Asistent/ka úseku predaja a služieb zákazníkom

Miesto výkonu práce: Einsteinova 24, Bratislava
Aká bude vaša rola v tíme?
Ste organizačný typ? Baví Vás plánovať stretnutia, presúvať meetingy, zabezpečovať interné/externé akcie? Našli ste sa v týchto vetách? Super, čítajte ďalej, pretože k nám do O2 hľadáme komunikatívnu a zároveň pozitívnu osobu, ktorá bude neoddeliteľnou súčasťou nášho Sales tímu :-)

U nás budete:
  • Organizovať kalendár, stretnutia a záznamy riaditeľa úseku a jeho manažérskeho tímu
  • Zadávať a spracovávať objednávky a faktúry v interných systémoch
  • Plánovať schôdzky, konferencie a služobné cesty
  • Organizovať partnerské eventy a interné akcie
  • Starostlivosť o TV obrazovky na predajniach (nasadzovanie aktuálneho obsahu v spolupráci s marketingom)
  • Zabezpečovať reklamné predmety pre predajne
  • Riešiť drobné marketingové promo aktivity pre predajne
Čo od vás čakáme?
  • Nástup: 1.8.2017/dohodou
  • Prax na obdobnej pozícii - výhodou
  • Vynikajúce organizačné zručnosti
  • Komunikácia na vysokej úrovni
  • AJ – aktívne
  • SAP - výhodou
  • MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
Čo vám ponúkame?
  • O2 je stabilnou firmou, ale stále sa tu niečo deje, čo dáva všetkým príležitosť stále sa učiť a posúvať ďalej.
  • O2 Prázdniny - voľno navyše po vyčerpaní dovolenky
  • Home Office - možnosť pracovať z domu
  • Stravné lístky aj za dni neprítomnosti
  • Kolektív – najlepší priateľ človeka. Keď sa človek teší na svojich kolegov, hneď sa mu ráno vstáva ľahšie.
  • Bez zábavy nie sú koláče. Hodnoty ako férovosť, jednoduchosť, transparentnosť a zábava nie sú len prázdne slová na papieri, ale súčasť každodenného života.
  • Formality idú bokom. Komunikácia bez okolkov je samozrejmosť. Nepoužívame tituly, všetci si tu tykáme a kravaty sú pre nás podozrivé.
  • Zamestnanecký telefón a notebook.
Bude sa s vami rozprávať
Erika Láničková
O2 Slovakia, s.r.o.
Zaujali sme vás?
Poďme sa porozprávať


ID: 3113598  Dátum zverejnenia: 26.6.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou