Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Technik servisnej podpory
Operačné stredisko záchrannej zdravotnej služby Slovenskej republiky
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Support a správa približne 50 PC v prostredí MS Windows
- Práca na riešeniach zo všetkých sfér IT
- Dôraz na základnú znalosť Microsoft prostredia (Active directory, DHCP / DNS, Exchange, WSUS,...)
- Samostatné riešenie problémov
- Práca na riešeniach zo všetkých sfér IT
- Dôraz na základnú znalosť Microsoft prostredia (Active directory, DHCP / DNS, Exchange, WSUS,...)
- Samostatné riešenie problémov
Zamestnanecké výhody, benefity
- Mladý, dynamický kolektív
- Stabilita organizácie s perspektívou dlhodobej spolupráce
- Pohyblivý pracovný čas
- Možnosť odborného rastu
- Stabilita organizácie s perspektívou dlhodobej spolupráce
- Pohyblivý pracovný čas
- Možnosť odborného rastu
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás naša ponuka zaujala, svoje žiadosti doložené životopisom zasielajte na emailovú adresu:
[email protected]
[email protected]
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
IT
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)
Ostatné znalosti
Microsoft Windows - Expert
UNIX/Linux - Základy
Administrácia Windows serverov - Základy
Administrácia LAN/WAN - Základy
Klient/server administrácia - Základy
UNIX/Linux - Základy
Administrácia Windows serverov - Základy
Administrácia LAN/WAN - Základy
Klient/server administrácia - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Znalosť SW aj HW
- Schopnosť učiť sa nové veci
- Adaptabilita novým trendom
- Rozhľadenosť v širokom spektre IT
- Thinking out of the box
- Schopnosť učiť sa nové veci
- Adaptabilita novým trendom
- Rozhľadenosť v širokom spektre IT
- Thinking out of the box
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Operačné stredisko záchrannej zdravotnej služby Slovenskej republiky (ďalej len OS ZZS SR) zabezpečuje prostredníctvom 8 krajských operačných stredísk záchrannej zdravotnej služby príjem tiesňového volania na linke tiesňového volania 155 (ďalej len LTV 155). Predmetom činnosti OS ZZS SR je riadenie, koordinácia a vyhodnocovanie činnosti záchrannej zdravotnej služby pri poskytovaní neodkladnej zdravotnej starostlivosti. Zabezpečenie nepretržitého príjmu, spracovania, vyhodnotenia a realizácie odozvy na LTV 155 v prípade, keď je alebo môže byť závažne ohrozené zdravie alebo život ľudí na území Slovenskej republiky alebo pri poskytovaní cezhraničnej starostlivosti. OS ZZS SR zabezpečuje technické podmienky na telekomunikačné prepojenie a prenos informácií s poskytovateľmi ZZS a ostatnými zložkami integrovaného záchranného systému. Ďalšou povinnosťou OS ZZS SR je aj zabezpečenie dokumentácie príjmu, spracovania, vyhodnotenia tiesňového volania a realizácie odozvy na tiesňové volanie 20 rokov odo dňa jeho vzniku a uchovávať zvukový záznam príjmu tiesňového volania a realizácie odozvy na tiesňové volanie 20 rokov odo dňa vzniku.
Podrobnejšie informácie nájdete na našom webovom sídle www.155.sk.
Podrobnejšie informácie nájdete na našom webovom sídle www.155.sk.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 1713063
Dátum zverejnenia: 14.4.2014
2014-04-14
lokalita: Bratislava Pozícia: IT/Technical Support Specialist, Servisný technik, Správca informačného systému, Správca počítačovej siete, Systémový administrátor Spoločnosť: Operačné stredisko záchrannej zdravotnej služby Slovenskej republiky