Можливість для людей з України
Logo OMNIUM s.r.o.

Asistent/ka riaditeľa / Office Manager - zodpovedajte za plynulý chod kancelárie a zastávajte kľúčovú úlohu v riadení každodenných operácií.

OMNIUM s.r.o.

Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
1.6.2024
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 200 EUR/mesiacPlatové ohodnotenie závisí od skúseností uchádzača. Benefity a zaujímavý motivačný program (okrem hrubej mzdy aj provízny systém odmieňania).

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Chceš dynamickú prácu plnú výziev a príležitostí? Pridaj sa k nám!

Máš rád/rada, keď sa každý deň odlišuje od toho predchádzajúceho a každú výzvy berieš ako príležitosť sa niečo nové naučiť? Naše očakávania sú vysoké, ale podporíme ťa od samého začiatku a ak ti aj chýba nejaká dovednosť z nižšie uvedených, radi ti pomôžeme v zaškolení!

Ako vyzerá denná agenda na tejto pozícii?

  • Zabezpečovanie všetkého potrebného podľa pokynov vedenia
  • Komunikácia s našimi odberateľmi, dopravcami, skladom a klientmi – vždy s úsmevom
  • Organizovanie termínov stretnutí a rýchle riešenie nečakaných problémov s odberateľmi, dopravcami a skladom
  • Tvorba a evidencia zmlúv a faktúr – udržiavanie poriadku v papieroch
  • Vybavovanie požiadaviek klientov a spracovanie objednávok – žiadne dva dni nie sú rovnaké
  • Fakturácia a príprava podkladov pre účtovníctvo – aby všetko sedelo
  • Skladové hospodárstvo, mesačné štatistiky a spolupráca s tímom – spolu to zvládneme
  • Vyhľadávanie a príprava cenových ponúk – hľadanie najlepších riešení
  • Podpora pre ostatné oddelenia spoločnosti – sme tu jeden pre druhého

Čo je potrebné, aby si k nám zapadol/zapadla a na svojej pozícii bol/a úspešný/á:

  • Angličtina na úrovni minimálne B2
  • Vodičské oprávnenie
  • Samostatnosť v office work-flow a administratíve
  • Schopnosť komunikovať so zákazníkmi a koordinovať logistiku
  • Chuť učiť sa a rozširovať svoje know-how
  • Profesionálna skúsenosť v podobnej pozícii výhodou

Miesto výkonu práce: Bratislava - Nové Mesto.
Druh pracovného pomeru: TPP / živnosť, nadčasy a bonusy podľa dohody.
Termín nástupu: podľa dohody, prioritne od 1.6.2024.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Čo ponúkame: Plat 1200 - 2000 € (závisí od skúseností uchádzača), za pevný pracovný čas.
  • Možnosť home office podľa dohody.
  • Priateľskú atmosféru, prácu v príjemnom modernom prostredí.
  • Ďalej ponúkame:
    ​Dlhodobú spoluprácu
    ​Komplexné zaškolenie
    Benefity a zaujímavý motivačný program (okrem mzdy aj provízny systém odmieňania)
  • Možnosť pre vlastnú odbornú realizáciu
  • Samostatnosť
  • Služobný mobilný telefón a notebook

Informácie o výberovom konaní

Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať telefonicky za účelom dohodnutia si osobného pohovoru.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Fakturácia - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

Výhodou

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Si zodpovedný/á a samostatný/á, spoľahlivosť je tvoje druhé meno. Máš skvelé administratívne zručnosti a počítač (MS Office) nie je pre teba žiadnym strašiakom. Vieš, ako to chodí v tíme, a si vždy pripravený/á podať pomocnú ruku. Iniciatíva a proaktívny prístup sú pre teba samozrejmosťou. Ak si si teraz povedal/a "to som ja!", neváhaj a pridaj sa k nám!

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Úspešná obchodná spoločnosť s medzinárodným porfóliom hľadá kandidátku / kandidáta na pozíciu: Asistentka riaditeľa / Office Manager.

OMNIUM je mladá dynamická dovozno-vývozná spoločnosť, ktorá poskytuje služby viacerým klientom z potravinárskeho priemyslu v strednej Európe. Naše portfólio výrobkov zahŕňa predovšetkým ovocie/zeleninu, NFC, koncentráty, pyré, potravinársku chémiu a ďalšie. So sídlom v Bratislave na Slovensku ponúkame našim klientom riešenia šité na mieru zahŕňajúce všetky fázy dovozu alebo vývozu: nákup, námornú, leteckú, pozemnú prepravu, colné odbavenie, skladovanie a ďalšie, a to za flexibilných finančných podmienok.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
OMNIUM is a young dynamic import-export company serving multiple food industry clients in Central Europe. Our product portfolio includes primarily fruit/vegetables, NFCs, concentrates, purees, food chemistry and more. Based in Bratislava, Slovakia, we offer our clients tailor made solutions involving all stages of import or export: purchase, sea, air, terrestrial transport, customs clearance, warehouse storage, and more, under flexible financial terms.

Počet zamestnancov

3-4 zamestnanci

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Krištof Solotruk
E-mail: poslať životopis
ID: 4816541  Dátum zverejnenia: 7.5.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac