Asistent/ka s agendou office managementu

Miesto výkonu práce: Pribinova, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Aká bude vaša rola v tíme?
Staňte sa súčasťou spoločnosti O2 Business Services (O2BS), ktorá zabezpečuje telekomunikačné služby korporátnym zákazníkom a verejnej správe. V O2BS vieme, že korporátni zákazníci si vyžadujú individuálny prístup. Čo veľký klient, to iné riešenie. Naučili sme sa firemným zákazníkom načúvať a uspokojovať ich potreby. Snažíme sa poskytovať služby inak a lepšie ako konkurencia.

Do nášho tímu aktuálne hľadáme novú posilu na pozíciu Asistenta/tky, ktorý/á by nemal/a disponovať len skvelými organizačnými zručnosťami, ale aj nadšením pre office management.

Ak s radosťou zorganizujete stretnutia a podujatia rôzneho typu, nerobí vám problém komunikovať, baví vás písanie textov, láka vás oblasť office managementu a chceli by ste pracovať v neformálnej priateľskej atmosfére, radi sa s vami stretneme na pohovore :)

Na tejto pozícii budete najmä:

  • plánovať a organizovať stretnutia, teambuildingy, návštevy, porady či zabezpečovať pracovné cesty nášmu vedúcemu managementu nielen na území SR, ale aj v zahraničí
  • práca s dokumentami, tlač, scan, kopírovanie, evidencia pošty, spracovanie pošty, elektronická schránka
  • komunikovať s ostatnými asistentkami resp. s kolegami zo sesterských spoločností
  • zabezpečovať spoluprácu s poštovou a kurierskými spoločnosťami
  • poskytovať administratívnu podporu pre manažment spoločnosti
  • pripravovať podklady k stretnutiam, reporty, prezentácie a iné dokumenty
  • zúčastňovať sa porád a robiť zápisy
  • spravovať intranet a zabezpečovať internú komunikáciu pre zamestnancov O2BS, aby boli informovaní o novinkách, iniciatívach a udalostiach spoločnosti
  • ad hoc požiadavky od managementu spoločnosti

Životopisy prosím zasielajte v slovenskom alebo v anglickom jazyku.
Čo od vás čakáme?
  • prax na podobnej pozícii (podpora manažmentu, administratívna podpora)
  • znalosť nástrojov Microsoft Office (Outlook, MS Teams, Excel, Word & PowerPoint)
  • vynikajúce organizačné a plánovacie zručnosti
  • vynikajúce komunikačné zručnosti a bezchybný písomný prejav
  • spoľahlivosť, precíznosť, samostatnosť, zodpovednosť, asertivita, flexibilita, zmysel pre detail
  • time management
  • anglický jazyk na komunikatívnej úrovni výhodou
Čo vám ponúkame?
  • Základná mesačná mzda od 1400€/ brutto
  • Okrem základnej mzdy môžete získať aj ročný bonus v celkovej výške až do 15% ročnej základnej mzdy
  • Vaša mzda však nemôže byť jednostranným rozhodnutím a preto sa s Vami radi porozprávame osobne na pohovore

U nás navyše:

  • Je lepšie raz vidieť ako 100-krát čítať. Našu atmosféru vám predstavia tie najpovolanejšie: https://www.youtube.com/watch?v=zH5bdpw7bd4
  • Formality idú bokom, komunikácia bez okolkov a otvorenosť je samozrejmosťou. Nepoužívame tituly, všetci si tu tykáme a to, že o sebe hovoríme, že sme priateľskí, nie je iba fráza – presvedčíte sa sami, keď sa stanete súčasťou našej kultúry, na ktorú sme právom hrdí.
  • Podporujeme záľuby našich kolegov, či už flexibilným pracovným časom, zázemím v office alebo prostredníctvom rôznych aktivít a projektov – u nás si na svoje prídu cyklisti, bežci, chodci, jogíni, kolobežkári, rodičia s deťmi, dobrovoľníci vo všetkých oblastiach, ale i záhradkári, amatérski cukrári či pekári, influenceri a blogeri a vlastne všetci ľudia s dobrým nápadom.
  • Chceme, aby sa naši ľudia cítili dobre nielen v práci, ale aj v súkromí, preto robíme množstvo aktivít zameraných na podporu duševného zdravia.
  • O2 Prázdniny – vieme, že niekedy sa pracuje nad 100% a preto ponúkame aj voľno navyše.
  • Keď je človek chorý, má ostať doma. Pomôže tým sebe aj kolegom a my mu PN-ku doplatíme.
  • Príspevok na stravné máme aj za dni neprítomnosti v práci.
Bude sa s vami rozprávať
Katarína Šmindáková
O2 Slovakia, s.r.o.
Zaujali sme vás?
Poďme sa porozprávať


ID: 4830664  Dátum zverejnenia: 15.5.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac