Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Assistant/Office Manager
Opposite s.r.o.
Miesto práce
Štefanovičova 8, Bratislava
Štefanovičova 8, Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, živnosť
skrátený úväzok, živnosť
Termín nástupu
28.07.2017
28.07.2017
Mzdové podmienky (brutto)
600 - 800 EUR / dohodou
600 - 800 EUR / dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do našej mladej IT firmy hľadáme office managera/assistenta, ktorý by pomáhal CEO s aktivitami spojenými s fungovaním a rozširovaním firmy, konkrétnejšie:
- Vyhľadávanie nových uchádzačov, telefonická komunikácia a organizácia interview
- Reprezentácia spoločnosti na veľtrhoch a akciách, príprava prezentácií
- Starostlivosť o administráciu spojenú s vedením firmy
- Pomoc pri zariadení a fungovaní nových kancelárskych priestorov
- Udržiavanie obsahu a identity na sociálnych mediách
- Organizácia spoločných tímových aktivít
- Podpora a komunikácia s časťou tímu, ktorá je v Rakúsku (anlgičtina, príp. nemčina potrebná)
- Vyhľadávanie nových uchádzačov, telefonická komunikácia a organizácia interview
- Reprezentácia spoločnosti na veľtrhoch a akciách, príprava prezentácií
- Starostlivosť o administráciu spojenú s vedením firmy
- Pomoc pri zariadení a fungovaní nových kancelárskych priestorov
- Udržiavanie obsahu a identity na sociálnych mediách
- Organizácia spoločných tímových aktivít
- Podpora a komunikácia s časťou tímu, ktorá je v Rakúsku (anlgičtina, príp. nemčina potrebná)
Zamestnanecké výhody, benefity
- Spoločné tímové aktivity na Slovensku a v Rakúsku
- Príjemný kolektív
- Flexibilná pracovná doba
- Práca v medzinárodnom start-up prostredí
- Príjemný kolektív
- Flexibilná pracovná doba
- Práca v medzinárodnom start-up prostredí
Informácie o výberovom konaní
Prosím zasielať min. štruktúrovaný životopis. Doplňujúce informácie ohľadom záujmu sú vítané.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Personalistika - Základy
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Zodpovednosť
- Zmysel pre detail
- Príjemné vystupovanie
- Dochvíľnosť
- Pozitívny prístup
- Zmysel pre detail
- Príjemné vystupovanie
- Dochvíľnosť
- Pozitívny prístup
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme mladá IT firma so zameraním na kompletné riešenia mobilných aplikácií, cloudových služieb a consulting. Pracujemene na niekoľkých zaujímavých zahraničných projektoch pre mobilných operátorov, od Nového Zélandu po Rakúsko. Pohybujeme sa aj na slovenskej startup-ovej scéne, na ktorej sme v minulosti mali vlasntný projekt. Sme mladý kreatívny kolektív, ktorý sa snaží držať krok s najmodernejšími technológiami a zakladá si na dobrých tímových vzťahoch.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3073061
Dátum zverejnenia: 7.7.2017
2017-07-07
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent, HR asistent, Office manager Spoločnosť: Opposite s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 600 - 800 EUR / dohodou