Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Customer Relations Manager
Miesto práce
Viedenská cesta 7, 851 01 Bratislava, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.03.2015
Mzdové podmienky (brutto)
900 EUR/mesiac, + nárast po skúšobnej dobe
Práca pre nás
OLYMPIC CASINO SLOVAKIA je dcérskou spoločnosťou Olympic Entertainment Group AS, ktorá je globálnym prevádzkovateľom kasín, hotelov a rezortov na Slovensku, Malte, Španielsku, Lotyšsku, Litve, Chorvátsku a Estónsku.
Poslaním firmy je poskytovať hosťom zákaznícky orientované, bezpečné a dôveryhodné prostredie na zábavu. Spoločnosť je licencovaným subjektom a je pod prísnou kontrolou Ministerstva financií SR, daňových úradov a inšpektorátov práce.
OLYMPIC CASINO SLOVAKIA získalo prestížne ocenenie Slovak Superbrands niekoľko rokov po sebe a najnovšie aj Superbrands 2023.
Zaradili sme sa tak do skupiny elitných značiek, ktoré predstavujú vzor úspešného rozvoja a neustáleho zvyšovania hodnoty značky. Ocenenie Superbrands je potvrdením našej kvality a povzbudením pre zákazníkov pri ich každodenných rozhodnutiach.
O udelení Superbrands Award rozhoduje expertná skupina s Brand Council na základe priekumu, zrealizovaného renomovanou agentúrou GfK. Členmi poroty sú uznávaní odborníci z oblasti marketingu, komunikácie a reklamy.
Poslaním firmy je poskytovať hosťom zákaznícky orientované, bezpečné a dôveryhodné prostredie na zábavu. Spoločnosť je licencovaným subjektom a je pod prísnou kontrolou Ministerstva financií SR, daňových úradov a inšpektorátov práce.
OLYMPIC CASINO SLOVAKIA získalo prestížne ocenenie Slovak Superbrands niekoľko rokov po sebe a najnovšie aj Superbrands 2023.
Zaradili sme sa tak do skupiny elitných značiek, ktoré predstavujú vzor úspešného rozvoja a neustáleho zvyšovania hodnoty značky. Ocenenie Superbrands je potvrdením našej kvality a povzbudením pre zákazníkov pri ich každodenných rozhodnutiach.
O udelení Superbrands Award rozhoduje expertná skupina s Brand Council na základe priekumu, zrealizovaného renomovanou agentúrou GfK. Členmi poroty sú uznávaní odborníci z oblasti marketingu, komunikácie a reklamy.
Vaša úloha
A PLÁNOVANIE
1. Správa a rozvoj systému na zbieranie informácií o zákazníkoch za účelom zabezpečenia existencie objektívnych informácií.
2. Zostavovanie plánov činnosti pre rôzne segmenty zákazníkov, s cieľom ovplyvňovať zákazníkov, aby uprednostňovali na trhu s hazardnými hrami a zábavou produkty a služby spoločnosti OLYMPIC CASINO SLOVAKIA.
3. Zostavovanie ročného rozpočtu pre aktivity v oblasti vzťahov so zákazníkmi (prostredníctvom mesačných rozpočtov).
4. V spolupráci s oddelením marketingu a predaja, plánovanie, analýza bonusových programov a akcií pre verných zákazníkov.
B ORGANIZÁCIA A IMPLEMENTÁCIA PROCESU MANAŽOVANIA VZŤAHOV SO ZÁKAZNÍKMI
1. Získavanie informácií o potrebách a požiadavkách na služby zo strany kľúčových zákazníkov.
2. Implementácia marketingovej politiky a politiky predaja vo vzťahu ku kľúčovým zákazníkom prostredníctvom:
• osobnej práce s kľúčovými zákazníkmi
• vernostného programu pre kľúčových zákazníkov
• vytvárania pozitívnej reputácie spoločnosti OLYMPIC CASINO SLOVAKIA a kasín vo všeobecnosti.
3. Zapájanie zamestnancov do vytvárania nápadov a dávania podnetov na udržanie kľúčových zákazníkov.
4. Spolupráca s oddelením marketingu a predaja hotelov, kde má OLYMPIC CASINO SLOVAKIA svoje priestory (alebo hotelov v blízkosti).
C OSOBNÁ PRÁCA S KĽÚČOVÝMI ZÁKAZNÍKMI
1. Koncipovanie osobných listov kľúčovým zákazníkom.
2. Informovanie kľúčových zákazníkov o večierkoch, turnajoch, podujatiach atď. Posielanie osobných pozvánok. Informovanie kľúčových zákazníkov o výhodách, napríklad pri použití bonusových bodov.
3. Vypočuť si, zaznamenať a nájsť riešenie pre všetky návrhy, problémy a sťažnosti kľúčových zákazníkov, a tieto osobne zodpovedať, vrátane návrhov, problémov a sťažností v súvislosti so zákazníckymi kartami.
