HR Generalista

OFFICE DEPOT s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
01.05.2020
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiac*Finálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta a od uväzku

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Máte skúsenosti so spracovaním mzdových podkladov, pracovných zmlúv a náborom? Máte vedomosti MS Office a hovoríte dobre anglicky? Radi pracujete s HR systémami a je Vám blízka administratíva? Potom hľadáme práve Vás!

Ako bude zhruba vyzerať Vaša pracovná náplň?

- zodpovednosť za oblasť personálnej administratívy
- nábor a organizácia adaptácie nových zamestnancov
- príprava mzdových podkladov
- príprava pracovno-právnych dokumentov
- administrácia HR systému a správa osobných zložiek zamestnancov
- podpora manažérov a zamestnancov v pracovno-právnej problematike
- účasť na HR projektoch, proaktívna rola vo vytváraní pozitívneho firemného prostredia
- príprava reportu pre vykazovaním platieb za odpady
- administratíva spojená s chodom Chránenej dielne, BOZP a pod.

Čo Vám ponúkame:

- priateľskú a otvorenú atmosféru
- zázemie stabilnej a prosperujúcej spoločnosti
- možnosť profesijného rastu a rozvoja
- vnútrofiremné aj externé vzdelávacie programy
- uplatnenie aj pre absolventov
- motivujúce platového ohodnotenia

Zamestnanecké výhody, benefity

Bonusy / prémie, mobilný telefón, notebook, príspevok na dôchodkové / životné pripoistenie, flexibilný začiatok / koniec pracovnej doby, stravné lístky / príspevok na stravovanie, dovolenka 5 týždňov, vzdelávacie kurzy, školenia, občerstvenie na pracovisku, možnosť občasnej práce z domu, firemné akcie

Informácie o výberovom konaní

Pokiaľ je táto ponuka pre Vás výzvou k sebarealizácií a ďalšiemu Vášmu rastu, radi pracujete v silnej spoločnosti, staňte sa súčasťou úspešného tímu, ktorý vám umožní profesný a osobný rast. Vaše životopisy so žiadosťou a špecifikáciou pozície prosím zasielajte na e-mailovú adresu:[email protected]

Uchádzač zaslaním osobných údajov uvedených v životopise spoločnosti Office Depot s. r. o. súhlasí so spracovaním osobných údajov v súlade s § č. 428/2002 Z.z.

Budeme kontaktovať len uchádzačov, ktorí spĺňajú naše požiadavky. Vopred sa ospravedlňujeme uchádzačom, ktorých neoslovíme, ich materiály budú v súlade so zákonom na ochranu osobných údajov skartované.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Personalistika - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

Ekonomické, humanitné

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- pracovitosť a zodpovednosť
- veľká chuť sa učiť
- prax na obdobnej pozícii aspoň dva roky
- veľmi dobrá znalosť MS Office
- znalosť aktuálneho Zákonníka práce
- znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni slovom i písmom

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Zaraďujeme sa medzi najväčších poskytovateľov služieb pre firmy, kancelárie a štátnu správu.
Spoločnosť bola založená v roku 1986 v meste Delray Beach v americkom štáte Florida. Naše ročné tržby sú väčšie ako 15,4 mld. dolárov a v spoločnosti po celom svete pracuje približne 52 tisíc zamestnancov.
Zaraďujeme sa na prvé miesto vo všetkých distribučných kanáloch – od maloobchodných predajní a zmluvných dodávok až po katalógový predaj a internetové obchodovanie.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 503456  Dátum zverejnenia: 7.4.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac