Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Vedúci úseku Organizácia (m/ž) - Trnava
OBI predajňa Trnava, Nová, Trnava
DOKÁŽEME ČOKOĽVEK s našimi kolegami – s Vami! DOKÁŽETE ČOKOĽVEK s OBI.
Zaujala vás naša ponuka? V tom prípade nám pošlite svoju žiadosť o pracovnú pozíciu online! K žiadosti pripojte všetky požadované podklady, ktoré nám sprostredkujú presný obraz o vašom doterajšom profesionálnom živote.
Poslať spoločnosti životopis
V OBI umožňujeme ľuďom kreatívne a individuálne navrhovať svoje domovy. Preto neustále vyvíjame inovácie a užitočné riešenia, ktoré uľahčujú prácu domácim majstrom.
Sme lídrom na trhu medzi európskymi predajňami pre domácich majstrov. Ako je to možné? Pretože všetkých našich 43 000 zamestnancov v 10 krajinách žije srdcom a myšlienkou pre naše DOKÁŽETE ČOKOĽVEK.
Pridajte sa k OBI a spoločne zdieľajme vášeň pre poradenstvo a predaj.
Sme lídrom na trhu medzi európskymi predajňami pre domácich majstrov. Ako je to možné? Pretože všetkých našich 43 000 zamestnancov v 10 krajinách žije srdcom a myšlienkou pre naše DOKÁŽETE ČOKOĽVEK.
Pridajte sa k OBI a spoločne zdieľajme vášeň pre poradenstvo a predaj.
Mzdové podmienky (brutto): Od 2 077 EUR/mesiac
Vaše úlohy:
Vedúci úseku organizácie v našej spoločnosti, kontroluje optimálne objednávanie, príjem a efektívne doplňovanie tovaru. Postupuje v súlade s firemnými nariadeniami a podnikateľským zámerom firmy. Nesie plnú zodpovednosť za dostupnosť tovaru a optimalizáciu skladových zásob. V prípade neprítomnosti vedúceho predajne je plne zodpovedný za riadenie a chod celej predajne.
Ako vedúci úseku ste kontaktnou osobou pre zákazníkov a zároveň pre celý svoj tím. Ste koučom a mentorom a viete, ako podporiť svoj tím - svojich kolegov. Zabezpečujete chod prideleného úseku v oblasti sortimentu, ktorý Vám s dôverou po zácviku zveríme.
Jednoducho sa staráte o to, aby všetko išlo ako na bežiacom páse. Svojím prístupom k práci a k zákazníkom idete zamestnancom vzorom. Zároveň kolegom ukazujete aká zábavná môže byť perfektná tímová práca.
S dôverou Vám zveríme:
Vedúci úseku organizácie v našej spoločnosti, kontroluje optimálne objednávanie, príjem a efektívne doplňovanie tovaru. Postupuje v súlade s firemnými nariadeniami a podnikateľským zámerom firmy. Nesie plnú zodpovednosť za dostupnosť tovaru a optimalizáciu skladových zásob. V prípade neprítomnosti vedúceho predajne je plne zodpovedný za riadenie a chod celej predajne.
Ako vedúci úseku ste kontaktnou osobou pre zákazníkov a zároveň pre celý svoj tím. Ste koučom a mentorom a viete, ako podporiť svoj tím - svojich kolegov. Zabezpečujete chod prideleného úseku v oblasti sortimentu, ktorý Vám s dôverou po zácviku zveríme.
Jednoducho sa staráte o to, aby všetko išlo ako na bežiacom páse. Svojím prístupom k práci a k zákazníkom idete zamestnancom vzorom. Zároveň kolegom ukazujete aká zábavná môže byť perfektná tímová práca.
