Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/ka nákupného oddelenia
OKAY Slovakia, spol. s r.o.
Miesto práce
Krajná 86, Bratislava, Bratislavský kraj
Krajná 86, Bratislava, Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
bude upresnený na personálnom pohovore
bude upresnený na personálnom pohovore
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- príprava podkladov na pravidelné stretnutia s dodávateľmi a taktiež na zalistovanie nových výrobkov od sortimentových manažérov,
- príjem a vybavovanie telefonátov, e-mailov smerujúcich na nákupné oddelenie,
- administratívne práce spojené so zabezpečením plynulého chodu oddelenia
- organizovanie schôdzok s dodávateľmi,
- pomoc pri riešení problémov z predajní týkajúcich sa oddelenia nákupu,
- príjem a vybavovanie telefonátov, e-mailov smerujúcich na nákupné oddelenie,
- administratívne práce spojené so zabezpečením plynulého chodu oddelenia
- organizovanie schôdzok s dodávateľmi,
- pomoc pri riešení problémov z predajní týkajúcich sa oddelenia nákupu,
Zamestnanecké výhody, benefity
- perspektívne zamestnanie v profesionálnom tíme s možnosťou kariérneho rastu
- moderné zázemie silnej spoločnosti
- motivujúce finančné ohodnotenie
- moderné zázemie silnej spoločnosti
- motivujúce finančné ohodnotenie
Informácie o výberovom konaní
Pokiaľ Vás naša pracovná ponuka zaujala, zašlite nám svoj profesijný životopis spolu s fotografiou. Do predmetu správy prosím uveďte presný názov pozície. Pre viac informácii určite navštívte naše stránky na http://kariera.okay.cz/
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Údaje, ktoré nám poskytnete starostlivo posúdime a spracujeme v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov.
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
Ďakujeme za pochopenie.
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Údaje, ktoré nám poskytnete starostlivo posúdime a spracujeme v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov.
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- máte minimálne SŠ vzdelanie
- máte aspoň 1 rok prax v oblasti administratívy
- veľmi dobre zvládate prácu s excelom
- vyznačujete sa dobrými organizačnými schopnosťami, vysokou mierou samostatnosti, vysokým pracovným nasadením a časovou flexibilitou
- máte aspoň 1 rok prax v oblasti administratívy
- veľmi dobre zvládate prácu s excelom
- vyznačujete sa dobrými organizačnými schopnosťami, vysokou mierou samostatnosti, vysokým pracovným nasadením a časovou flexibilitou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Okay je popredným predajcom elektrospotrebičov a nábytku. Máme viac ako 130 predajní po celej Českej republike a Slovensku a stále rastúci e-shop.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 2430520
Dátum zverejnenia: 10.2.2016
2016-02-10
lokalita: Krajná 86, Bratislava, Bratislavský kraj Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent Spoločnosť: OKAY Slovakia, spol. s r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: bude upresnený na personálnom pohovore