Customer Journey Lead

Miesto výkonu práce: Einsteinova, Einsteinova, Petržalka
Aká bude vaša rola v tíme?
Do O2 hľadáme niekoho, kto má chuť zlepšovať zážitok zákazníkov s našimi produktmi a službami. Vašou každodennou prácou bude mapovať zákaznícke cesty, udržiavať ich aktuálne a vďaka tomu nám pomáhať identifikovať miesta, kde sa skrývajú rôzne príležitosti. Nehľadáme dizajnéra alebo dizajnérku, hľadáme nadšeného kolegu/kolegyňu, ktorý/á nám bude pomáhať ladiť zákaznícku skúsenosť, a ktorému/rej sú princípy dizajnu orientovaného na človeka úplne prirodzené. Ak sú pojmy ako journey mapping, service blueprint, double diamond alebo persony súčasťou slovníka, pridajte sa k nám a poďte s nami zjednodušovať život zákazníkom našich značiek O2, Radosť či Tesco mobile.

U nás budete:
  • mapovať, udržiavať zákaznícku cestu rezidenčného zákazníka O2 a spolu s Market Insight Expertmi ju aj merať
  • mapovať produktové alebo špecifické časti zákazníckych ciest podľa aktuálnych potrieb squadov, konzultovať a definovať spoločne ich OKR
  • pomáhať identifikovať úzke hrdlá na úrovni interakcií a definovať jobs to be done pre každú produktovú cestu
  • pracovať na segmentácii a rozvoji konceptu person pre vybrané cesty
  • kontinuálne pomáhať s identifikáciou príležitostí na zlepšenie zážitku s jednotlivými produktmi alebo službami
  • posilňovať kultúru orientovanú na zákazníka vďaka end-to-end pohľadu na zážitok s produktom alebo službou
  • aktívne spolupracovať s tímami tak, aby ste získali všetky relevantné dáta potrebné na rozhodovanie a správnu priorizáciu toho, čo je potrebné opraviť alebo kde je príležitosť sa odlíšiť
Čo od vás čakáme?
  • preukázateľné praktické skúsenosti v oblasti mapovania zákazníckych ciest (min. 1-2 roky)
  • skúsenosť s prácou s rôznymi toolmi pre efektívny a štruktúrovaný journey mapping a/alebo service blueprinting
  • znalosť Service Design metodológie alebo HCD frameworku
  • základná zručnosť v oblasti rôznych metód výskumu
  • kontextuálne a strategické myslenie
  • analytické myslenie so schopnosťou chápať malé problémy vo veľkých súvislostiach
  • orientácia na zákazníka alebo používateľa, pre ktorého tvoríme, a ktorý je vždy na prvom mieste
  • skúsenosť s fungovaním v agilnej štruktúre výhodou. Fungujeme na denných ceremóniách a pokiaľ je to možné, preferujeme osobný kontakt
  • aktívna znalosť anglického jazyka a vynikajúca znalosť slovenského jazyka
Čo vám ponúkame?
  • základná mesačná mzda najmenej: 2 000 €/brutto
  • okrem základnej mzdy môžete získať aj ročný bonus vo výške 15%.
  • vaša mzda však nemôže byť jednostranným rozhodnutím a preto sa s Vami radi porozprávame osobne.

U nás navyše:
  • je lepšie raz vidieť ako 100-krát čítať. Našu atmosféru vám predstavia tie najpovolanejšie: https://www.youtube.com/watch?v=zH5bdpw7bd4
  • formality idú bokom. Komunikácia bez okolkov a otvorenosť je samozrejmosťou. Nepoužívame tituly, všetci si tu tykáme a to, že o sebe hovoríme, že sme priateľskí, nie je iba fráza – presvedčíte sa sami, keď sa stanete súčasťou našej kultúry, na ktorú sme právom hrdí
  • podporujeme záľuby našich kolegov, či už flexibilným pracovným časom, zázemím v office alebo prostredníctvom rôznych aktivít a projektov – u nás si na svoje prídu cyklisti, bežci, chodci, jogíni, kolobežkári, rodičia s deťmi, dobrovoľníci vo všetkých oblastiach, ale i záhradkári, amatérski cukrári či pekári, influenceri a blogeri a vlastne všetci ľudia s dobrým nápadom
  • chceme, aby sa naši ľudia cítili dobre nielen v práci, ale aj v súkromí, preto robíme množstvo aktivít zameraných na podporu duševného zdravia
  • O2 Prázdniny – vieme, že niekedy sa pracuje nad 100% a preto ponúkame aj voľno navyše.
  • keď je človek chorý, má ostať doma. Pomôže tým sebe aj kolegom a my mu PN-ku doplatíme
  • príspevok na stravné máme aj za dni neprítomnosti v práci
Bude sa s vami rozprávať
Natália Kantorová
O2 Slovakia, s.r.o.
Zaujali sme vás?
Poďme sa porozprávať


ID: 4795313  Dátum zverejnenia: 28.3.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 2 000 EUR/mesiac