i o tej, ktorú prináša firma Vám. Váš rozvoj je pre nás rovnako dôležitý ako pre Vás, preto Vás v ňom budeme podporovať.

Sme hrdí na to, že sme starostlivý a zodpovedný zamestnávateľ. Pokiaľ Vás naša pozícia zaujala a zdieľate s nami rovnaké hodnoty, budeme sa tešiť na Váš životopis

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Telekomunikácie
ID: 2282960  Dátum zverejnenia: 9.10.2015  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou