Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pracovník servisného centra / administratíva - BratislavaBajkalská
Bratislava
DOKÁŽEME ČOKOĽVEK s našimi kolegami – s Vami! DOKÁŽETE ČOKOĽVEK s OBI.
Zaujala vás naša ponuka? V tom prípade nám pošlite svoju žiadosť o pracovnú pozíciu online! K žiadosti pripojte všetky požadované podklady, ktoré nám sprostredkujú presný obraz o vašom doterajšom profesionálnom živote.
Poslať spoločnosti životopis
V OBI umožňujeme ľuďom kreatívne a individuálne navrhovať svoje domovy. Preto neustále vyvíjame inovácie a užitočné riešenia, ktoré uľahčujú prácu domácim majstrom.
Sme lídrom na trhu medzi európskymi predajňami pre domácich majstrov. Ako je to možné? Pretože všetkých našich 43 000 zamestnancov v 10 krajinách žije srdcom a myšlienkou pre naše DOKÁŽETE ČOKOĽVEK.
Pridajte sa k OBI a spoločne zdieľajme vášeň pre poradenstvo a predaj.
Sme lídrom na trhu medzi európskymi predajňami pre domácich majstrov. Ako je to možné? Pretože všetkých našich 43 000 zamestnancov v 10 krajinách žije srdcom a myšlienkou pre naše DOKÁŽETE ČOKOĽVEK.
Pridajte sa k OBI a spoločne zdieľajme vášeň pre poradenstvo a predaj.
Vaše úlohy:
Každý od vás niečo chce. Niektorí zákazníci majú veľa otázok alebo chcú vymeniť tovar. Iní sa zaujímajú o predaj na splátky alebo si chcú vypožičať stroj. Nech majú naši zákazníci akékoľvek otázky alebo problémy, viete poradiť. Pomôžete a odpoviete na všetko. Pretože servis nie je pre vás iba slovo, ale kľúč k nášmu spoločnému úspechu.
Každý od vás niečo chce. Niektorí zákazníci majú veľa otázok alebo chcú vymeniť tovar. Iní sa zaujímajú o predaj na splátky alebo si chcú vypožičať stroj. Nech majú naši zákazníci akékoľvek otázky alebo problémy, viete poradiť. Pomôžete a odpoviete na všetko. Pretože servis nie je pre vás iba slovo, ale kľúč k nášmu spoločnému úspechu.
- spracovanie zákazníckych objednávok a požiadaviek
- prijímanie vráteného tovaru a objednávok na opravy
- komisionálny predaj
- ponuka a realizácia predaja na splátky
- organizácia dodávok
- kontrola termínov objednávok
- starostlivosť o servisné stredisko profesionálneho prenájmu a vypožičanie strojov
- zakladanie a správa zákazníckych kariet
- prijímanie peňažných prostriedkov za tovar
Dokážete čokoľvek, keď...
- skúsenosti ako pokladník/pokladníčka alebo zamestnanec v servisnom centre vo väčšom podniku
- dobré pracovné návyky
- orientácia na zákazníka
- radosť z práce s ľuďmi a v tíme
Benefity pre Vás:
- zaujímavé finančné ohodnotenie
- stravné lístky v hodnote 4,20
- príplatky za prácu cez víkend
- prémiový systém
- zamestnanecká zľava
- garantované navyšovanie mzdy podľa odpracovaných rokov
- rovnaká mzda pre mužov a ženy
- vernostné voľno
- benefity za pracovné jubileum
Poslať spoločnosti životopis
ID: 2622229
Dátum zverejnenia: 27.1.2017
2017-01-27
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: OBI Slovakia s.r.o.