Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka generálneho riaditeľa
Miesto práce
Viedenská cesta 7, 851 01 Bratislava, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
850 EUR/mesiac
Práca pre nás
OLYMPIC CASINO SLOVAKIA je dcérskou spoločnosťou Olympic Entertainment Group AS, ktorá je globálnym prevádzkovateľom kasín, hotelov a rezortov na Slovensku, Malte, Španielsku, Lotyšsku, Litve, Chorvátsku a Estónsku.
Poslaním firmy je poskytovať hosťom zákaznícky orientované, bezpečné a dôveryhodné prostredie na zábavu. Spoločnosť je licencovaným subjektom a je pod prísnou kontrolou Ministerstva financií SR, daňových úradov a inšpektorátov práce.
OLYMPIC CASINO SLOVAKIA získalo prestížne ocenenie Slovak Superbrands niekoľko rokov po sebe a najnovšie aj Superbrands 2023.
Zaradili sme sa tak do skupiny elitných značiek, ktoré predstavujú vzor úspešného rozvoja a neustáleho zvyšovania hodnoty značky. Ocenenie Superbrands je potvrdením našej kvality a povzbudením pre zákazníkov pri ich každodenných rozhodnutiach.
O udelení Superbrands Award rozhoduje expertná skupina s Brand Council na základe priekumu, zrealizovaného renomovanou agentúrou GfK. Členmi poroty sú uznávaní odborníci z oblasti marketingu, komunikácie a reklamy.
Poslaním firmy je poskytovať hosťom zákaznícky orientované, bezpečné a dôveryhodné prostredie na zábavu. Spoločnosť je licencovaným subjektom a je pod prísnou kontrolou Ministerstva financií SR, daňových úradov a inšpektorátov práce.
OLYMPIC CASINO SLOVAKIA získalo prestížne ocenenie Slovak Superbrands niekoľko rokov po sebe a najnovšie aj Superbrands 2023.
Zaradili sme sa tak do skupiny elitných značiek, ktoré predstavujú vzor úspešného rozvoja a neustáleho zvyšovania hodnoty značky. Ocenenie Superbrands je potvrdením našej kvality a povzbudením pre zákazníkov pri ich každodenných rozhodnutiach.
O udelení Superbrands Award rozhoduje expertná skupina s Brand Council na základe priekumu, zrealizovaného renomovanou agentúrou GfK. Členmi poroty sú uznávaní odborníci z oblasti marketingu, komunikácie a reklamy.
Vaša úloha
Asistentka zabezpečuje administratívne činnosti spojené s prevádzkou kancelárie riaditeľa a podporuje prácu manažmentu. Zodpovedá sa generálnemu riaditeľovi.
Náplň práce:
• administratívne činnosti spojené s prevádzkou kancelárie (príprava a obstarávanie podkladov alebo potrebných dokumentov napr. OR SR)
• aktualizácie dát, archivácia dokumentov
• vybavovanie telefonátov, privítanie návštev a príprava občerstvenia (káva)
• vybavovanie poštovej a emailovej korešpondencie: príjem, triedenie, distribuovanie, odpovedanie
• vedenie kalendára riaditeľa, asistencia pri príprave rokovaní, služobných ciest
• organizácie rokovaní a porád manažmentu, účasť na nich, príprava zápisníc
• zabezpečenie služobných ciest (komunikácia s organizátorom, rezervovanie hotelov, leteniek, prepravy) pre potreby zamestnancov riaditeľstva
• zodpovednosť za dostatočný stav kancelárskych potrieb a občerstvenia
• spolupráca naprieč oddeleniami, podpora práce manažmentu, komunikácia s manažmentom a centrálou v zahraničí
• spracovávanie štatistík v Exceli pre vedenie spoločnosti
• spracovávanie a analýza účtovných / finančných údajov a dokladov, ich reportovanie – HOTOVOSTNÉ VYDAJE, SLUŽOBNÉ CESTY riaditeľa
Ďalšie činnosti:
• obsluhovanie zariadení (kopírka, skener a pod.)