4. Starostlivosť a zodpovednosť za fungovanie procesu systému Zlatých a Diamantových kariet.
5. Ponúkať kľúčovým zákazníkom lístky na kultúrne a športové podujatia v súlade s postupom a distribučnými pokynmi.
D ZASTUPOVANIE SPOLOČNOSTI PRI ROKOVANIACH A STRETNUTIACH
1. Zostavovanie príslušných informačných balíčkov pred stretnutiami.
2. Vytváranie a udržiavanie pozitívneho imidžu spoločnosti OLYMPIC CASINO SLOVAKIA a na všetkých stretnutiach, kontaktoch a informačných balíčkoch.
1. Správa a rozvoj systému na zbieranie informácií o zákazníkoch za účelom zabezpečenia existencie objektívnych informácií.
2. Zostavovanie plánov činnosti pre rôzne segmenty zákazníkov, s cieľom ovplyvňovať zákazníkov, aby uprednostňovali na trhu s hazardnými hrami a zábavou produkty a služby spoločnosti OLYMPIC CASINO SLOVAKIA.
3. Zostavovanie ročného rozpočtu pre aktivity v oblasti vzťahov so zákazníkmi (prostredníctvom mesačných rozpočtov).
4. V spolupráci s oddelením marketingu a predaja, plánovanie, analýza bonusových programov a akcií pre verných zákazníkov.
B ORGANIZÁCIA A IMPLEMENTÁCIA PROCESU MANAŽOVANIA VZŤAHOV SO ZÁKAZNÍKMI
1. Získavanie informácií o potrebách a požiadavkách na služby zo strany kľúčových zákazníkov.
2. Implementácia marketingovej politiky a politiky predaja vo vzťahu ku kľúčovým zákazníkom prostredníctvom:
• osobnej práce s kľúčovými zákazníkmi
• vernostného programu pre kľúčových zákazníkov
• vytvárania pozitívnej reputácie spoločnosti OLYMPIC CASINO SLOVAKIA a kasín vo všeobecnosti.
3. Zapájanie zamestnancov do vytvárania nápadov a dávania podnetov na udržanie kľúčových zákazníkov.
4. Spolupráca s oddelením marketingu a predaja hotelov, kde má OLYMPIC CASINO SLOVAKIA svoje priestory (alebo hotelov v blízkosti).
C OSOBNÁ PRÁCA S KĽÚČOVÝMI ZÁKAZNÍKMI
1. Koncipovanie osobných listov kľúčovým zákazníkom.
2. Informovanie kľúčových zákazníkov o večierkoch, turnajoch, podujatiach atď. Posielanie osobných pozvánok. Informovanie kľúčových zákazníkov o výhodách, napríklad pri použití bonusových bodov.
3. Vypočuť si, zaznamenať a nájsť riešenie pre všetky návrhy, problémy a sťažnosti kľúčových zákazníkov, a tieto osobne zodpovedať, vrátane návrhov, problémov a sťažností v súvislosti so zákazníckymi kartami.
4. Starostlivosť a zodpovednosť za fungovanie procesu systému Zlatých a Diamantových kariet.
5. Ponúkať kľúčovým zákazníkom lístky na kultúrne a športové podujatia v súlade s postupom a distribučnými pokynmi.
D ZASTUPOVANIE SPOLOČNOSTI PRI ROKOVANIACH A STRETNUTIACH
1. Zostavovanie príslušných informačných balíčkov pred stretnutiami.
2. Vytváranie a udržiavanie pozitívneho imidžu spoločnosti OLYMPIC CASINO SLOVAKIA a na všetkých stretnutiach, kontaktoch a informačných balíčkoch.
Naše očakávania
- očakávame aspoň ročnú prax v odbore budovania vzťahov so zákazníkmi
- schopnosť úspešne napĺňať a realizovať vytýčené ciele
- schopnosť samostatného rozhodovania
- ochota a schopnosť učiť sa
- plné pracovné nasadenie
- schopnosť úspešne napĺňať a realizovať vytýčené ciele
- schopnosť samostatného rozhodovania
- ochota a schopnosť učiť sa
- plné pracovné nasadenie
Ponúkame
- profesionálna príležitosť pracovať v prostredí dynamicky sa rozvíjajúcej, nadnárodnej spoločnosti pre ambicióznych a schopných zamestnancov
- široké možnosti sebarealizácie v danej problematike
- 13. plat
- stravné lístky v hodnote 4,-
- široké možnosti sebarealizácie v danej problematike
- 13. plat
- stravné lístky v hodnote 4,-
Informácie o výberovom konaní
Ide o zastupovanie počas materskej / rodičovskej dovolenky.
V prípade úspešného zapracovania sa, možnosť získať trvalý pracovný pomer.
Prosíme o zaslanie životopisu a motivačného listu na uvedený kontakt.
Vyhradzujeme si právo odpovedať len vyhovujúcim kandidátom. Pohovory sa uskutočnia v Bratislave.
V prípade úspešného zapracovania sa, možnosť získať trvalý pracovný pomer.
Prosíme o zaslanie životopisu a motivačného listu na uvedený kontakt.
Vyhradzujeme si právo odpovedať len vyhovujúcim kandidátom. Pohovory sa uskutočnia v Bratislave.
ID: 2025664
Dátum zverejnenia: 24.2.2015
2015-02-24
lokalita: Bratislava Pozícia: PR manažér Spoločnosť: OLYMPIC CASINO SLOVAKIA s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 900 EUR/mesiac, + nárast po skúšobnej dobe