S dôverou Vám zveríme:
- koordináciu a manažment v administratívnej oblasti predajne
- presadenie, tréningov a kontrolu nad dodržiavaním procesov
- monitoring procesných ukazovateľov
- témy BOZP, PO a pracovnej zdravotnej služby
- plánovanie a vedenie nasadenia zamestnancov
- zaistenie dodržiavania pravidiel pri kontakte so zákazníkmi (napr. pri reklamáciách)
- organizáciu a riadenie (príprava) inventúry
- zabezpečenie POS materiálov a materiálov potrebných na predajni
- kontrolu procesov a dát relevantných k objednávaniu a príjmu tovaru
- rozvoj zamestnancov vo svojom úseku
- komunikáciu s centrálou a s externými partnermi
- komunikáciu procesných zmien na predajni
Dokážete čokoľvek, keď...
... už máte skúsenosti z RETAILU na obdobnej pozícii min. 2 roky
... máte skúsenosti s vedením min. 10 členného tímu
... vediete svoj tím ľudským prístupom
... máte komunikačné, organizačné a analytické schopnosti
... baví Vás motivovanie a rozvoj kolegov
... sa vyznačujete výraznou orientáciou na zákazníka, predajným talentom a vysokou mierou zodpovednosti
... zvládate stresové situácie a výzvy prijímate s oduševnením
... máte skúsenosti so zastupovaním spoločnosti pri komunikácii s kontrolnými úradmi
... už máte skúsenosti z RETAILU na obdobnej pozícii min. 2 roky
... máte skúsenosti s vedením min. 10 členného tímu
... vediete svoj tím ľudským prístupom
... máte komunikačné, organizačné a analytické schopnosti
... baví Vás motivovanie a rozvoj kolegov
... sa vyznačujete výraznou orientáciou na zákazníka, predajným talentom a vysokou mierou zodpovednosti
... zvládate stresové situácie a výzvy prijímate s oduševnením
... máte skúsenosti so zastupovaním spoločnosti pri komunikácii s kontrolnými úradmi
Benefity pre Vás:
Férový prístup a priateľský kolektív, aby sa človek cítil v práci príjemne a plnohodnotne sú v našej spoločnosti samozrejmosťou. Preto sa môžeme pochváliť veľkým počtom kolegov, ktorí u nás pracujú viac ako 10 rokov.
Keďže pre OBI predstavujú zamestnanci základ celej spoločnosti, môžete u nás rátať s množstvom benefitov, medzi ktoré patrí:
Pridajte sa do nášho tímu a staňte sa profesionálom v stabilnej nemeckej spoločnosti, pre ktorú sú zákazník a zamestnanec spoločne na prvom mieste!
Férový prístup a priateľský kolektív, aby sa človek cítil v práci príjemne a plnohodnotne sú v našej spoločnosti samozrejmosťou. Preto sa môžeme pochváliť veľkým počtom kolegov, ktorí u nás pracujú viac ako 10 rokov.
Keďže pre OBI predstavujú zamestnanci základ celej spoločnosti, môžete u nás rátať s množstvom benefitov, medzi ktoré patrí:
- zaujímavé finančné ohodnotenie navyšované každý rok
- 13. plat
- pravidelné navyšovanie mzdy po 1, 3, 6, 10 a 15 odpracovaných rokoch
- stravné lístky vo výške 6,25 €
- dochádzkový bonus vo výške až 300 €
- odmena za odporúčanie zamestnanca 200 €
- mesačný príspevok zamestnávateľa do III. dôchodkového piliera
- zamestnanecká zľava na nákup tovaru v našich prevádzkach
- darčekové poukážky pri životných jubileách
- vernostné voľno naviac nad rámec dovolenky
- narodeninový darček
- pracovné oblečenie
- príspevok na pracovnú obuv 2x ročne
- príspevok na pranie
- Multisport karta
- férový prístup a priateľský kolektív
- príležitosti k profesnému rastu
- podpora osobného rozvoja
- odborné a produktové školenia
- teória a prax pod jednou strechou
Pridajte sa do nášho tímu a staňte sa profesionálom v stabilnej nemeckej spoločnosti, pre ktorú sú zákazník a zamestnanec spoločne na prvom mieste!
Poslať spoločnosti životopis
ID: 4794945
Dátum zverejnenia: 27.3.2024
2024-03-27
lokalita: Trnava Pozícia: Vedúci oddelenia Spoločnosť: OBI Slovakia s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 2 077 EUR/mesiac