Workforce Specialist

Podrobné informácie
Miesto práce
okres Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
1.4.2015
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

  • Zabezpečuje čo najoptimálnejšie rozdelenie pracovníkov Call Centier do pracovných zmien, s cieľom maximálne efektívneho využitia ľudských zdrojov a pracovných miest.
  • Analyzuje a plánuje objemy práce na základe histrorického vývoja a aktuálnych prevádzkových požiadaviek a možností.
  • Práca s aplikáciami na plánovanie, organizovanie, koordináciu a reportovanie prevádzky Call Centier (Workforce management, Hyperion, CC plus, Dochádzka, atď.)
  • Vytvára, analyzuje a vyhodnocuje typy rozvrhov zmenových prevádzok na úseku CS.
  • Navrhuje optimálne rozdelenie zamestnancov do pracovných zmien.
  • Vytvára podrobné analýzy, reporty a štatistiky pre potreby manažérov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

technické, príp. ekonomické zameranie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Požadovaná prax

zákaznícky servis, výhodou sú skúsenosti s plánovaním prevádzky
2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • min. 2 roky praxe v oblasti zákazníckeho servisu
  • výhodou sú skúsenosti s plánovaním prevádzky call centra
  • MS Office na pokročilej úrovni
  • znalosť ANJ na aktívnej úrovni
  • znalosť/orientácia v Zákonníku práce v súvislosti so zmenovou prevádzkou
  • analytické myslenie a org. schopnosti
  • komunikatívnosť
  • flexibilita a proaktívny prístup k riešeniu pracovných úloh
  • zvládnutý time-management a schopnosť stanovenia si priorít

Informácie o výberovom konaní

Prvý krok je Vaše rozhodnutie a klik na „chcem túto prácu“. Potom stačí už len vyplniť dotazník a pripojiť životopis.
Každý z Vás dostane od nás odpoveď buď e-mailom alebo telefonicky.

Tešíme sa na Vaše reakcie!


Chcem túto prácu

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

S vyše 2,7 mil. zákazníkov sme najväčším mobilným operátorom na Slovensku a lídrom v poskytovaní telekomunikačných služieb. V minulosti sme ako prví predstavili prelomové inovácie na trhu - mobil za korunu, nekonečné hovory, či 24-hodinovú zákaznícku linku a plánujeme v tom pokračovať.

V prvom rade sme však starostlivý, zodpovedný a ľudský zamestnávateľ, a preto hľadáme rovnakých ľudí do nášho tímu. U nás budete od prvého dňa plnohodnotnou súčasťou firmy a našej komunity. Záleží nám na spoločnosti, v ktorej pôsobíme, vnímame svoju zodpovednosť voči nej, a preto sa angažujeme vo verejnoprospešných aktivitách. Pomáhame nášmu okoliu cez Nadáciu Orange, podporujeme mimovládne organizácie a tiež aktívnych jednotlivcov. Prostredníctvom týchto aktivít sa snažíme meniť svet na lepšie miesto pre všetkých.

Záleží nám na tom, aby sa u nás každý cítil dobre. Veríme, že zamestnanie nie je len o hodnote, ktorú prinášate firme Vy, no i o tej, ktorú prináša firma Vám. Váš rozvoj je pre nás rovnako dôležitý ako pre Vás, preto Vás v ňom budeme podporovať.

Sme hrdí na to, že sme starostlivý a zodpovedný zamestnávateľ. Pokiaľ Vás naša pozícia zaujala a zdieľate s nami rovnaké hodnoty, budeme sa tešiť na Váš životopis

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Telekomunikácie
ID: 2000482  Dátum zverejnenia: 3.2.2015  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou