Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/ka nákupného oddelenia s excelom
OKAY Slovakia, spol. s r.o.
Miesto práce
Krajná 86, Bratislava, Bratislavský kraj
Krajná 86, Bratislava, Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou/ASAP
dohodou/ASAP
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- príprava podkladov na pravidelné stretnutia s dodávateľmi a taktiež na zalistovanie nových výrobkov od sortimentových manažérov,
- príjem a vybavovanie telefonátov, e-mailov smerujúcich na nákupné oddelenie,
- administratívne práce spojené so zabezpečením plynulého chodu oddelenia (evidencia zmlúv, faktúr, interných dokumentov, kontrola plnenia zmluvných podmienok)
- organizovanie schôdzok s dodávateľmi,
- pomoc pri riešení problémov z predajní týkajúcich sa oddelenia nákupu,
- spracovanie údajov v exceli (príprava a spracovanie reportov)
- príjem a vybavovanie telefonátov, e-mailov smerujúcich na nákupné oddelenie,
- administratívne práce spojené so zabezpečením plynulého chodu oddelenia (evidencia zmlúv, faktúr, interných dokumentov, kontrola plnenia zmluvných podmienok)
- organizovanie schôdzok s dodávateľmi,
- pomoc pri riešení problémov z predajní týkajúcich sa oddelenia nákupu,
- spracovanie údajov v exceli (príprava a spracovanie reportov)
Zamestnanecké výhody, benefity
- perspektívne zamestnanie v profesionálnom tíme s možnosťou kariérneho rastu
- moderné zázemie silnej spoločnosti
- motivujúce finančné ohodnotenie
- moderné zázemie silnej spoločnosti
- motivujúce finančné ohodnotenie
Informácie o výberovom konaní
Pokiaľ Vás naša pracovná ponuka zaujala, zašlite nám svoj profesijný životopis spolu s fotografiou. Do predmetu správy prosím uveďte presný názov pozície. Pre viac informácii určite navštívte naše stránky na http://kariera.okay.cz/
Vopred sa ospravedlňujeme kandidátom, ktorých nebudeme pre veľký záujem kontaktovať. Všetkým Vám ďakujeme za priazeň, ktorú nám zachovávate a tešíme sa na budúce stretnutie.
Vopred sa ospravedlňujeme kandidátom, ktorých nebudeme pre veľký záujem kontaktovať. Všetkým Vám ďakujeme za priazeň, ktorú nám zachovávate a tešíme sa na budúce stretnutie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- máte minimálne SŠ vzdelanie
- veľmi dobre zvládate prácu s excelom (kontingenčné tabuľky, funkcie vlookup, if, subtotal a ďalšie)
- vyznačujete sa dobrými organizačnými schopnosťami, vysokou mierou samostatnosti, vysokým pracovným nasadením a časovou flexibilitou
- veľmi dobre zvládate prácu s excelom (kontingenčné tabuľky, funkcie vlookup, if, subtotal a ďalšie)
- vyznačujete sa dobrými organizačnými schopnosťami, vysokou mierou samostatnosti, vysokým pracovným nasadením a časovou flexibilitou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Okay je popredným predajcom elektrospotrebičov a nábytku. Máme viac ako 130 predajní po celej Českej republike a Slovensku a stále rastúci e-shop.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 1980766
Dátum zverejnenia: 5.1.2017
2017-01-05
lokalita: Krajná 86, Bratislava, Bratislavský kraj Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent Spoločnosť: OKAY Slovakia, spol. s r.o.