• vyhľadávanie informácií, zisťovanie kontaktov
Pozíciu obsadzujeme pre zastupovanie počas materskej dovolenky. Avšak, vzhľadom na dynamický rozvoj firmy, je možnosť získať trvalý pracovný úväzok.
Náplň práce:
• administratívne činnosti spojené s prevádzkou kancelárie (príprava a obstarávanie podkladov alebo potrebných dokumentov napr. OR SR)
• aktualizácie dát, archivácia dokumentov
• vybavovanie telefonátov, privítanie návštev a príprava občerstvenia (káva)
• vybavovanie poštovej a emailovej korešpondencie: príjem, triedenie, distribuovanie, odpovedanie
• vedenie kalendára riaditeľa, asistencia pri príprave rokovaní, služobných ciest
• organizácie rokovaní a porád manažmentu, účasť na nich, príprava zápisníc
• zabezpečenie služobných ciest (komunikácia s organizátorom, rezervovanie hotelov, leteniek, prepravy) pre potreby zamestnancov riaditeľstva
• zodpovednosť za dostatočný stav kancelárskych potrieb a občerstvenia
• spolupráca naprieč oddeleniami, podpora práce manažmentu, komunikácia s manažmentom a centrálou v zahraničí
• spracovávanie štatistík v Exceli pre vedenie spoločnosti
• spracovávanie a analýza účtovných / finančných údajov a dokladov, ich reportovanie – HOTOVOSTNÉ VYDAJE, SLUŽOBNÉ CESTY riaditeľa
Ďalšie činnosti:
• obsluhovanie zariadení (kopírka, skener a pod.)
• vyhľadávanie informácií, zisťovanie kontaktov
Pozíciu obsadzujeme pre zastupovanie počas materskej dovolenky. Avšak, vzhľadom na dynamický rozvoj firmy, je možnosť získať trvalý pracovný úväzok.
Naše očakávania
- aktívna znalosť angličtiny je MUST
- aktívny prístup k práci, samostatnosť, dynamickosť
- komunikačné a organizačné schopnosti
- schopnosť úspešne realizovať stanovené úlohy
- schopnosť samostatného rozhodovania
- ochota a schopnosť učiť sa (napr. účtovné operácie a personalistické činnosti)
- plné pracovné nasadenie
- aktívny prístup k práci, samostatnosť, dynamickosť
- komunikačné a organizačné schopnosti
- schopnosť úspešne realizovať stanovené úlohy
- schopnosť samostatného rozhodovania
- ochota a schopnosť učiť sa (napr. účtovné operácie a personalistické činnosti)
- plné pracovné nasadenie
Ponúkame
- profesionálna príležitosť pracovať v prostredí dynamicky sa rozvíjajúcej, nadnárodnej spoločnosti pre ambicióznych a schopných zamestnancov
- široký záber činností a pestrosť pracovných dní
- účasť na vedení spoločnosti
- aktívne participovanie na aktivitách manažmentu spoločnosti
- 13. plat
- stravné lístky v hodnote 4,- € (zamestnanec platí 1,30 €)
- široký záber činností a pestrosť pracovných dní
- účasť na vedení spoločnosti
- aktívne participovanie na aktivitách manažmentu spoločnosti
- 13. plat
- stravné lístky v hodnote 4,- € (zamestnanec platí 1,30 €)
Informácie o výberovom konaní
Prosíme o zaslanie životopisu a motivačného listu na uvedený kontakt.
Vyhradzujeme si právo odpovedať len vyhovujúcim kandidátom. Pohovory sa uskutočnia v Bratislave.
Vyhradzujeme si právo odpovedať len vyhovujúcim kandidátom. Pohovory sa uskutočnia v Bratislave.
ID: 1914790
Dátum zverejnenia: 19.10.2015
2015-10-19
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent, Sekretárka Spoločnosť: OLYMPIC CASINO SLOVAKIA s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 850 EUR/mesiac