Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Product Owner pre oblasť Chatbot/ Voicebot/ Mailbot
Miesto výkonu práce: Einsteinova, Petržalka
Aká bude vaša rola v tíme?
V rámci prebiehajúcej Digitálnej Transformácie hľadáme do nášho agilného tímu kľúčovú osobu pre implementáciu a následný rozvoj BOT riešení. Budeš zohrávať kľúčovú úlohu pri ideácii, vývoji a implementácii chatbot, voicebot a mailbot riešení pre našich O2 zákazníkov.O2 chce byť digitálny parťák pre svojich zákazníkov a preto potrebujeme zjednodušiť procesy a činnosti smerom na zákazníka a rovnako poskytnúť zákazníkovi jednoduchý a digitálny prístup k našim službám a produktom. Cieľom BOT riešení je poskytnúť zákazníkom rýchly prístup k informáciám, pomôcť mu a vyriešiť jeho požiadavky z pohodlia domova napr. cez mobilnú aplikáciu O2 bez nutnosti návštevy predajní.
Tvojou pracovnou náplňou bude najmä:
- Riadiť činnosti cross-funkčného tímu (squadu).
- Budovať vzťahy naprieč produktovými, obchodnými a prevádzkovými tímami s cieľom zoradiť požiadavky, stanoviť priority a riadiť rozvoj a vývoj chatbot, voicebot, mailbot riešení.
- Identifikovať OKR a KPI pre multifunkčný tím, ktorý podporuje správy priorít spoločnosti o výkonnosti a pokroku.
- Riadiť a rozvíjať chatbot a voicebot produkty, zabezpečovať ich efektívne fungovanie.
- Spolupracovať s vývojovým tímom na plánovaní a implementácii nových funkcií.
- Zabezpečiť, aby chatbot a voicebot boli intuitívne a efektívne pre používateľov.
- Monitorovať užívateľskú spätnú väzbu a vykonávať zlepšenia.
- Komunikovať s vývojovým tímom a technickými expertmi.
- Riešiť technické problémy a optimalizovať výkon.
- Sledovať trendy v oblasti BOT riešení vrátane AI a ChatGPT.
- Analyzovať konkurenciu a identifikovať príležitosti.
- Riadiť životný cyklus produktu / služby v súlade s definovanými obchodnými a inými cieľmi.
- Zodpovedať za rozvoj vízie produktu / služby.
- Zodpovedať za tvorbu backlogu z hľadiska user case-ov, jeho priorizovanie a neustálu aktualizáciu.
Čo od vás čakáme?
- Skúsenosti s agilným doručovaním a riadením produktov v medzifunkčnej / maticovej organizácii.
- Pochopenie a ideálne preukázateľná skúsenosť s AI, NLP a chatbot/voicebot.
- Analytické a procesné myslenie.
- Samostaný, pozitívny prístup a tímový hráč.
- Vítaná je predchádzajúca skúsenosť s prácou na call centre ako Manažér prevádzky zákazníckeho centra.
- Znalosť Call center platformy Genesys – výhodou.
- Znalosť NLU/ NLP jazykových modelov, ich aplikácia, rozširovanie a vyhodnocovanie – výhodou.
- Schopnosť a znalosť definovania procesných workflow pre chatbot/ voicebot.
- Skúsenosť s prácou v nástrojoch JIRA a Confluence.
- Porozumenie a identifikovanie zákaznických potrieb.
- Inovačné myslenie a odvážny prístup, nadšenie pre prácu v agilnom prostredí.
- Anglický jazyk plynule slovom aj písmom.
Čo vám ponúkame?
- Základná mesačná mzda najmenej: 3000€/btto
- Okrem základnej mzdy môžete získať aj bonusy vo výške 20% ročne.
- Vaša mzda však nemôže byť jednostranným rozhodnutím a preto sa s Vami radi porozprávame osobne.
U nás navyše:
- Je lepšie raz vidieť ako 100-krát čítať. Našu atmosféru vám predstavia tie najpovolanejšie: https://www.youtube.com/watch?v=zH5bdpw7bd4
- Formality idú bokom. Komunikácia bez okolkov a otvorenosť je samozrejmosťou. - - Nepoužívame tituly, všetci si tu tykáme a to, že o sebe hovoríme, že sme priateľskí, nie je iba fráza – presvedčíte sa sami, keď sa stanete súčasťou našej kultúry, na ktorú sme právom hrdí.
- Podporujeme záľuby našich kolegov, či už flexibilným pracovným časom, zázemím v office alebo prostredníctvom rôznych aktivít a projektov – u nás si na svoje prídu cyklisti, bežci, chodci, jogíni, kolobežkári, rodičia s deťmi, dobrovoľníci vo všetkých oblastiach, ale i záhradkári, amatérski cukrári či pekári, influenceri a blogeri a vlastne všetci ľudia s dobrým nápadom.
- Chceme, aby sa naši ľudia cítili dobre nielen v práci, ale aj v súkromí, preto robíme množstvo aktivít zameraných na podporu duševného zdravia.
- O2 Prázdniny – vieme, že niekedy sa pracuje nad 100% a preto ponúkame aj voľno navyše.
- Keď je človek chorý, má ostať doma. Pomôže tým sebe aj kolegom a my mu PN-ku doplatíme.
- Príspevok na stravné máme aj za dni neprítomnosti v práci.
Bude sa s vami rozprávať
Lenka Duláková
HR Business Partner
O2 Slovakia, s.r.o.
HR Business Partner
O2 Slovakia, s.r.o.
Zaujali sme vás?
Poďme sa porozprávať
© O2 Slovakia, s.r.o. Všetky práva vyhradené
ID: 4774300
Dátum zverejnenia: 24.4.2024
2024-04-24
lokalita: Bratislava Pozícia: Produktový manažér, Produktový manažér v IT, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: O2 Slovakia, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 3 000 EUR/mesiac