Recepčná / Office Administrator

Miesto výkonu práce: Einsteinova 24, Bratislava
Aká bude vaša rola v tíme?
  • Zabezpečovať prvý kontakt so zamestnancami a návštevami spoločnosti
  • Objednávať, nakupovať a distribuovať kancelárske potreby
  • Zabezpečovať distribúciu poštových zásielok v spolupráci s poštou a kuriérskymi spoločnosťami
  • Distribuovať telefóny a SIM karty pre zamestnancov
  • Spravovať rezervačný systém zasadacích miestností
  • Evidovať a v prípade potreby nahlasovať závady na jednotlivých objektoch
Čo od vás čakáme?
  • Nástup: 1.1.2017
  • Plný pracovný úväzok, 5 dní v týždni
  • Stredoškolské vzdelanie (vhodné aj pre absolventa)
  • Prax na obdobnej pozícii - výhodou
  • Dobre rozvinuté komunikačné zručnosti
  • Záujem o prácu s ľuďmi
  • Proaktívny prístup k riešeniu požiadaviek zamestnancov
  • MS Office – používateľ
  • Anglický jazyk – pokročilý (privítanie návštevy, mailová a telefonická komunikácia)
Čo vám ponúkame?
  • O2 je stabilnou firmou, ale stále sa tu niečo deje, čo dáva všetkým príležitosť stále sa učiť a posúvať ďalej.
  • O2 Prázdniny - voľno navyše po vyčerpaní dovolenky
  • Stravné lístky aj za dni neprítomnosti
  • Kolektív – najlepší priateľ človeka. Keď sa človek teší na svojich kolegov, hneď sa mu ráno vstáva ľahšie.
  • Bez zábavy nie sú koláče. Hodnoty ako férovosť, jednoduchosť, transparentnosť a zábava nie sú len prázdne slová na papieri, ale súčasť každodenného života.
  • Formality idú bokom. Komunikácia bez okolkov je samozrejmosť. Nepoužívame tituly, všetci si tu tykáme a kravaty sú pre nás podozrivé.
  • Zamestnanecký telefón
Bude sa s vami rozprávať
Erika Láničková
O2 Slovakia, s.r.o.
Zaujali sme vás?
Poďme sa porozprávať


ID: 2776289  Dátum zverejnenia: 20.10.2016