Customer Relations Manager

Miesto práce
Viedenská cesta 7, 851 01 Bratislava, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.03.2015
Mzdové podmienky (brutto)
900 EUR/mesiac, + nárast po skúšobnej dobe

Práca pre nás

OLYMPIC CASINO SLOVAKIA je dcérskou spoločnosťou Olympic Entertainment Group AS, ktorá je globálnym prevádzkovateľom kasín, hotelov a rezortov na Slovensku, Malte, Španielsku, Lotyšsku, Litve, Chorvátsku a Estónsku.

Poslaním firmy je poskytovať hosťom zákaznícky orientované, bezpečné a dôveryhodné prostredie na zábavu. Spoločnosť je licencovaným subjektom a je pod prísnou kontrolou Ministerstva financií SR, daňových úradov a inšpektorátov práce.

OLYMPIC CASINO SLOVAKIA získalo prestížne ocenenie Slovak Superbrands niekoľko rokov po sebe a najnovšie aj Superbrands 2023.
Zaradili sme sa tak do skupiny elitných značiek, ktoré predstavujú vzor úspešného rozvoja a neustáleho zvyšovania hodnoty značky. Ocenenie Superbrands je potvrdením našej kvality a povzbudením pre zákazníkov pri ich každodenných rozhodnutiach.
O udelení Superbrands Award rozhoduje expertná skupina s Brand Council na základe priekumu, zrealizovaného renomovanou agentúrou GfK. Členmi poroty sú uznávaní odborníci z oblasti marketingu, komunikácie a reklamy.

Vaša úloha

A PLÁNOVANIE
1. Správa a rozvoj systému na zbieranie informácií o zákazníkoch za účelom zabezpečenia existencie objektívnych informácií.
2. Zostavovanie plánov činnosti pre rôzne segmenty zákazníkov, s cieľom ovplyvňovať zákazníkov, aby uprednostňovali na trhu s hazardnými hrami a zábavou produkty a služby spoločnosti OLYMPIC CASINO SLOVAKIA.
3. Zostavovanie ročného rozpočtu pre aktivity v oblasti vzťahov so zákazníkmi (prostredníctvom mesačných rozpočtov).
4. V spolupráci s oddelením marketingu a predaja, plánovanie, analýza bonusových programov a akcií pre verných zákazníkov.

B ORGANIZÁCIA A IMPLEMENTÁCIA PROCESU MANAŽOVANIA VZŤAHOV SO ZÁKAZNÍKMI
1. Získavanie informácií o potrebách a požiadavkách na služby zo strany kľúčových zákazníkov.
2. Implementácia marketingovej politiky a politiky predaja vo vzťahu ku kľúčovým zákazníkom prostredníctvom:
• osobnej práce s kľúčovými zákazníkmi
• vernostného programu pre kľúčových zákazníkov
• vytvárania pozitívnej reputácie spoločnosti OLYMPIC CASINO SLOVAKIA a kasín vo všeobecnosti.
3. Zapájanie zamestnancov do vytvárania nápadov a dávania podnetov na udržanie kľúčových zákazníkov.
4. Spolupráca s oddelením marketingu a predaja hotelov, kde má OLYMPIC CASINO SLOVAKIA svoje priestory (alebo hotelov v blízkosti).

C OSOBNÁ PRÁCA S KĽÚČOVÝMI ZÁKAZNÍKMI
1. Koncipovanie osobných listov kľúčovým zákazníkom.
2. Informovanie kľúčových zákazníkov o večierkoch, turnajoch, podujatiach atď. Posielanie osobných pozvánok. Informovanie kľúčových zákazníkov o výhodách, napríklad pri použití bonusových bodov.
3. Vypočuť si, zaznamenať a nájsť riešenie pre všetky návrhy, problémy a sťažnosti kľúčových zákazníkov, a tieto osobne zodpovedať, vrátane návrhov, problémov a sťažností v súvislosti so zákazníckymi kartami.
4. Starostlivosť a zodpovednosť za fungovanie procesu systému Zlatých a Diamantových kariet.
5. Ponúkať kľúčovým zákazníkom lístky na kultúrne a športové podujatia v súlade s postupom a distribučnými pokynmi.

D ZASTUPOVANIE SPOLOČNOSTI PRI ROKOVANIACH A STRETNUTIACH
1. Zostavovanie príslušných informačných balíčkov pred stretnutiami.
2. Vytváranie a udržiavanie pozitívneho imidžu spoločnosti OLYMPIC CASINO SLOVAKIA a na všetkých stretnutiach, kontaktoch a informačných balíčkoch.

Naše očakávania

- očakávame aspoň ročnú prax v odbore budovania vzťahov so zákazníkmi
- schopnosť úspešne napĺňať a realizovať vytýčené ciele
- schopnosť samostatného rozhodovania
- ochota a schopnosť učiť sa
- plné pracovné nasadenie

Ponúkame

- profesionálna príležitosť pracovať v prostredí dynamicky sa rozvíjajúcej, nadnárodnej spoločnosti pre ambicióznych a schopných zamestnancov
- široké možnosti sebarealizácie v danej problematike
- 13. plat
- stravné lístky v hodnote 4,-

Informácie o výberovom konaní

Ide o zastupovanie počas materskej / rodičovskej dovolenky.
V prípade úspešného zapracovania sa, možnosť získať trvalý pracovný pomer.

Prosíme o zaslanie životopisu a motivačného listu na uvedený kontakt.

Vyhradzujeme si právo odpovedať len vyhovujúcim kandidátom. Pohovory sa uskutočnia v Bratislave.
ID: 2025664  Dátum zverejnenia: 24.2.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 900 EUR/mesiac, + nárast po skúšobnej dobe