Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívna pracovníčka/pokladní pre predajňu - Pezinok
OKAY Slovakia, spol. s r.o.
Miesto práce
okres Pezinok
okres Pezinok
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vašou pracovnou náplňou bude:
- markovanie tovaru na pokladni
- dojednávanie splátkových zmluv
- administrativa súvisiaca s prevádzkou predajne (pošta, tlač cenoviek, vedenie dokumentácie predajne)
- doplnkový predaj
- podpora pre zákazníkov, ktorí potrebujú poradiť pri výbere a nákupe elektrospotrebičov
- zlepšovať vzhľad, funkčnosť a atraktivitu zvereného úseku predajne
- markovanie tovaru na pokladni
- dojednávanie splátkových zmluv
- administrativa súvisiaca s prevádzkou predajne (pošta, tlač cenoviek, vedenie dokumentácie predajne)
- doplnkový predaj
- podpora pre zákazníkov, ktorí potrebujú poradiť pri výbere a nákupe elektrospotrebičov
- zlepšovať vzhľad, funkčnosť a atraktivitu zvereného úseku predajne
Zamestnanecké výhody, benefity
Ponúkame:
- perspektívne a atraktívne zamestnanie v profesionálnom tíme
- moderné zázemie silnej spoločnosti
- motivujúce finančné ohodnotenie
- pravidelné vzdelávanie v oblasti elektrospotrebičov a zákazníckeho servisu, čo využijete v pracovnom i osobnom živote
- perspektívne a atraktívne zamestnanie v profesionálnom tíme
- moderné zázemie silnej spoločnosti
- motivujúce finančné ohodnotenie
- pravidelné vzdelávanie v oblasti elektrospotrebičov a zákazníckeho servisu, čo využijete v pracovnom i osobnom živote
Informácie o výberovom konaní
Pokiaľ Vás naša ponuka zaujala, pošlite nám prosím profesný štrukturovaný životopis s prípadnou aktuálnou fotografiou.
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Údaje, ktoré nám poskytnete starostlivo posúdime a spracujeme v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov.
Kontaktovať budeme len vyhovujúcich uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Údaje, ktoré nám poskytnete starostlivo posúdime a spracujeme v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov.
Kontaktovať budeme len vyhovujúcich uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Vzdelanie v odbore
Obchod, administrativa
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požadujeme:
- dobré komunikačné schopnosti, reprezentatívne vystupovanie
- minimálne SŠ vzdelanie
- minimálne 1 ročnú prax priamo v obchodnej prevádzke
- orientáciu na zákazníka
- pozitívne myslenie
- príjemné vystupovanie
- dobré komunikačné schopnosti, reprezentatívne vystupovanie
- minimálne SŠ vzdelanie
- minimálne 1 ročnú prax priamo v obchodnej prevádzke
- orientáciu na zákazníka
- pozitívne myslenie
- príjemné vystupovanie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Okay je popredným predajcom elektrospotrebičov a nábytku. Máme viac ako 130 predajní po celej Českej republike a Slovensku a stále rastúci e-shop.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 3050634
Dátum zverejnenia: 9.5.2017
2017-05-09
lokalita: okres Pezinok Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: OKAY Slovakia, spol. s r.o.