Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pracovník recepcie/ Office Administrator
Miesto výkonu práce: Bratislava
Aká bude vaša rola v tíme?
Radi komunikujete? Ste trpezlivý a dôsledný typ? Chceli by ste pracovať v priateľskej a stabilnej spoločnosti? Ak áno, príďte k nám rozbehnúť svoju kariéru, na recepciu na našej Centrále :)Vaša rola bude najmä:
- Zabezpečovať prvý kontakt so zamestnancami a návštevami spoločnosti.
- Spoluzodpovedať za plynulý chod recepcie.
- Spracovávať administratívu spojenú s chodom recepcie.
- Vybavovať telefonickú a mailovú komunikáciu.
- Spracovávať prichádzajúce a odchádzajúce poštové a kuriérske zásielky.
- Evidovať a objednávať kancelárske potreby.
Čo od vás čakáme?
- Nástup: najneskôr 1.7.2024
- Stredoškolské vzdelanie (vhodné aj pre absolventa)
- Prax na obdobnej pozícii - výhodou
- Výborné komunikačné schopnosti & tímový hráč
- Proaktívny prístup k riešeniu požiadaviek zamestnancov
- Anglický jazyk - stredne pokročilá úroveň (privítanie návštevy, mailová a telefonická komunikácia)
- MS Office – používateľ
Čo vám ponúkame?
- Základná mesačná mzda najmenej: 1250 €/brutto
- Okrem základnej mzdy môžete získať aj bonus vyplácaný 1-krát ročne (v celkovej výške až do 10% ročnej základnej mzdy)
- Vaša mzda však nemôže byť jednostranným rozhodnutím a preto sa s Vami radi porozprávame osobne.
U nás navyše:
- Je lepšie raz vidieť ako 100-krát čítať. Našu atmosféru vám predstavia tie najpovolanejšie: https://www.youtube.com/watch?v=zH5bdpw7bd4
- Formality idú bokom. Komunikácia bez okolkov a otvorenosť je samozrejmosťou. Nepoužívame tituly, všetci si tu tykáme a to, že o sebe hovoríme, že sme priateľskí, nie je iba fráza – presvedčíte sa sami, keď sa stanete súčasťou našej kultúry, na ktorú sme právom hrdí.
- Podporujeme záľuby našich kolegov, či už flexibilným pracovným časom, zázemím v office alebo prostredníctvom rôznych aktivít a projektov – u nás si na svoje prídu cyklisti, bežci, chodci, jogíni, kolobežkári, rodičia s deťmi, dobrovoľníci vo všetkých oblastiach, ale i záhradkári, amatérski cukrári či pekári, influenceri a blogeri a vlastne všetci ľudia s dobrým nápadom.
- Chceme, aby sa naši ľudia cítili dobre nielen v práci, ale aj v súkromí, preto robíme množstvo aktivít zameraných na podporu duševného zdravia.
- StredoZen- alebo bezmítingové stredy, aby sme mali čas a pokoj na svoju a mohli načerpať energiu do ďalších dní.
- O2 Prázdniny – vieme, že niekedy sa pracuje nad 100% a preto ponúkame aj voľno navyše.
- Keď je človek chorý, má ostať doma. Pomôže tým sebe aj kolegom a my mu PN-ku doplatíme.
- Príspevok na stravné máme aj za dni neprítomnosti v práci.
Bude sa s vami rozprávať
Jana Gilanová
O2 Slovakia, s.r.o.
O2 Slovakia, s.r.o.
Zaujali sme vás?
Poďme sa porozprávať
© O2 Slovakia, s.r.o. Všetky práva vyhradené
ID: 4814203
Dátum zverejnenia: 23.4.2024
2024-04-23
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Recepčná Spoločnosť: O2 Slovakia, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 250 EUR/mesiac