Administratívna pracovníčka/pokladní pre našu predajňu - Senica

OKAY Slovakia, spol. s r.o.

Miesto práce
okres Senica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Vašou pracovnou náplňou bude:
- markovanie tovaru na pokladni
- dojednávanie splátkových zmluv
- administrativa súvisiaca s prevádzkou predajne (pošta, tlač cenoviek, vedenie dokumentácie predajne)
- doplnkový predaj
- podpora pre zákazníkov, ktorí potrebujú poradiť pri výbere a nákupe elektrospotrebičov
- zlepšovať vzhľad, funkčnosť a atraktivitu zvereného úseku predajne

Zamestnanecké výhody, benefity

Ponúkame:
- perspektívne a atraktívne zamestnanie v profesionálnom tíme
- moderné zázemie silnej spoločnosti
- motivujúce finančné ohodnotenie
- pravidelné vzdelávanie v oblasti elektrospotrebičov a zákazníckeho servisu, čo využijete v pracovnom i osobnom živote

Informácie o výberovom konaní

Pokiaľ Vás naša ponuka zaujala, pošlite nám prosím Váš životopis s prípadnou aktuálnou fotografiou.

Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Údaje, ktoré nám poskytnete starostlivo posúdime a spracujeme v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Vzdelanie v odbore

Obchod, administrativa

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Požadujeme:
- dobré komunikačné schopnosti, reprezentatívne vystupovanie
- minimálne SŠ vzdelanie
- minimálne 1 ročnú prax priamo v obchodnej prevádzke
- orientáciu na zákazníka
- pozitívne myslenie
- príjemné vystupovanie

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Okay je popredným predajcom elektrospotrebičov a nábytku. Máme viac ako 130 predajní po celej Českej republike a Slovensku a stále rastúci e-shop.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov
ID: 2935370  Dátum zverejnenia: 17.2.2017